Πανελλήνια παρουσίαση SUZUKI V-Strom 650 & 1000



Με μια εξαιρετικά οργανωμένη παρουσίαση, η SUZUKI Σφακιανάκης παρουσίασε τα νέα V-Strom 650 & 1000. Το παρών έδωσαν και οι δύο εκδόσεις τους, με χυτές αλουμινένιες ζάντες ή με ακτίνες, στην έκδοση ΧΤ. Στόχος τους, να συνεχίσουν την επιτυχημένη πορεία της οικογένειας: Mέχρι και το 2015, είχαν πουληθεί σε όλο τον κόσμο 237.200 V-Strom!V-Strom 650 & V-Strom 650XT

Χρόνια best seller στην Ελλάδα, οι δρόμοι είναι γεμάτοι από V-Strom 650. To μεσαίο V-Strom υπάρχει από το 2004 και η ανανέωση για το 2017 αποτελεί την τρίτη γενιά του. Νέα αισθητική με το κλασικό πια ρύγχος που πρωτοεμφάνισε η Suzuki στο DR Big και διπλό προβολέα, κινητήρας ανανεωμένος για τις προδιαγραφές Euro4 με πάνω από 60 νέα εξαρτήματα, νέο ABS και traction control, νέο σύστημα εκκίνησης (πατάς στιγμιαία μόνο το κουμπί της μίζας), νέο σύστημα υποβοήθησης ξεκινήματος ή κίνησης με χαμηλή ταχύτητα, πιο λεπτό εικοσάλιτρο ρεζερβουάρ, νέα όργανα με αναλογικό στροφόμετρο και πλήρεις ψηφιακές ενδείξεις.
To V-Strom 650 στοιχίζει 8.895 ευρώ, ενώ το V-Strom 650XT 9.295.

V-Strom 1000 & V-Strom 1000XT
To 1000 ήταν το πρώτο V-Strom που βγήκε σε παραγωγή, το 2002, κι ενώ η βασική του δομή δεν έχει αλλάξει (κινητήρας V2, αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών), η εξέλιξη του κινητήρα και των περιφερειακών από την Suzuki το έχει φέρει και πάλι στην επικαιρότητα. Ο κινητήρας του είναι απόλυτα σύγχρονος και ανταγωνιστικός, με έμφαση στην ποιοτική λειτουργία και την αξιοπιστία. Έχει κορυφαίο ABS, traction control με εξαιρετική λειτουργία, και αναρτήσεις επιπέδου… GSX-R. H ανανεωμένη του εμφάνιση είναι η στάνταρ πια της οικογένειας V-Strom, κι όπως και για το 650, υποστηρίζεται από μια πλήρη σειρά αξεσουάρ.
Το V-Strom 1000 στοιχίζει 13.295 ευρώ, ενώ το V-Strom 1000XT 13.795.


Τα V-Strom μπορείτε να τα αποκτήσετε και με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα SUZUKI Credit, με 20% προκαταβολή και 60 δόσεις, που για τα 650 βγαίνουν κοντά στα 150 ευρώ τον μήνα, και για τα 1000 κοντά στα 220 ευρώ.

Στο χώρο της παρουσίασης βρισκόταν και το νέο V-Strom 250, που θα έρθει το φθινόπωρο στην Ελλάδα, με τιμή 5.300 ευρώ. Δυστυχώς ήταν εκθεσιακό μοντέλο και δεν γινόταν να το οδηγήσουμε…



Σύσσωμο το staff της SUZUKI στην Ελλάδα βρισκόταν στην παρουσίαση: Ο Βαγγέλης Καλογηράτος - Δ/ντης Κλάδου Μοτοσικλετών, ο Λεωνίδας Πολίτης - Προϊστάμενος Πωλήσεων & Ανάπτυξης Δικτύου Μοτοσικλετών, η Μαργαρίτα Μαρινάκη - Motorcycle Marketing & Communication Manager, ο Δημήτρης Μαρινάκης - Υπεύθυνος Τεχνικής Υποστήριξης & Εξυπηρέτησης Πελατών Μοτοσικλετών, ο Χάρης Σκυριανός - Motorcycle Zone Manager, Κωνσταντίνος Τσόντζος - Motorcycle Product Manager και η Αναστασία Σούλη - Suzuki Moto Parts & Accessories District Manager & Yoshimura Product Manager.


Το ενδιαφέρον ήταν πως δεν στάθηκαν μόνο στην παρουσίαση των νέων V-Strom, αλλά ανέλυσαν και την κατάσταση στην Ελληνική αγορά, ενώ έδωσαν και… ειδήσεις για τα μοντέλα που περιμένουμε από την Suzuki για το 2018, αλλά και μετά!

Η Suzuki στην Ελλάδα βρίσκεται από καιρό σε μια φάση αναδιοργάνωσης του δικτύου της, με 12 κάθετες μονάδες που παρέχουν πλήρη υποστήριξη για τις μοτοσυκλέτες της ήδη σε λειτουργία (πωλήσεις, service, ανταλλακτικά, αξεσουάρ), με τον σχεδιασμό να προβλέπει να αυξηθεί ο αριθμός τους σε είκοσι. Ας σημειωθεί πως αυτή τη στιγμή, αν κάποιος αναβάτης με Suzuki δεν έχει κοντά του service, η εταιρία αναλαμβάνει να του μεταφέρει την μοτοσυκλέτα του στο πλησιέστερο, και να του την επιστρέψει μετά, με δικό της κόστος!

Οι καλές ειδήσεις της ημέρας συνεχίστηκαν με μια πρώτη αναφορά σε μελλοντικά μοντέλα. Ας αρχίσουμε από τα μικρά:

GK125: Ένα μικρό naked.

US125: Scooter, παρόμοιο με το Address.

DR-Z 250S/SM: Αυτά είναι ήδη σε παραγωγή, όχι όμως για την Ευρωπαϊκή αγορά, που τα ζητάει. Μένει να δούμε αν οι παραγγελίες των αντιπροσώπων θα πείσουν την Suzuki να το εξελίξει σύμφωνα με τις προδιαγραφές Euro4. Καθώς όμως αυτό θα σημαίνει και τροφοδοσία με ψεκασμό και ABS ανάμεσα σε πολλά άλλα, μην κρατάτε και την αναπνοή σας. Είναι πάντως μια μοτοσυκλέτα που η Ελληνική αγορά χρειάζεται.

GSX-R 250/300, GSX-S 250/300: Τέσσερα νέα μοντέλα βασισμένα στο ίδιο πλαίσιο και κινητήρα, τα GSX-R με πλήρες φαίρινγκ, τα S γυμνά.

Βurgman 650: Ανανεωμένη έκδοση του mega scooter της Suzuki.

GSX-700T: Ασυνήθιστος κυβισμός, αλλά το ζουμί είναι στο “Τ”. Πρόκειται για το νέο δικύλινδρο turbo (θυμηθείτε το πρωτότυπο Recursion), το πρώτο turbo στην σύγχρονη εποχή, σε μια ελαφριά, μικρών διαστάσεων σπορ μοτοσυκλέτα. Ο κινητήρας της έχει ήδη κάνει την εμφάνισή του, τον είχε δείξει η Suzuki στις διεθνείς εκθέσεις. Μπορεί να αποδειχθεί η πιο σημαντική μοτοσυκλέτα της Suzuki για το 2018, καθώς είναι αυτή που θα φέρει μια πραγματικά φρέσκια πρόταση στις μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτες, ικανή να τονώσει το ενδιαφέρον. Πρώτη αναφορά είχαμε κάνει 2χρόνια πριν, εδώ. Περισσότερα είχαμε γράψει εδώ.


Hayabusa: Περιμένουμε το νέο μοντέλο χρόνια τώρα, ακόμα κι αν ο πόλεμος της τελικής είχε κοπάσει με τον αυτοπεριορισμό των κατασκευαστών στα 300 km/h. Το Hayabusa όμως είχε άποψη και δυνατότητες που δεν περιορίζονται στην μεγάλη τελική. Tο νέο Hayabusa θα είναι η ναυαρχίδα της εταιρίας, και λογικά θα αποτελέσει την τεχνολογική βιτρίνα της Suzukι
Πηγή motomag
Πηγή: skai.gr