Tο πολυαναμενόμενο pickup της Mercedes-Benz ξεκίνησε την εμπορική του πορεία στην Ελλάδα

Η νέα X-Class είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα από 35.028€  και οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεκινήσει για την πρώτη σειρά οχημάτων που αναμένονται στην Ελλάδα το Νοέμβριο.
 Η νέα X-Class της Mercedes-Benz συνδυάζει τα τυπικά χαρακτηριστικά ενός pickup με τα κλασικά πλεονεκτήματα μίας Mercedes-Benz: τη στιβαρή κατασκευή με τη μοντέρνα σχεδίαση, εντυπωσιακές δυνατότητες off-road με μία άκρως δυναμική οδήγηση και ασφάλεια, την υπερσύγχρονη λειτουργικότητα με την κομψή άνεση.

 Το νέο pickup υψηλών επιδόσεων διαθέτει άνετη ανάρτηση με πλαίσιο τύπου σκάλας, πίσω συμπαγή άξονα πολλαπλών συνδέσμων, μπροστινή ανεξάρτητη ανάρτηση τροχών με σπειροειδή ελατήρια και στους δύο άξονες. Έρχεται να μπει δυναμικά σε αυτή την κατηγορία με τρεις διαφορετικές γραμμές σχεδίασης και εξοπλισμού, διάφορες εκδόσεις συστημάτων μετάδοσης κίνησης, πλούσια ποικιλία υλικών και χρωμάτων και εκτενή γκάμα αξεσουάρ της Mercedes-Benz, τα οποία προσφέρουν τη δυνατότητα περαιτέρω εξατομίκευσης. Έτσι, η X-Class μπορεί να ικανοποιεί πολλούς και διαφορετικούς ρόλους: από ένα στιβαρό pickup παντός εδάφους μπορεί να μεταμορφωθεί σε ένα κομψό οικογενειακό αυτοκίνητο πόλης.

Υψηλή ροπή και απολαυστικές επιδόσεις με τέσσερις και έξι κυλίνδρους

Από τις αρχές της διάθεσής της στην αγορά, θα διατίθεται με δύο πανίσχυρους και αποδοτικούς τετρακύλινδρους κινητήρες «ζωηρών» επιδόσεων. Ο υψηλής ροπής πετρελαιοκινητήρας common-rail (άμεσου ψεκασμού) με κυβισμό 2,3 λίτρων διατίθεται σε δύο βαθμίδες ισχύος. Στον πετρελαιοκινητήρα X 220 d με απλό στροβιλοσυμπιεστή, αποδίδει 120 kW/163 hp ενώ στον με διπλό στροβιλοσυμπιεστή X 250 d φτάνει στην ισχύ των 140 kW/190 hp. Και τα δύο πετρελαιοκίνητα μοντέλα διατίθενται με σύστημα κίνησης στους πίσω τροχούς ή με σύστημα επιλογής τετρακίνησης. Όλοι οι κινητήρες χαρακτηρίζονται από την ήρεμη λειτουργία με χαμηλούς κραδασμούς και την υψηλή απόδοση ισχύος σε συνδυασμό με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Η ισχύς μεταδίδεται μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων. Κατ’ επιλογήν διατίθεται ένα αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων στα μοντέλα X 250 d και X 250 d 4MATIC με κινητήρα 140 kW/190 hp.

Από τα μέσα του 2018 θα διατίθεται ένα πετρελαιοκινητήρας V6 υψηλής ροπής, ο οποίος θα διασφαλίζει μεγαλύτερη ευελιξία εντός κι εκτός δρόμου. Αποδίδει ισχύ 190 kW/258 hp και μέγιστη ροπή 550 Nm, δίνοντας στην X-Class με τον κινητήρα X 350 d 4MATIC τη θέση του ηγέτη της κατηγορίας. Το κορυφαίο αυτό μοντέλο της X-Class θα περιλαμβάνει στο βασικό εξοπλισμό το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4MATIC και το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων 7G-TRONIC PLUS με χειριστήρια αλλαγής στο τιμόνι και λειτουργία ECO start/stop. Το σύστημα DYNAMIC SELECT διατίθεται ως πρόσθετος εξοπλισμός. Μέχρι σήμερα, σπάνια περιλαμβάνεται διακόπτης προγραμμάτων οδήγησης στην κατηγορία των pickup. Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόζει την οδηγική εμπειρία στις προτιμήσεις του – από χαλαρή και άνετη έως απαιτητικά σπορ οδήγηση. Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης: Comfort, ECO, Sport, Manual και Offroad. Τα προγράμματα αυτά τροποποιούν τα χαρακτηριστικά του κινητήρα, το χρονισμό αλλαγής ταχυτήτων στο αυτόματο κιβώτιο και τη λειτουργία ECO start/stop.

Η Mercedes-Benz X-Class θα ταξινομείται ως επαγγελματικό όχημα (N1).
Δυναμική και άνετη οδηγική απόλαυση εφάμιλλη των επιβατικών αυτοκινήτων Mercedes-Benz
Η X-Class είναι το πρώτο pickup που προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Το φαρδύ μετατρόχιο, το μακρύ μεταξόνιο και η άνετη ρύθμιση ελατηρίων και αποσβεστήρων που χαρακτηρίζει κάθε Mercedes ανοίγουν νέους δρόμους στην απόλαυση και τη δυναμική οδήγηση στο δρόμο – χωρίς κανένα συμβιβασμό στις off-road δυνατότητες. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό αυτής της κατηγορίας: η χρήση σπειροειδών ελατηρίων τόσο μπροστά όσο και πίσω, γεγονός που συμβάλλει στην αρμονική λειτουργία της ανάρτησης. Η ανάρτηση άνεσης είναι σχεδιασμένη κατά τρόπο, ώστε να επιτυγχάνει υψηλά επίπεδα δυναμικής οδήγησης και άνεσης στο δρόμο, ενώ παρέχει μέγιστες δυνατότητες εκτός δρόμου σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC. Η μελετημένη σχεδίαση της ανάρτησης άνεσης περιλαμβάνει μπροστινό άξονα με διπλά ψαλίδια και πίσω συμπαγή άξονα πολλαπλών συνδέσμων, ο οποίος είναι ιδανικός για τη μεταφορά μεγάλων φορτίων. Αυτός ο συνδυασμός διασφαλίζει ότι η ανάρτηση παραμένει άνετη και η συμπεριφορά του οχήματος στο δρόμο ασφαλής, ανεξάρτητα από την κατάσταση φόρτωσης.

Με 1.632 χιλιοστά εμπρός και 1.625 χιλιοστά πίσω, η X-Class διαθέτει το φαρδύτερο μετατρόχιο από τους περισσότερους ανταγωνιστές της. Αυτό της προσφέρει όλες τις προϋποθέσεις για βέλτιστη οδηγική ευστάθεια και υψηλότερες ταχύτητες κατά την οδήγηση σε στροφές. Το μεταξόνιο των 3.150 χιλιοστών είναι επίσης μακρύτερο από ό,τι σε οποιοδήποτε άλλο μεσαίου μεγέθους pickup. Μειώνει τους κραδασμούς στη διαδρομή και καθιστά πιο ομαλή και αξιόπιστη στην ευστάθεια σε ευθεία πορεία. Η Mercedes-Benz είναι ο μόνος κατασκευαστής που επέλεξε μεγάλους, εσωτερικά αεριζόμενους δίσκους φρένων και στους δύο άξονες ως βασικό εξοπλισμό σε αυτή την κατηγορία. Ο μπροστινός άξονας διαθέτει δισκόφρενα διαμέτρου 32 εκατοστών ενώ ο πίσω άξονας δισκόφρενα 30,8 εκατοστών. Συνδυαστικά επιτυγχάνουν μικρές αποστάσεις πέδησης, σύντομους χρόνους απόκρισης και υψηλή θερμική ικανότητα.
Με την ανάρτηση άνεσης η απόσταση από το έδαφος είναι 202 χιλιοστά, ενώ προαιρετικά διατίθεται σύστημα ανάρτησης με αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 20 χιλιοστά. Η ασφαλής και άνετη οδική συμπεριφορά που χαρακτηρίζει τη Mercedes-Benz διατηρείται και με την υψηλότερη ανάρτηση.

Επιλεγόμενη ή μόνιμη – τετρακίνηση 4MATIC για κάθε έδαφος

Το σύστημα επιλογής τετρακίνησης 4MATIC, που εξοπλίζει τα μοντέλα X 220 d 4MATIC και X 250 d 4MATIC, κατακτά όλα τα εδάφη. Με αυτό το σύστημα, η κίνηση μεταδίδεται επιλεκτικά και στους μπροστινούς τροχούς ανάλογα με το έδαφος. Από τα μέσα του 2018, η Mercedes-Benz θα διαθέτει το pickup της και με μόνιμη τετρακίνηση. Με αυτόν τον τρόπο, η X-Class θα προσφέρει μέγιστη απόδοση και πρόσφυση ακόμη και με μέγιστη ταχύτητα στο δρόμο. Το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4MATIC θα προσφέρεται μόνο σε συνδυασμό με τον εξακύλινδρο κινητήρα. Εκτός δρόμου, και οι δύο εκδόσεις του συστήματος 4MATIC εξασφαλίζουν την ίδια κυρίαρχη συμπεριφορά χάρη στις σχέσεις μετάδοσης low range και το προαιρετικό μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα. Όλα τα τετρακίνητα μοντέλα περιλαμβάνουν στο βασικό εξοπλισμό τους το σύστημα ελέγχου κατάβασης Downhill Speed Regulation (DSR).

Πηγή: skai.gr