Mitsubishi Eclipse Cross: Αλλάζει επίπεδο

Το πρώτο μοντέλο της επόμενης γενιάς αυτοκινήτων & εκπρόσωπος της νέας εποχής  της Mitsubishi Motors στις αγορές έφτασε και είναι το νέο Eclipse Cross

Tο Eclipse Cross θα προστεθεί στην υπάρχουσα γκάμα, δίπλα στα ASX και Outlander, με διαφορετική προοπτική: ένα SUV τύπου coupe, με μοντέρνα σχεδίαση, υψηλή Ιαπωνική ποιότητα, έξοχη δυναμική συμπεριφορά, ευφυή χωροταξία και καινοτόμα χαρακτηριστικά που θα προσελκύσουν νέους πελάτες στη Mitsubishi Motors.
 
Το Eclipse Cross διαθέτει ένα ιδιαίτερα άκαμπτο αμάξωμα – που είναι και το βασικό σημείο εκκίνησης για κάθε αξιόπιστο αυτοκίνητο. Παράλληλα έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την εξοικονόμηση βάρους (55+% από ατσάλι υψηλής αντοχής, …)
 
Το σύστημα S-AWC της Mitsubishi Motors είναι ένα είδος τεχνολογικής ομπρέλας η οποία εκτελεί με ιδιαίτερο τρόπο, ανάλογα με την τεχνική διάταξη του μοντέλου, τις ίδιες λειτουργίες. Ανεξάρτητα από το μοντέλο, το σύστημα βρίσκεται εκεί για να διαχειρίζεται την κατανομή των φορτίων στους τέσσερις τροχούς, τόσο στην επιτάχυνση όσο και στην επιβράδυνση, ειδικότερα με την κατανομή της ροπής ανάμεσα στους αριστερούς και τους δεξιούς τροχούς. Το σύστημα S-AWC, στην έκδοσή του για το Eclipse Cross, ενσωματώνει σύστημα Active Yaw Control (AYC), το οποίο ενεργοποιείται με το πάτημα του φρένου, στην 4WD διάταξη. Χάρη σ’ αυτή τη λειτουργία, το S-AWC υπολογίζει με ακρίβεια τις εντολές του οδηγού και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου με βάση τις πληροφορίες που λαμβάνει από διάφορους αισθητήρες, όπως περιστροφής του τιμονιού, γωνιακής ταχύτητας εκτροπής (yaw rate), ροπής κινητήρα, ισχύος πέδησης και ταχύτητας τροχών.  Με βάση τις εντολές του συστήματος ελέγχου του Yaw Control, τα διάφορα συστήματα υποβοηθούν το αυτοκίνητο να ανταποκριθεί πιστά στις προθέσεις του οδηγού. Το σύστημα S-AWC βελτιώνει την ιδανική γραμμή μέσα στις στροφές, τη σταθερότητα του αυτοκινήτου στην ευθεία ή στην αλλαγή λωρίδας και σε οδοστρώματα με χαμηλό συντελεστή τριβής με στάνταρ κατονομή ροπής εμπρός/πίσω 80/20% που μπορεί να ρυθμίζεται άμεσα και συνεχώς σε μάξιμουμ 55/45% στο AUTO mode.
 
Για το Eclipse Cross, Mitsubishi Motors η Mitsubishi Motors εξέλιξε έναν ολοκαίνουργο, 4κύλινδρο κινητήρα με προτεραιότητα στις οδηγικές επιδόσεις και την αθόρυβη και ομαλή λειτουργία.
 
Το σημαντικό είναι ότι ο νέος κινητήρας 4B40 διατηρεί μία πολύ επίπεδη καμπύλη ροπής από τις 1.800 rpm - 4.500 rpm (RON95 Europe Spec) – εγγύηση για ομαλή λειτουργία και άμεση απόκριση.
 
Πραγματικά, αυτός ο κινητήρας των 1.5 L ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές του οδηγού στο γκάζι – μεταξύ άλλων - χάρη στους, ενσωματωμένους στην κυλινδροκεφαλή, αυλούς εξαγωγής, στο μεταβλητό χρονισμό ‘MIVEC’ των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής, στο μικρό υπερτροφοδότη με ηλεκτρική βαλβίδα ελέγχου υπερπλήρωσης (wastegate), κλπ., μέχρι τις κοίλες βαλβίδες με πλήρωση νατρίου (sodium) παρόμοιες με αυτές του Lancer Evolution Final Edition. Ειδικά σχεδιασμένο για συνδυασμός με σύστημα Άμεσου Ψεκασμού, το σύστημα Auto Stop & Go που χρησιμοποιείται στο Eclipse Cross συμβάλλει στην ομαλή λειτουργία, επιτρέποντας ταχύτερη ενεργοποίηση. Επίσης, για βελτίωση των συνολικών επιδόσεων του αυτοκινήτου, η συμπαγής αλουμινένια μονάδα, έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την εξοικονόμηση βάρους, από την πολλαπλή εξαγωγής που είναι ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή, μέχρι την πολλαπλή εισαγωγής από ρητίνη (20% ελαφρύτερη από ένα αντίστοιχο αλουμινένιο εξάρτημα και 50+% μέγιστη μείωση της θερμοκρασίας του αέρα.
Πηγή: skai.gr