AUTO


Κορρές 4: Το ελληνικό supercar παντός εδάφους

Η εξέλιξή του ξεκίνησε σαν μια «άσκηση». Κι η πορεία του ήταν τέτοια, που έφτασε να το δοκιμάσει ακόμη κι ο διάσημος πρωταθλητής του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι, Τόμι Μάκινεν. Ο λόγος για το Korres 4, ένα ελληνικό αυτοκίνητο που κινείται ...παντού, χωρίς να απαιτεί ιδιαίτερες ικανότητες για να οδηγηθεί.

 
Η εξέλιξή του ξεκίνησε σαν μια «άσκηση». Κι η πορεία του ήταν τέτοια, που έφτασε να το δοκιμάσει ακόμη κι ο διάσημος πρωταθλητής του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι, Τόμι Μάκινεν. Ο λόγος για το Korres 4, ένα ελληνικό αυτοκίνητο που κινείται ...παντού, χωρίς να απαιτεί ιδιαίτερες ικανότητες για να οδηγηθεί.

Ο δημιουργός του, Δημήτρης Κορρές, περιέγραψε την ιστορία πίσω από τη δημιουργία του Korres Project P4.

«To Korres 4 είναι υπεραυτοκίνητο που ξεκίνησε σαν μια άσκηση. Θελήσαμε να το δημιουργήσουμε σαν να προσπαθούμε να λύσουμε ένα σταυρόλεξο, για ν' αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα που ορίσαμε ως "τροχός εναντίον λακούβας"» εξηγεί ο κ. Κορρές και προσθέτει πως η ευρηματική σχεδίαση έχει ως στόχο «να έχεις ένα αυτοκίνητο, το οποίο τέλος πάντων να σου επιτρέπει, να μην ασχολείσαι με λακκούβες».

Κάπως έτσι ξεκίνησε και η προσπάθεια να κατασκευαστεί ένα αυτοκίνητο, του οποίου η ανάρτηση και τα παρελκόμενα μηχανικά μέρη να είναι καινοτόμα. «Φτιάξαμε τέσσερα πρωτότυπα μετά από πολλές περιπέτειες, ταυτόχρονα με την κυρίως δουλειά μου, που είναι μηχανικός έργων και αρχιτέκτων» αναφέρει ο κ. Κορρές που δεν παραλείπει να τονίσει πως στόχος είναι η παραγωγή.

«Αυτός είναι ο στόχος, να βγει στο εμπόριο ένα προϊόν που σχεδιάστηκε για μικρής κλίμακας παραγωγή» τονίζει, ενώ εστιάζει στους αγοραστές που προτιμούν κάτι διαφορετικό από ένα όχημα μαζικής παραγωγής. «Ακριβώς επειδή τα αυτοκίνητα πλέον στην αγορά έχουν τυποποιηθεί, όσοι βγάζουν κάποιο αυτοκίνητο το οποίο είναι ιδιαίτερο -και είναι πάρα πολλοί αυτοί με μικρές παραγωγές- πάνε καλά, εάν έχουν προσέξει το προϊόν τους» εξηγεί ο ίδιος, περιγράφοντας στην ουσία τη θέση που έχουν στην αγορά εξειδικευμένες μικρές εταιρίες που παράγουν στην Ευρώπη οχήματα σε μικρούς αριθμούς για απαιτητικούς πελάτες.

Το βασικό πλεονέκτημα του Korres Project, σύμφωνα με τον σχεδιαστή και δημιουργό του, είναι ο διττός του χαρακτήρας, η ικανότητα υπερκέρασης εμποδίων, ταυτόχρονα με την κίνηση με μεγάλη ταχύτητα. «Στόχος είναι αυτό το προϊόν, το οποίο πρακτικά δεν έχει αντίπαλο, να μπορεί πρακτικά να περάσει με ταχύτητα πάνω από κάθε αδυναμία του δρόμου» σημειώνει.

«Το επίπεδο φρένων και κρατημάτων του Project P4 είναι επιπέδου Porsche και Ferrari. Το επίπεδο εκτός δρόμου είναι σε επίπεδο μοντέλων τύπου Baha, σαν τα οχήματα δηλαδή που τρέχουν στην Αμερική εκτός δρόμου, κινούνται με ταχύτητα σε κακό έδαφος, όπως στην έρημο ή σε πέτρες, και συνήθως είναι τεράστια σαν φορτηγά. Οι δε αναρριχητικές του δυνατότητες συγκρίνονται μόνο με ειδικά οχήματα, που όμως δεν μπορούν να τρέξουν με ταχύτητα και είναι για πολύ εξειδικευμένη χρήση» σημειώνει ο κ. Κορρές περιγράφοντας τους στόχους του σχεδιασμού αλλά και τα στοιχεία που έχουν δείξει οι δοκιμές τα τελευταία χρόνια.

Σε απάντηση δε για το πόσο πρωτότυπη είναι η σχεδίαση και πώς ετοιμάστηκε «από λευκό χαρτί» το Korres Project P4, ο Έλληνας μηχανολόγος απαντά πως ετοιμάστηκαν από την αρχή όλα τα δομικά στοιχεία, «από τα ημιαξόνια μέχρι το σασμάν και τα διαφορικά και το σασί». Βέβαια, στοιχεία όπως οι κινητήρες προέρχονται από προμηθευτές όπως είθισται σε τέτοια ειδικά αυτοκίνητα. Το όχημα σήμερα βρίσκεται σε στάδιο αναζήτησης επενδυτή, «ο οποίος θα συμπληρώσει ένα πόσο, ώστε να μπορέσει να βγει το μοντέλο στην παραγωγή».

Όσον αφορά τέλος το ποια ήταν η οδηγική εμπειρία ανθρώπων, που έχουν δοκιμάσει το Korres Project P4, ο κ. Κορρές είναι καθησυχαστικός: «το οδηγείς πολύ εύκολα σαν να οδηγείς ένα μικρό Fiat, μπορεί να το οδηγήσει ακόμη και αρχάριος».
 
Ο Alexey Lukyanuk κέρδισε στο ERC με την υποστήριξη της Seajets
Η Seajets, συγχαίρει τον Alexey Lukyanuk για την κατάκτηση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι 2018 (ERC).
16.10.2018, 18:44
Με το υπερ-υψηλών ελαστικό της Michelin στις Σέρρες
Στην γνωστή πίστα οδηγήσαμε ισχυρά μοντέλα, τα οποία έφεραν τα νέα Michelin Pilot Sport 4 S.
15.10.2018, 23:49
Το νέο Honda CR-V από 33.650 ευρώ
Μια πρώτη επαφή επι ελληνικού εδάφους με το νέο μεγάλο SUV της Honda.
14.10.2018, 10:02
Mercedes-Benz: Driven by EQ
Η νέα τάση της αυτοκίνησης έχει φτάσει και η Mercedes δηλώνει "παρούσα".
11.10.2018, 22:52
Οι σημαντικότερες πρεμιέρες της Έκθεσης του Παρισιού 2018
Πολλές οι πρεμιέρες στο Σαλόνι του Παρισιού, ωστόσο ξεχωρίσαμε τα σημαντικότερα μοντέλα που έχουν ενδιαφέρον.
04.10.2018, 23:47
Σημαντικές πρεμιέρες από τη SEAT στο Παρίσι
Πρώτη εμφάνιση στο ευρύ κοινό του νέου SEAT Tarraco.
04.10.2018, 23:25
Ευνοϊκή πολιτική συμφωνία στη Γερμανία για τα ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα
Η γερμανική κυβέρνηση κατέληξε χθες Δευτέρα σε συμφωνία για ένα «σχέδιο για καθαρό αέρα» με την ελπίδα ότι...
02.10.2018, 10:13
Μπορείς να γνωρίσεις τις δυνατότητες των Subaru XV και Impreza
Με κινητήρα 1,6 λτ.
26.09.2018, 23:38
To νέο Nissan Leaf τρέχει στον μαραθώνιο
Ο Ηλεκτρικός Μαραθώνιος για το 2018 ξεκίνησε στις 18 Σεπτεμβρίου στο Ταλίν της Εσθονίας και θα λήξει στις...
26.09.2018, 00:33
Η νέα BMW X4 στην Ελλάδα
Η BMW πραγματοποίησε στατική παρουσίαση της νέας X4.
25.09.2018, 01:16

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ... | 9  Επόμενη

Σχόλια Αναγνωστών
Αποστολή Παραπόνων
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Θα απαντήσουμε στο αίτημα σας το συντομότερο δυνατόν.