Νέο Honda Civic Sedan με κινητήρα 1.5 Turbo 182 ίππων

Νέο τετράθυρο compact sedan σχεδιασμένο εξ αρχής και το πιο προηγμένο σπορ sedan στην ιστορία του Civic . Σπορ, ξεχωριστή σχεδίαση
• Σχεδιασμένο για να προσφέρει μία συναρπαστική και δυναμική οδηγική εμπειρία
• Νέος βενζινοκινητήρας προσφέρει ένα συνδυασμό δυναμικών επιδόσεων, κορυφαίας ιπποδύναμης και άριστης οικονομίας
• Παραμένει κορυφαίο σε ευρυχωρία σε συνδυασμό με βελτιωμένη πρακτικότητα
• Οι τεχνολογίες Honda SENSING κάνουν το νέο Civic ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στην κατηγορία
• Νέα γενιά Honda Connect με αναβαθμισμένη, διαισθητική λειτουργία

Η νέα δέκατη γενιά του Honda Civic sedan είναι ένα νέο, σπορ τετράθυρο compact μοντέλο. Αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα προόδου για τη Honda στην κατηγορία C, επωφελούμενη από το μεγαλύτερο πρόγραμμα εξέλιξης ενός μοντέλου στην ιστορία της εταιρίας.
To Honda Civic sedan 1.5 VTEC Turbo είναιι άμεσα διαθέσιμο   σε τρεις εκδόσεις:
• Honda Civic Sedan 1.5 VTEC Turbo Comfort 26.650€
• Honda Civic Sedan 1.5 VTEC Turbo Elegance MT 28.070€
• Honda Civic Sedan 1.5 VTEC Turbo Elegance CVT 30.250€
και καλύπτεται με 5 χρόνια δωρεάν service, 5 χρόνια εγγύηση, και 5 χρόνια οδική βοήθεια.
Το Civic είναι βασικό μοντέλο της Honda στην Ευρώπη και βρίσκεται στην καρδιά τόσο των πωλήσεων όσο και της παράδοσης της μάρκας στην περιοχή σε επίπεδο παραγωγής.

Για πολλούς Ευρωπαίους πελάτες το Civic είναι συνώνυμο με τη μάρκα Honda και στόχος για την ομάδα εξέλιξης ήταν μία δυναμική ανανέωση του μοντέλου, που το τοποθετεί σε μία δική του κατηγορία.

Το νέο Civic σχεδιάστηκε εξ αρχής για να πληροί τις απαιτήσεις μιας ευέλικτης και απολαυστικής δυναμικής συμπεριφοράς. Ένα ελαφρύ, εξαιρετικά άκαμπτο αμάξωμα – προϊόν καινοτόμων, νέων τεχνολογιών και τεχνικών κατασκευής – συμπληρώνει το χαμηλότερο κέντρο βάρους ενώ ένα προηγμένο, νέο σύστημα ανάρτησης συμβάλλει σε μία άριστη οδηγική εμπειρία.

Η χαμηλωμένη θέση των καθισμάτων αποτελεί μία σημαντική αλλαγή σε σχέση με την ένατη γενιά του μοντέλου. Ο οδηγός έχει καλύτερη αίσθηση επαφής με το όχημα, που ενισχύεται από τη βελτιωμένη ορατότητα στο εμπρός τμήμα του νέου Civic. Το νέο Civic συνεχίζει τη φήμη του μοντέλου σαν ένα όχημα που συνδυάζει απαράμιλλους χώρους επιβατών και αποσκευών με ευέλικτη, πρακτική χρηστικότητα. Η δεύτερη γενιά του συστήματος ενημέρωσης/ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας της Honda περιλαμβάνει ενσωμάτωση των εφαρμογών Apple CarPlay και Android Auto.
Το νέο Civic εισάγει το νέο βενζινοκινητήρα VTEC TURBO που έχει εξελιχθεί ειδικά για να προσφέρει μία δυναμική, συναρπαστική και μειωμένου κόστους οδηγική εμπειρία.
Η σειρά τεχνολογιών προηγμένης ασφάλειας & υποστήριξης οδηγού Honda SENSING που διατίθεται με όλες τις εκδόσεις διασφαλίζει ότι το αυτοκίνητο είναι από τα ασφαλέστερα στην κατηγορία του.


Το νέο Civic θα διατίθεται σε επτά εξωτερικές αποχρώσεις: απλή Rally Red, μεταλλικές Lunar Silver, Polished Metal και Brilliant Blue, και ιριδίζουσες White Orchid, Crystal Black και Burgundy Black.

Κορυφαία αεροδυναμική
Η ομάδα εξέλιξης του Civic επεδίωξε να δημιουργήσει το πιο αεροδυναμικό αμάξωμα στην compact κατηγορία, εξισορροπώντας τη χαμηλή αεροδυναμική αντίσταση με την ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες. Και το πέτυχε με προσεκτική διαχείριση της ροής του αέρα πάνω και κάτω από το αμάξωμα για να ελαχιστοποιήσει την άνωση.

Προηγμένο, νέο αυτοφερόμενο αμάξωμα

Η σχεδίαση της νέας πλατφόρμας, η επιλογή υλικών, η διαδικασία σχεδιασμού/παραγωγής, και ο καινοτόμες τεχνικές κατασκευής ήταν καθοριστικοί παράγοντες στη δημιουργία μιας ελαφρύτερης και πολύ πιο άκαμπτης δομής. Είναι κατά 16 kg ελαφρύτερη από αυτή της προηγούμενης γενιάς Civic, με 52% βελτιωμένη στρεπτική ακαμψία.
Ανάμεσα στα σημαντικότερα σχεδιαστικά στοιχεία είναι εμπρός και πίσω ‘δακτύλιοι’ τροπέτου που περικλείουν το εσωτερικό της καμπίνας. Περαιτέρω ακαμψία προσφέρει η άκαμπτη δομή του πατώματος εμπρός, που περιλαμβάνει εγκάρσιες ενισχύσεις στο χώρο του κινητήρα και μεταξύ των βάσεων των κολόνων Α και Β.
Τα ελαφρά, υψηλής αντοχής υλικά που χρησιμοποιούνται σε όλη τη δομή είναι από τα πιο προηγμένα της βιομηχανίας. Η Honda συνεργάστηκε στενά με τη Gestamp, ένα Γερμανό προμηθευτή μιας νέας γενιάς ατσαλιών υπέρ υψηλής αντοχής διαμορφωμένων εν θερμώ. Αυτή η συνεργασία είχε σαν αποτέλεσμα το ποσοστό του υλικού στη νέα πλατφόρμα να φτάσει το 14% - από μόλις 1% στο προηγούμενο Civic. Η νέα τεχνική παραγωγής και με ένα μόνο πρεσάρισμα προσφέρει μεταβλητά πάχη υλικού άρα και αντοχή. Έτσι το ίδιο εξάρτημα έχει αλλού τμήματα υψηλής αντοχής και αλλού ζώνες παραμόρφωσης. Δε χρειάζεται πλέον να ενώνονται με βάσεις πρεσαριστά εξαρτήματα διαφορετικής αντοχής.

Αυτές οι καινοτομίες σχεδιασμού, εξέλιξης και παραγωγής πέτυχαν μία αύξηση 19% στη συνολική αντοχή του αμαξώματος στην κάμψη συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά Civic, και 23% αύξηση στη στρεπτική ακαμψία. Κατ’ επέκταση, αυτό επιτρέπει καλύτερη ρύθμιση της ανάρτησης για ανώτερα επίπεδα οδηγικής άνεσης και συμπεριφοράς. Και τα συστατικά περαιτέρω βελτιστοποίησης της δυναμικής συμπεριφοράς του οχήματος αναβαθμίζονται με ένα αυτοφερόμενο αμάξωμα που είναι 16% ελαφρύτερο.

Το πιο ευέλικτο και δυναμικό Civic στην ιστορία του μοντέλου

Η προηγμένη πλατφόρμα βελτιστοποιεί τις προοπτικές δυναμικής του πλαισίου. Η ομάδα σχεδίασης στόχευσε στην επίτευξη της καλύτερης συμπεριφοράς και οδηγικής άνεσης στην κατηγορία.
Νέα ανάρτηση, ένα χαμηλότερο κέντρο βάρους και η αυξημένη ακαμψία του αμαξώματος χαρίζουν στην νέα γενιά Civic άριστα χαρακτηριστικά συμπεριφοράς. Η διεξοδική εξέλιξη σε συνδυασμό με τεχνικές και τεχνολογίες που αυξάνουν την ενδοτικότητα έχουν σαν αποτέλεσμα μία εξαιρετική οδηγική άνεση.
Το ρεζερβουάρ καυσίμου του Civic είναι τοποθετημένο σε νέα θέση, και το πάτωμα είναι χαμηλότερο συγκριτικά με του προηγούμενου μοντέλου. Οι αλλαγές αυτές επιτρέπουν επίσης την τοποθέτηση της θέσης οδήγησης πιο κοντά στο δρόμο με hip point (σημείο ύψους γοφών) 20 mm χαμηλότερα, στοιχείο που δημιουργεί μία πιο σπορ αίσθηση
Μπροστά, η εμπρός ανάρτηση με γόνατα MacPherson και κάτω βραχίονες προσφέρει υψηλή πλευρική ακαμψία για γραμμική απόκριση, και χαμηλή διαμήκη ακαμψία για βελτιστοποιημένη απορρόφηση κραδασμών. Το σύστημα διεύθυνσης – Κρεμαγιέρα με δύο πινιόν και μεταβλητή, ηλεκτρική υποβοήθηση είναι ειδικά ρυθμισμένο για το τετράθυρο μοντέλο, κάτι που φαίνεται στην οδηγική συμπεριφορά του. Το σύστημα δύο πινιόν εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο 2016 Civic Type R hatchback υψηλών επιδόσεων. Παρόμοιες τεχνολογίες κατά κανόνα χρησιμοποιούνται από κατασκευαστές μόνο σε premium ή μοντέλα υψηλών επιδόσεων.
Η πληροφόρηση (feedback) από το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση (EPS) είναι εξαιρετική χάρη στην προσπάθεια της ομάδας εξέλιξης να πετύχει άμεση απόκριση, ακριβή κατευθυντικότητα, ομαλή λειτουργία και μία αίσθηση ασφαλούς πρόβλεψης. Η κρεμαγιέρα δύο λόγων υποπολλαπλασιασμού προσφέρει σταθερή απόκριση γύρω από το κέντρο και πιο ομαλή απόκριση σε μεγαλύτερες γωνίες.
Η μεταφορά κραδασμών στο τιμόνι ελαχιστοποιείται με αύξηση της διαμέτρου της κολώνας του τιμονιού και με την τοποθέτηση του ελαφρού ηλεκτρικού μοτέρ υποβοήθησης στην κρεμαγιέρα δύο πινιόν αντί της συμβατικής θέσης στην κολώνα του τιμονιού. Τόσο κρίσιμη ήταν η αίσθηση διεύθυνσης στους συνολικούς στόχους της πλατφόρμας, για δυναμικές επιδόσεις, ώστε η εξέλιξη του EPS ξεκίνησε από τα πρώτο στάδια του προγράμματος σχεδιασμού της πλατφόρμας πριν από επτά χρόνια.
Πίσω, μία νέα ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και ένα νέο άκαμπτο υποπλαίσιο προσφέρουν αυξημένη ευστάθεια για ανώτερη οδηγική άνεση και ασφαλή οδήγηση στις υψηλές ταχύτητες καθώς και πιο γραμμική απόκριση.
Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στις βάσεις της ανάρτησης προκειμένου να διασφαλιστεί η βέλτιστη ακαμψία και η αποτελεσματικότητα. Για πρώτη φορά σε μοντέλο της Honda, υδραυλικά σαϊλεντμπλόκ μπροστά και πίσω προφέρουν ανώτερη απόσβεση και έλεγχο των κραδασμών του πλαισίου. Επιπλέον, τα νέα υποπλαίσια μπροστά και πίσω έχουν ειδική διάταξη ώστε τα εγκάρσια φορτία να μεταφέρονται πιο άμεσα μέσω της ανάρτησης.
Agile Handling Assist (AHA)
Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας της Honda - Agile Handling Assist (AHA) είναι ειδικά ρυθμισμένο για την Ευρωπαϊκή αγορά σε συνάρτηση με την κατάσταση των δρόμων και τα οδηγικά στυλ. Προσφέρει έξυπνη, διακριτική επέμβαση για μεγαλύτερη ασφάλεια και πιο ομαλή, πιο προβλέψιμη συμπεριφορά στις χαμηλές και υψηλές ταχύτητες και σε αργούς ή γρήγορους ελιγμούς διεύθυνσης.

4. Νέος βενζινοκινητήρας 1.5-L VTEC TURBO προσφέρει δυναμικές
επιδόσεις, κορυφαία ισχύ και εξαιρετική απόδοση

• Επιδόσεις εφάμιλλες μεγαλύτερων κινητήρων για μία δυναμική οδηγική εμπειρία
• Νέες τεχνολογίες βελτιστοποιούν την ισχύ και την απόδοση
• Νέο, εξατάχυτο μηχανικό και CVT αυτόματο κιβώτιο ειδικά εξελιγμένα για το Civic

Το νέο Civic είναι το πρώτο μοντέλο στην Ευρώπη που διατίθεται με τον υπερτροφοδοτούμενο, τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5L της Honda. Η κληρονομιά της Honda περιλαμβάνει κάποιους από τους πιο διάσημους κινητήρες υψηλών επιδόσεων της βιομηχανίας, και ο νέος VTEC TURBO είναι σχεδιασμένος πρώτο και κύριο για να προσφέρει τις δυναμικές επιδόσεις που υποστηρίζουν τον ενθουσιώδη και σπορ χαρακτήρα του νέου Civic. Εν τούτοις, πετυχαίνει επίσης πολύ ανταγωνιστική οικονομία καυσίμου και απόδοση. Ο νέος κινητήρας θα συνδυάζεται είτε με ένα νέο, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με αυτόματο CVT.

Το πρόγραμμα εξέλιξης για το νέο VTEC TURBO βασίστηκε στην εμπειρία που αποκτήθηκε από τον πρώτο VTEC TURBO της Honda – τη μονάδα 2.0 L 310 PS που έκανε παρουσιάστηκε στο 2015 Civic Type R. Ο νέος βενζινοκινητήρςς 1.5 L VTEC TURBO είναι άμεσα συνδεδεμένος με τον δίλιτρο προπομπό του, καθώς μοιράζονται τεχνολογίες που αυξάνουν την ισχύ και την απόδοση, μερικές από τις οποίες έχουν τις ρίζες τους στα αγωνιστικά προγράμματα της Honda.
Με άμεσο ψεκασμό, συμπαγή υπερτροφοδότη μονής εισαγωγής και χαμηλής αδράνειας, ηλεκτρονική βαλβίδα ελέγχου πίεσης υπερπλήρωσης (wastegate), τεχνολογίες Ηλεκτρονικά ελεγχόμενου Μεταβλητού Χρονισμού & Βύθισης Βαλβίδων - Variable Timing & Lift Electronic Control (VTEC) και Διπλού Μεταβλητού Ελέγχου Χρονισμού Dual-Variable Timing Control (VTC) της Honda, τα υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο έχει σχεδιαστεί για να αποδίδει την ισχύ και τη ροπή πολύ μεγαλύτερων κινητήρων. Κατά συνέπεια, ο νέος VTEC TURBO προσφέρει εξαιρετική ελαστικότητα και κορυφαίες επιδόσεις – με υψηλή μέγιστη ροπή και ισχύ – ενώ παράλληλα πληροί τις προδιαγραφές Euro 6 και είναι από τους πλέον περιβαλλοντικά συμβατούς στην κατηγορία τους.

Ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.5-L VTEC TURBO παράγει πολύ μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή έναντι του 1.8-L VTEC του προηγούμενου Civic. Η μέγιστη ροπή των 182 PS (134 kW) αποδίδεται στις 5.500 rpm (στις 6.000 rpm με CVT). Με το εξάρι μηχανικό κιβώτιο, η μέγιστη ροπή των 240 Nm παράγεται μεταξύ 1.900 rpm και 5.000 rpm. Με το CVT, η ροπή των 220 Nm αποδίδεται μεταξύ 1.700 rpm και 5.500 rpm.

Οι μηχανικοί της Honda αξιοποίησαν αρκετές προηγμένες τεχνολογίες σε κάθε μηχανικό σύνολο προκειμένου να βελτιστοποιήσουν την ισχύ και την απόδοση και να βελτιώσουν την απόκριση, βασισμένοι στη φιλοσοφία των μειωμένων εσωτερικών τριβών και της εξοικονόμησης βάρους.

Υπερτροφοδότης μονής εισαγωγής και χαμηλής αδρανείας με ηλεκτρονική βαλβίδα ελέγχου πίεσης υπερπλήρωσης (wastegate)
Συγκριτικά με άλλους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες μικρού κυβισμού που κυκλοφορούν στην αγορά, ο υπερτροφοδότης του VTEC TURBO είναι πιο συμπαγής, με τουρμπίνα μικρής διαμέτρου. Αυτό είναι επιβεβλημένο για μέγιστη απόκριση. Η σχεδίαση του κελύφους μονής εισαγωγής βοηθά τον υπερτροφοδότη να παράγει πίεση υπερπλήρωσης ακόμα και σε σχετικά μικρά πατήματα του γκαζιού και στις χαμηλές στροφές. Επιπλέον, η ηλεκτρική ενεργοποίηση της wastegate επιτρέπει τον ακριβή έλεγχο της πίεσης υπερπλήρωσης.


Νέο, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο

Το αναβαθμισμένο, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο είναι ειδικά σχεδιασμένο για να μεγιστοποιεί την απόδοση της μετάδοσης ισχύος στους τροχούς από το νέο δυναμικό, σπορ βενζινοκινητήρα. Το κιβώτιο φέρει πιο ανθεκτικό κέλυφος για να ανταπεξέρχεται στην υψηλότερη ιπποδύναμη του VTEC TURBO.

Η αραιή κλιμάκωση του κιβωτίου αυξάνει την περιβαλλοντική απόδοση στο ταξίδι χωρίς να επηρεάζεται η απόκριση κατά την επιτάχυνση και η εμπλοκή του οδηγού σε περιπτώσεις πιο ενθουσιώδους οδήγησης. Εσωτερικές δοκιμές της Honda δείχνουν ότι η επιτάχυνση – 0 - 100 km/h και 80 - 120 km/h – είναι ταχύτερη από των ανταγωνιστών στην ίδια κατηγορία κυβισμού.
Προηγμένο CVT ανασχεδιασμένο για χρήση σε VTEC TURBO

Το αυτόματο κιβώτιο CVT έχει ανασχεδιαστεί ειδικά για να ενσωματώνεται στους νέους κινητήρες VTEC TURBO. Είναι το αποτέλεσμα ενός διετούς προγράμματος εξέλιξης με έδρα στο R&D Κέντρο της Honda στη Φρανκφούρτη, το οποίο περιλάμβανε ένα μεγάλο αριθμό οδηγικών σεναρίων, όπως πυκνή κυκλοφορία στην πόλη, ανοιχτοί επαρχιακοί δρόμοι και Γερμανικοί αυτοκινητόδρομοι ταχείας κυκλοφορίας.

Κορυφαίοι χώροι εσωτερικού, βελτιωμένη πρακτικότητα

• Το νέο Civic είναι πιο ευρύχωρο από το προηγούμενο μοντέλο
• Περισσότεροι χώροι για επιβάτες και αποσκευές
• Premium ποιότητα, νέα διάταξη οργάνων LCD και ευέλικτη, διεπίπεδη κονσόλα φιλοσοφίας ‘τεχνολογικού κέντρου’

Πιο ευρύχωρη καμπίνα επιβατών
Επωφελούμενοι από την μακρύτερη, πιο πλατιά πλατφόρμα και το μεγαλύτερο μεταξόνιο, οι επιβάτες απολαμβάνουν καλύτερη ορατότητα και μεγαλύτερη ευρυχωρία σε ένα πολυτελές περιβάλλον.
Η θέση οδήγησης βρίσκεται 35 mm χαμηλότερα από αυτή της προηγούμενης γενιάς Civic δημιουργώντας μία αίσθηση μεγαλύτερης ασφάλειας και προστασίας για τον οδηγό και το συνοδηγό. Κολόνες Α λεπτότερες κατά 15% μειώνουν τα μπροστινά εμπόδια, προσφέροντας άριστα ορατότητα μπροστά 84,3 μοιρών, κάτι που δημιουργεί επίσης μία αίσθηση ευρυχωρίας στην καμπίνα.
Εργονομικά βελτιστοποιημένα εμπρός καθίσματα προσφέρουν υψηλά επίπεδα άνεσης. Τα εμπρός καθίσματα έχουν 10 mm μεγαλύτερη διαδρομή εμπρός/πίσω και 10 mm μεγαλύτερο εύρος ρύθμισης του ύψους από το προηγούμενο Civic. Οι κορυφαίες εκδόσεις περιλαμβάνουν ηλεκτρική ρύθμιση οσφυϊκής υποστήριξης στα εμπρός καθίσματα οδηγού και συνοδηγού.
Ο χώρος για τους ώμους των εμπρός επιβατών έχει αυξηθεί κατά 10 mm, ενώ ο χώρος ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα έχει επίσης αυξηθεί κατά 15 mm. Ο χώρος για τους ώμους στα πίσω καθίσματα είναι 20 mm μεγαλύτερος, ενώ οι πίσω επιβάτες μπορούν επίσης να απολαμβάνουν 45 mm περισσότερο χώρο για τα πόδια, καθώς και 55 mm μεγαλύτερη απόσταση από το γόνατα. Η άνεση των επιβατών των πίσω εξωτερικών καθισμάτων έχει βελτιωθεί με ρυθμιζόμενα μαξιλάρια εδρών, ενώ η πρόσβαση (είσοδος//έξοδος) είναι ευκολότερη για όλους.

Κορυφαία χωρητικότητα και ευελιξία χώρου αποσκευών
Πίσω από τα διαιρούμενα 60:40 πίσω καθίσματα, η έμφαση δεν δόθηκε μόνο στη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών – με 519 L, είναι 20,8% μεγαλύτερη από του προηγούμενου μοντέλου – αλλά και στην ευκολία πρόσβασης και ευελιξία. Το χαμηλό σκαλοπάτι φόρτωσης και το φαρδύ άνοιγμα συνδυάζονται με ένα επίπεδο πάτωμα και ένα 20,6% μεγαλύτερο άνοιγμα ανάμεσα στα καθίσματα, διευκολύνοντας τη φόρτωση και μεταφορά αντικειμένων μεγάλου βάρους, πλάτους και μήκους. Ο χώρος αποσκευών του τετράθυρου Civic θα χωράει τέσσερις μαλακές βαλίτσες ή τέσσερις τσάντες του γκολφ – μία παραπάνω σε κάθε περίπτωση συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά Civic sedan.

Premium σχεδίαση και ποιότητα εσωτερικού
Το νέο εσωτερικό είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει την πιο άνετη και προηγμένη καμπίνα στη μικρομεσαία κατηγορία χαρίζοντας στο νέο Civic μία μοντέρνα, κομψή και απλά αισθητική που δένει με το έντονα ανάγλυφο εσωτερικό. Αυτό επιτυγχάνεται με τη χρήση οριζόντιων γραμμών που τονίζουν το πλάτος και το μήκος και κατ’ επέκταση την ευρυχωρία.
Το σοφιστικέ premium περιβάλλον αναδεικνύεται από τις επενδύσεις της καμπίνας για τις οποίες χρησιμοποιούνται υλικά υψηλής ποιότητας. Αξιοσημείωτο είναι τα ταμπλό που φέρει επένδυση μαλακών υλικών με χυτές ραφές και premium υφάσματα καθισμάτων Πλήρως δερμάτινη ταπετσαρία προσφέρεται στάνταρ στις κορυφαίες εκδόσεις.


 Νέα γενιά Honda Connect με αναβαθμισμένη, πιο διαισθητική λειτουργία συνδεμένων συστημάτων ενημέρωσης/ψυχαγωγίας

• Νέα οθόνη Advanced Touch IPS επτά ιντσών
• Πλήρης ενσωμάτωση smartphone με Apple CarPlay® και Android Auto
• Οι εφαρμογές περιλαμβάνουν χάρτες, αποστολή μηνυμάτων, μουσική κλπ.

Το νέο Civic διατίθεται με τη δεύτερη γενιά του συστήματος ενημέρωσης/ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας της Honda Connect, με αναβαθμισμένη, διαισθητική λειτουργία και πλήρη ενσωμάτωση smartphone μέσω Apple CarPlay® και Android Auto.



Στάνταρ Honda SENSING σε όλες τις εκδόσεις κάνει το Civic ένα από τα
ασφαλέστερα αυτοκίνητα στην κατηγορία του

• Το Civic είναι τώρα ασφαλέστερο από ποτέ χάρη στη νέα δομή του αμαξώματος και τις αναβαθμισμένες τεχνολογίες ασφάλειας
• Πιο άκαμπτο, ισχυρότερο και μειωμένη διείσδυση καμπίνας σε περίπτωση σύγκρουσης
• Honda SENSING είναι μία ολοκληρωμένη οικογένεια συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας
• Φιλοδοξεί κορυφαία κατάταξη Euro NCAP

Το νέο Civic έχει σχεδιαστεί για να πετυχαίνει κορυφαία επίπεδα ασφάλειας. Το γεγονός ότι η ομάδα κατάφερε να δημιουργήσει κορυφαία ακαμψία και αντοχή αμαξώματος, σε συνδυασμό με μία ολοκληρωμένη σειρά τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας προβλέπεται να βοηθήσει το νέο Civic να κερδίσει κορυφαία σκορ στις τελευταίες δοκιμές του Euro NCAP.

Τεχνικές προδιαγραφές
• Όλες οι τεχνικές πληροφορίες είναι προκαταρκτικές και υπόκεινται σε αλλαγές
• Όλες οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 υπόκεινται σε τελική έγκριση τύπου

Αμάξωμα και πλαίσιο
Τετράθυρο, πενταθέσιο με αυτοφερόμενη δομή αμαξώματος, τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 VTEC TURBO και δύο συστήματα μετάδοσης εμπρόσθιας κίνησης.
Κινητήρας
1.5 litre VTEC TURBO
Τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας
6MT CVT
Τύπος 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
Κυβισμός (cc) 1498
Διάμετρος x διαδρομή (mm) 73.0 X 89.5
Σχέση συμπίεσης 10.6
Ισχύς 182 PS (134 kW) @ 5.500 rpm 182 PS (134 kW) @ 6.000 rpm
Ροπή 240 Nm @ 1.900 – 5.500 rpm 220 Nm @ 1.700 – 5.000 rpm

Κιβώτιο
1.5 L VTEC (βενζίνης)
Μηχανικό 6 σχέσεων
CVT Μεταβλητή μετάδοσης με εξομοίωση 7 σχέσεων
Σχέσεις μετάδοσης
1.5-L VTEC TURBO 6MT 1.5-L VTEC TURBO CVT
Ανάρτηση και απόσβεση
Εμπρός Γόνατα MacPherson
Πίσω Πολλαπλών συνδέσμων
Σύστημα διεύθυνσης
1.5 litre VTEC TURBO
Τύπος Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση
Στροφές
(από τέρμα σε τέρμα) 2.22
Κύκλος στροφής
(τροχών) 10,6m
Κύκλος στροφής
(αμαξώματος) 11,3m
Φρένα
Εμπρός 16” αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω 15” αεριζόμενοι δίσκοι
Ζάντες και ελαστικά
Διάσταση ζάντας Ελαστικά - εμπρός Ελαστικά - πίσω
x 16-ιντσών 215/55 R16 215/55 R16
x 17- ιντσών 215/50 R17 215/50 R17
Διαστάσεις (mm)
Εξωτερικό (mm)
Συνολικό μήκος 4.648
Συνολικό πλάτος 1.799 (χωρίς εξωτερικούς καθρέπτες)
Συνολικό ύψος 1.416 (χωρίς φορτίο)
Μεταξόνιο 2.698

Χωρητικότητες (L)
Χώρος αποσκευών 519 (καθίσματα όρθια)
Ρεζερβουάρ καυσίμου 46 L
Βάρη (kg)
Κινητήρας 1.5 L VTEC TURBO
6MT 1.5 L VTEC TURBO
CVT
Απόβαρο (συμπ 100% καύσιμο) 1279-1321kg 1307-1348kg
Επιδόσεις και κατανάλωση
Κινητήρας 1.5 L i-VTEC TURBO
6MT 1.5 L i-VTEC TURBO
CVT
Τελική ταχύτητα (km/h) 210 200
0-100 km/h (δευτ.) 8.4 8.1
Κατανάλωση στην πόλη (l/100 km) 7.4 7.7
Κατανάλωση εκτός πόλης (l/100 km) 4.7 5.8
Κατανάλωση μικτού κύκλου (l/100 km) 5.7 5.8

Πηγή: skai.gr