Ένα αυτοκίνητο για όλους : Το Νέο Hyundai i30

Το Νέο Hyundai i30 αποτελεί αυτοκίνητο DNA για τη Hyundai Motor αντιπροσωπεύοντας τον πυρήνα της μάρκας στην Ευρώπη. Το Νέο Hyundai i30 αποτελεί την απάντηση της Hyundai Motor στην αλλαγή των σύγχρονων αξιών και των προτιμήσεων των πελατών μέσα από τεχνολογικές οδηγικές λύσεις, με ιδιαιτερότητα στη σχεδίαση και την ευελιξία.

Το Νέο Hyundai i30 αποτελεί εξαιρετική λύση για εργένηδες και οικογενειάρχες, νέους στην ηλικία αλλά και νέους στο πνεύμα. Είναι μια έξυπνη και αποδοτική επιλογή για όσους αναζητούν ελκυστικό σχεδιασμό, αποτελεσματική και δυναμική οδήγηση και το πλέον ολοκληρωμένο πακέτο ασφαλείας. Η ποιότητα και η αξιοπιστία του, είναι εγγυημένα από τη μοναδική, κορυφαία 5-ετή εργοστασιακή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων.

Το Νέο Hyundai i30 καθιερώνει τεχνολογία με χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας, όπως τα Apple CarPlayΤΜ, Android AutoΤΜ και την ασύρματη φόρτιση για την ενίσχυση της λειτουργίας smartphone και της λειτουργικότητας κατά την οδήγηση. Μία κορυφαία γκάμα χαρακτηριστικών ενεργητικής ασφαλείας περιλαμβάνει μεταξύ πολλών άλλων τα Συστήματα Autonomous Emergency Braking, Smart Cruise Control, Lane Keeping Assist System, Driver Attention Alert και Blind Spot Detection, αυξάνοντας την άνεση των επιβατών ώστε κάθε διαδρομή με το Νέο Hyundai i30 να γίνεται ακόμη πιο απολαυστική.

Με το σχεδιασμό να αποτελεί το Νο1 λόγο επιλογής του για τους πελάτες της Hyundai στην Ευρώπη, το Νέο Hyundai i30 εξελίσσει περαιτέρω τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Hyundai με ακριβείς και χυτές γραμμές, εκπλεπτυσμένες πλούσιες επιφάνειες και ένα χυτό αμάξωμα για να δημιουργήσει μια διαχρονική εμφάνιση με αυτοπεποίθηση.

Το Νέο Hyundai i30 Hyundai διατίθεται με στάνταρ εντυπωσιακές ζάντες αλουμινίου 16 ή 17 ιντσών

Το Νέο Hyundai i30 προσφέρει άφθονο χώρο τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές τους χωρίς να συμβιβάζει τον σπορ σχεδιασμό του.
Με χώρους ανώτερους από το μέσο όρο της κατηγορίας τόσο στην πρώτη όσο και στη δεύτερη σειρά καθισμάτων, το Νέο i30 προσφέρει άνετους χώρους για όλους τους επιβάτες σε κεφάλι, ώμους καιπόδια.Η αίσθησητης ευρυχωρίας του χώρου ενισχύεται από την προαιρετική πανοραμική ανοιγόμενη ηλιοροφή. Κατά την οδήγηση, το υποβραχιόνιο μπορεί να ολισθήσει προς τα εμπρός για πιο άνετη θέση και μπορεί επίσης να ανοιχτεί για δυνατότητα αποθήκευσης αντικειμένων.

Με 395 εύχρηστα λίτρα στο χώρο αποσκευών (VDA 211) και 1.301 λίτρα με τα καθίσματα διπλωμένα, το Νέο i30 προσφέρει έναν από τους πλέον γενναιόδωρους χώρους αποσκευών της κατηγορίας, έχοντας στάνταρ εφεδρικό τροχό.
Η πρακτικότητα του χώρου αποσκευών ενισχύεται με 4 σημεία πρόσδεσης φορτίου, άγκιστρα και διαχωριστικό δύο επιπέδων στο χώρο αποσκευών, ενώ προσφέρεται και η δυνατότητα επικοινωνίας του χώρου αποσκευών και του χώρου επιβατών με άνοιγμα ski-throughστο πίσω κεντρικό υποβραχιόνιο.

Για ακόμη περισσότερη άνεση τα μπροστινά καθίσματα μπορούν να θερμανθούν ή να ψυχθούν σε τρία στάδια. Επίσης, όταν ο πελάτης επιλέγει ηλεκτρικά καθίσματα τα μπροστινά καθίσματα μπορούν να ρυθμιστούν με 10 τρόπους και τέλος το κάθισμα του οδηγού διαθέτει λειτουργία μνήμης με δύο προγραμματιζόμενες θέσεις.




Επιλογή κινητήρων

Το Νέο Hyundai i30 διαθέτει μια σειρά μικρών υπερ-τροφοδοτούμενων βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων που προσφέρουν μια δυναμική και αποτελεσματική εμπειρία οδήγησης. Υπάρχουν τρεις βενζινοκινητήρες και ένας κινητήρας ντίζελ. . Οιεπιλογές βενζινοκίνησης περιλαμβάνουν τον ολοκαίνουριο υπερ-τροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 1.4 T-GDIμε 140 ίππους, τον υπερ-τροφοδοτούμενο κινητήρα 1.0 Τ-GDI με 120 ίππους ή τον 1,4 MPI τεσσάρων κυλίνδρων με 100 ίππους. Η πετρελαιοκίνηση προσφέρεται από έναν υπερ-τροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 1.6-λίτρων (U-IICRDi), διαθέσιμο με 95, 110 και 136 ίππους, ισχυρή ροπή από 28 κιλά και κατανάλωση καυσίμου από 3,6l/100 km* και εκπομπέςCO2από 95 g/km*. Οι κινητήρες συνδυάζονται είτε με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (6MT) είτε με το αποτελεσματικό και άμεσης απόκρισης επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7DCT) της Hyundai.

Όλοι οι κινητήρες του i30 φέρουν καδένα χρονισμού.

Οι κινητήρες dieselU-IIόσο και ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1.4MPI ξεχωρίζουν στα δεδομένα της κατηγορίας καθώς προβλέπουν πρόγραμμα τακτικής συντήρησης μόλις ανά δύο έτη ή 30.000χλμ (ό,ποιο έρθει πρώτο) ενώ οι υπερ-τροφοδοτούμενοι κινητήρες βενζίνης έχουν το αναμενόμενο πρόγραμμα ανά έτος ή 15.000χλμ (όποιο έρθει πρώτο). Σε κάθε περίπτωση, η φροντίδα του νέου i30 ανά έτος είναι δεδομένη χάρη στο προνομιακό δωρεάν 5ετές πρόγραμμα ετησίων οπτικών ελέγχων καλής λειτουργίας που μπορεί να διενεργήσει κάθε κάτοχος Νέου Hyundaii30 στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών της Hyundai Ελλάς.

Νέο 1.4 T-GDI - ελαφρύ, οικονομικό και διασκεδαστικό στην οδήγηση

Ο
τετρακύλινδρος υπερ-τροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 1,353 κυβικών εκατοστών είναι σημαντικά ελαφρύτερος από τον προκάτοχό του, τον κινητήρα 1.4 Gamma. Το βασικό βάρος της μονάδας έχει μειωθεί κατά 14 κιλά και διαθέτει επίσης μεγαλύτερη απόδοση και ισχύ, παρέχοντας 140 PS και 242 Nm ροπής με κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2 μόλις 4,8 l / 100 km * και 109 g / km *.
Ο νέος κινητήρας ενσωματώνει υπερσυμπιεστή υψηλής πίεσης με ένα κύλινδρο ενσωματωμένο στην πολλαπλή εξαγωγής για τη βελτίωση της λειτουργικής απόδοσης. Ο μετατοπισμένος και ανασχεδιασμένοςυπερσυμπιεστής σημαίνει ότι ο χρόνος απόκρισης του γκαζιού και η ροπή χαμηλής τάσης έχουν βελτιωθεί. Ο νέος σχεδιασμός εισάγει καύσιμο απευθείας μέσα στον κύλινδρο, βελτιώνοντας τους ρυθμούς καύσης για μεγαλύτερη ισχύ και καλύτερη απόδοση καυσίμου.
Ο νέος, υπερ-τροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας T-GDI 1,4 λίτρων προσφέρεται με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (6MT) ή το 7DCT, το οποίο προσφέρει μια επιλογή από πλήρως αυτόματη λειτουργία ή χειροκίνητη αλλαγή ταχυτήτων από το λεβιέ ταχυτήτων ή τα πτερύγια (paddles) αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι.

Το 1,0 T-GDI - Τρικύλινδρος δυναμισμός

Ο κινητήρας 1.0 T-GDI, που αναπτύχθηκε στο Τεχνικό Κέντρο της Namyang στην Κορέα σε συνεργασία με το ΕυρωπαϊκόΚέντρο Έρευνας και τεχνολογίας στη Γερμανία, αποδίδει 120 ίππους και 171 Nm ροπής καθώς παρέχει έναν τέλειο συνδυασμό δυναμισμού και απόδοσης με κατανάλωση καυσίμου και CO2που ξεκινούν από από 4,9l / 100 km * και 112 g / km *.

Ένας υπερσυμπιεστής με έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ενεργοποιητή πύλης αποβλήτων βελτιώνει την απόδοση καυσίμου μειώνοντας τις απώλειες άντλησης καθώς και βελτιώνοντας την απόκριση του γκαζιού και τη ροπή χαμηλής τάσης. Η μονάδα διαθέτει έναν εγχυτήρα GDI έξι οπών, πιέζοντας σε υψηλότερο από το μέσο όρο των 200 bar, εξασφαλίζοντας καθαρή καύση και βελτιώνοντας την οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.
Για να διατηρηθεί η μονάδα κινητήρα όσο το δυνατόν μικρότερη, η πολλαπλή εξαγωγής είναι ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή και επομένως μπορεί να ψύχεται αποτελεσματικά χρησιμοποιώντας το σύστημα ψύξης νερού κυλινδροκεφαλής. Αυτές οι προσπάθειες έχουν ως αποτέλεσμα την ταχύτερη προθέρμανση του καταλύτη και τελικά τη βελτίωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων.

Το 1.0 T-GDI προσφέρεται με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (6MT).

1.6-λίτρων Turbo Diesel

Για τους πελάτες που αναζητούν πετρελαιοκίνηση, το Νέο Hyundai i30 προσφέρεται με έναν υπερ-τροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο turbo κινητήρα 1,6 λίτρωνσε τρία επίπεδα ισχύος: 95 PS (με κιβώτιο 6ΜΤ), 110 PS (με κιβώτιο 6ΜΤ ή 7DCT) και 136 PS (με κιβώτιο 6ΜΤ ή 7DCT), Ακόμη και στην ιπποδύναμη των 95 PS, η μέγιστη ροπή βρίσκεται στο εντυπωσιακό επίπεδο των 280Nmήδη από τις 1.500 σ.α.λ., ενώ αγγίζει τα 300Nm στους 136 PS με κιβώτιο 7DCT. Η οικονομία στην κατανάλωση, από 4,5l/100km* συνδέεται και με εξαιρετική οικονομία στην κατοχή, καθώς πρόκειται για κινητήρα με καδένα και με την τακτική συντήρηση να προβλέπεται μόλις ανά δύο έτη ή 30.000χλμ (όποιο έρθει πρώτο)



Το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7DCT)

Το 7DCT κιβώτιο ταχυτήτων προσφέρει βελτίωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων CO2 έως και 20% σε σύγκριση με ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, ενώ η απόδοση επιτάχυνσης μπορεί να αυξηθεί έως και 10%.
Το 7DCT αποτελείται από δύοσυμπλέκτες ξηρού τύπου και έναν ενεργοποιητή για κάθε συμπλέκτη. Η ισχύς του κινητήρα μεταφέρεται ανεξάρτητα, ώστε να είναι πάντοτε έτοιμη να μετακινηθεί στην επόμενη ταχύτητα χωρίς διακοπή της ροπής. Σε συνδυασμό με το 7 ταχυτήτων κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7DCT), το Νέο Hyundai i30 προσφέρει τρεις λειτουργίες οδήγησης: Eco, κανονική και Sport. Στην Sportυπάρχει ένα διαφορετικό μοτίβο αλλαγής ταχυτήτων που κρατάει την οδήγηση σε υψηλότερα επίπεδα στροφών, ενώ μεταβάλλεται και η ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού για μία πιο σπορτίφ αίσθηση, και ταυτόχρονα προσαρμόζεται η απόκριση του γκαζιού.
Η σειριακή λειτουργία στο κιβώτιο 7DCT εκτελείται τόσο από το λεβιέ ταχυτήτων όσο και από τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι, που προσφέρουν μία ευχάριστη αίσθηση χειρισμού αλλά και την ασφάλεια της προσωρινής χειροκίνητης παράκαμψης από την αυτόματη λειτουργία, για γρήγορη αλλαγή ταχυτήτων.



Οδηγική Εμπειρία και Χειρισμός

Το Νέο Hyundai i30 έχει αναπτυχθεί και δοκιμαστεί στην Ευρώπη σε μία εντυπωσιακή πλειάδασυνθηκών, που περιλαμβάνει δοκιμές αντοχής σε ταχύρρυθμη καταπόνηση και δυναμικές δοκιμές στην πιο απαιτητική πίστα αγώνων στον κόσμο, στη διάσημη Nurburgring Nordschleife, καθώς και αυστηρούς ελέγχους σε δημόσιους δρόμους σε όλη την Ευρώπη, από τις πιο κρύες χειμερινές συνθήκες δοκιμών στη Σουηδία, σε δοκιμές με ρυμουλκούμενο στις Άλπεις και σε δοκιμές θερμών καιρικών συνθηκών στη Νότια Ισπανία, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι ικανοποιούνται οι υψηλότερες προσδοκίες των Ευρωπαίων πελατών.
Οι μηχανικοί της εταιρείας έχουν καθορίσει τα χαρακτηριστικά του i30 Νέας Γενιάς. Ακριβές, φυσικό και συνδεδεμένο σύστημα διεύθυνσης. Ευέλικτος, ευαίσθητος και προβλέψιμος χειρισμός. Δυναμική πορεία χωρίς να μειώνεται η άνεση. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το ηλεκτροκίνητο υδραυλικό τιμόνι είναι 10% πιο άμεσο και η απόκριση του οχήματος είναι 15 χιλιοστά του δευτερολέπτου γρηγορότερη.


Το νέο σασί τουΝέο Hyundai i30 έχει επανασχεδιαστεί πλήρως για να προσφέρει μια δυναμική οδηγική εμπειρία με υψηλά επίπεδα οδηγικής άνεσης. Στην απόδοση συμβάλλουν η – σπάνια για τα δεδομένα της κατηγορίας – πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις) με διπλό κάτω βραχίονα.
Η απόδοση πέδησης βελτιστοποιείται με ένα αυξημένο μέγεθος διαμέτρου φρένων στο μέτωπο των 288 mm, επιτρέποντας στον οδηγό να εφαρμόζει ισχυρή δύναμη φρεναρίσματος, ακόμη και μετά από παρατεταμένη συνεχή χρήση με υψηλές θερμοκρασίες υλικών.

Κινητήρας 1.4 MPi (100) 1.0 T-GDi (120) 1.4 T-GDi (140)
Manual 6 6 6
DCT - - 7

Πετρελαιοκινητήρες - Ταχύτητες
Κινητήρας 1.6 CRDi (95) 1.6 CRDi (110) 1.6 CRDi (136)
Manual 6 6 6
DCT - 7 7


Ανάρτηση
Εμπρός Γόνατα τύπου MacPherson
Πίσω Πολλαπλών συνδέσμων

Σύστημα Διεύθυνσης
Τύπος MDPS (Motor driven Power Steering)
Συνολική αναλογία 13.4
Στροφές τιμονιού 5.3
Κύκλος στροφής-ακτίνα 2.57

Φρένα
Εμπρός Disc Type, 15" : STD /16" : OPT
Πίσω Disc Type, 14" : STD (HAND PARKING) /15" : OPT (EPB)
Master Cylinder Φ23.8
Booster Size 11" (LHD GSL)
10" (LHD DSL, RHD GSL, RHD DSL)
Τροχοί και Ελαστικά
Τύπος Τροχού Ελαστικά
6,0J x 15 inch steel / alloy 195 / 65 R15
6,5J x 16 inch steel / alloy 205 / 55 R16
7,0J x 17 inch alloy 225 / 45 R17

Διαστάσεις (mm)
Εξωτερικές
Μήκος 4,340
Πλάτος* 1,795
Ύψος 1,455 (1.450 Eco)
Μεταξόνιο 2,650
Απόσταση από το έδαφος 140 (135 Eco)

Εσωτερικές
Εμπρός Πίσω
Χώρος για το κεφάλι 994 977
Χώρος για τα πόδια 1,073 883
Χώρος για τους ώμους 1,427 1,406

Χωρητικότητα (λίτρα)

Ρεζερβουάρ Καυσίμου 50
Χώρος Αποσκευών Καθίσματα σε όρθια θέση395
Αναδιπλωμένα καθίσματα1,301



Πηγή: skai.gr