Το νέο 5θυρο Civic είναι η πιο προηγμένη έκδοση στην ιστορία του μοντέλου

Η νέα δέκατη γενιά του Honda Civic είναι ένα δυναμικό, πεντάθυρο, σπορ hatchback. Αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα προόδου για τη Honda στην κατηγορία C, επωφελούμενη από το μεγαλύτερο πρόγραμμα εξέλιξης ενός μοντέλου στην ιστορία της εταιρίας.

Το Civic είναι βασικό μοντέλο της Honda στην Ευρώπη και βρίσκεται στην καρδιά τόσο των πωλήσεων όσο και της παράδοσης της μάρκας στην περιοχή σε επίπεδο παραγωγής. Για πολλούς Ευρωπαίους πελάτες το Civic είναι συνώνυμο με τη μάρκα Honda και στόχος για την ομάδα εξέλιξης ήταν μία δυναμική ανανέωση του μοντέλου, που το τοποθετεί σε μία δική του κατηγορία.

Το νέο Honda Civic είναι άμεσα διαθέσιμο στην Ελλάδα στην έκδοση Hathcback με κινητήρες 1.0 και 1.5 lt, V-TEC Turbo ενώ η sedan έκδοση είναι διαθέσιμη με τον κινητήρα 1.5l. V-TEC Turbo.

Οι τιμές του νέου Civic είναι:
Civic 5dr 1.0lt Comfort 20.650€
Civic 5dr 1.0lt Elegance 23.750€
Civic 5dr 1.5lt Sport 25.650€
Civic 5dr 1.5lt Sport CVT 27.150€
Civic 4dr 1.5lt Comfort 26.650€
Civic 4dr 1.5lt Elegance 28.070€
Civic 4dr 1.5lt Elegance CVT 30.250€

Το νέο Civic σχεδιάστηκε εξ αρχής για να πληροί τις απαιτήσεις μιας ευέλικτης και απολαυστικής δυναμικής συμπεριφοράς. Ένα ελαφρύ, εξαιρετικά άκαμπτο αμάξωμα – προϊόν καινοτόμων, νέων τεχνολογιών και τεχνικών κατασκευής – συμπληρώνει το χαμηλότερο κέντρο βάρους ενώ ένα προηγμένο, νέο σύστημα ανάρτησης συμβάλλει σε μία άριστη οδηγική εμπειρία.

Η νέα φαρδύτερα και μακρύτερη πλατφόρμα δημιουργεί ένα εξαιρετικά ευρύχωρο εσωτερικό, το οποίο χαρακτηρίζεται από μία απλή δομή, χωρίς περιττά στοιχεία, νέες τεχνολογίες, εξαιρετική ποιότητα και υλικά υψηλών προδιαγραφών. Η χαμηλωμένη θέση των καθισμάτων αποτελεί μία σημαντική αλλαγή σε σχέση με την ένατη γενιά του μοντέλου. Ο οδηγός έχει καλύτερη αίσθηση επαφής με το όχημα, που επιτείνεται από τη βελτιωμένη ορατότητα στο εμπρός τμήμα του νέου Civic. Το νέο Civic συνεχίζει τη φήμη του μοντέλου σαν ένα όχημα που συνδυάζει απαράμιλλους χώρους επιβατών και αποσκευών με ευέλικτη, πρακτική χρηστικότητα. Η δεύτερη γενιά του συστήματος ενημέρωσης/ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας της Honda περιλαμβάνει ενσωμάτωση των εφαρμογών Apple CarPlay και Android Auto.

Μαζί με το νέο Civic κάνουν την εμφάνιση τους οι δύο νέοι βενζινοκινητήρες VTEC TURBO που έχουν εξελιχθεί ειδικά για να προσφέρουν μία δυναμική, συναρπαστική και μειωμένου κόστους οδηγική εμπειρία.

Όσοι αγοράσουν το μοντέλο με κινητήρα 1.5 l VTEC TURBO, θα μπορούν να επιλέξουν από τις εκδόσεις ‘Sport’, ‘Sport Plus’ και ‘Prestige’, κάθε μία έχει τις δικές τις αποκλειστικές, εξωτερικές πινελιές. Οι Sport και Sport Plus έχουν πιο έντονα εμπρός και πίσω σπόιλερ, διακοσμητικό πλαϊνής ποδιάς και ένα αποκλειστικό σχέδιο ζάντας αλουμινίου 17 ιντσών. Επίσης περιλαμβάνουν εμπρός προβολείς LED και προβολείς ομίχλης, ενώ πίσω τονίζονται από κεντρικές διπλές απολήξεις εξαγωγής με φινίρισμα χρωμίου.

Η έκδοση Prestige περιλαμβάνει διακριτικές, σοφιστικέ πινελιές όπως φινίρισμα χρωμίου στην εμπρός μάσκα, χρωμιωμένες λαβές στις πόρτες και χρωμιωμένα πλαίσια παραθύρων.
Νέοι βενζινοκινητήρες 1.0 L & 1.5 L VTEC TURBO προσφέρουν δυναμικές
επιδόσεις, κορυφαία ισχύ και εξαιρετική απόδοση

• Επιδόσεις εφάμιλλες μεγαλύτερων κινητήρων για μία δυναμική οδηγική εμπειρία
• Νέες τεχνολογίες βελτιστοποιούν την ισχύ και την απόδοση
• Νέο, εξατάχυτο μηχανικό και CVT αυτόματο κιβώτιο ειδικά εξελιγμένα για το Civic

Το νέο Civic είναι το πρώτο μοντέλο στην Ευρώπη που διατίθεται με τους υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες 1.0 L (τρικύλινδρος) και 1.5 L (τετρακύλινδρος) της Honda. Η κληρονομιά της Honda περιλαμβάνει κάποιους από τους πιο διάσημους κινητήρες υψηλών επιδόσεων της βιομηχανίας, και οι νέοι VTEC TURBO είναι σχεδιασμένοι πρώτο και κύριο για να προσφέρουν τις δυναμικές επιδόσεις που υποστηρίζουν τον ενθουσιώδη και σπορ χαρακτήρα του νέου Civic. Εν τούτοις, οι κινητήρες αυτοί πετυχαίνουν επίσης πολύ ανταγωνιστική οικονομία καυσίμου και απόδοση. Και οι δύο κινητήρες θα συνδυάζονται είτε με ένα νέο, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με αυτόματο CVT.

Το πρόγραμμα εξέλιξης για τους νέους κινητήρες VTEC TURBO βασίστηκε στην εμπειρία που αποκτήθηκε από τον πρώτο VTEC TURBO της Honda – τη μονάδα 2.0 L 310 PS που έκανε παρουσιάστηκε στο 2015 Civic Type R. Οι νέοι βενζινοκινητήρες 1.0 & 1.5 L VTEC TURBO είναι άμεσα συνδεδεμένοι με τον δίλιτρο προπομπό τους, καθώς μοιράζονται τεχνολογίες που αυξάνουν την ισχύ και την απόδοση, μερικές από τις οποίες έχουν τις ρίζες τους στα αγωνιστικά προγράμματα της Honda.

Με άμεσο ψεκασμό, συμπαγή υπερτροφοδότη μονής εισαγωγής και χαμηλής αδράνειας, ηλεκτρονική βαλβίδα ελέγχου πίεσης υπερπλήρωσης (wastegate), τεχνολογίες Ηλεκτρονικά ελεγχόμενου Μεταβλητού Χρονισμού & Βύθισης Βαλβίδων - Variable Timing & Lift Electronic Control (VTEC) και Διπλού Μεταβλητού Ελέγχου Χρονισμού Dual-Variable Timing Control (VTC) της Honda, τα υπερτροφοδοτούμενα μηχανικά σύνολα του Civic έχουν σχεδιαστεί για να αποδίδουν την ισχύ και τη ροπή πολύ μεγαλύτερων κινητήρων. Κατά συνέπεια, οι δύο νέοι VTEC TURBO προσφέρουν εξαιρετική ελαστικότητα και κορυφαίες επιδόσεις – με υψηλή μέγιστη ροπή και ισχύ – ενώ παράλληλα πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6 και είναι από τους πλέον περιβαλλοντικά συμβατούς στην κατηγορία τους.

Ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.0 L VTEC TURBO προσφέρει σημαντικά βελτιωμένη ελαστικότητα σε καθημερινή χρήση - χάρη στη μεγαλύτερη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές – αλλά και μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με τον
1.8 litre VTEC της προηγούμενης γενιάς Civic. Η μέγιστη ροπή των 200 Nm με εξάρι κιβώτιο διατίθεται στις 2.250 rpm, και η ροπή των 180 Nm με CVT είναι διαθέσιμη μεταξύ 1.700 rpm και 4.500 rpm. Η μέγιστη ιπποδύναμη 129 PS (95 kW) αποδίδεται στις 5.500 rpm. Οι επίσημες εκπομπές CO2 είναι μόλις 106 g/km για το μοντέλο με CVT, με την κατανάλωση στο μικτό κύκλο NEDC να ξεκινά από 4,7l/100 km.


Ο μεγαλύτερος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.5-L VTEC TURBO παράγει πολύ μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή έναντι του 1.8-L VTEC του προηγούμενου Civic. Η μέγιστη ροπή των 182 PS (134 kW) αποδίδεται στις 5.500 rpm (στις 6.000 rpm με CVT). Με το εξάρι μηχανικό κιβώτιο, η μέγιστη ροπή των 240 Nm παράγεται μεταξύ 1.900 rpm και 5.000 rpm. Με το CVT, η ροπή των 220 Nm αποδίδεται μεταξύ 1.700 rpm και 5.500 rpm. Οι επίσημες εκπομπές CO2 είναι 133 g/km για το μοντέλο με το εξατάχυτο κιβώτιο, με κατανάλωση μικτού κύκλο (NEDC) 5,8l/100 km .Νέο, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο
Το αναβαθμισμένο, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο είναι ειδικά σχεδιασμένο για να μεγιστοποιεί την απόδοση της μετάδοσης ισχύος στους τροχούς και από τους δύο δυναμικούς, σπορ βενζινοκινητήρες. Το κιβώτιο φέρει πιο ανθεκτικό κέλυφος για να ανταπεξέρχεται στην υψηλότερη ιπποδύναμη των κινητήρων VTEC TURBO.

Μία αίσθηση άνεσης και ακρίβειας στην αλλαγή προέρχεται από τα αναβαθμισμένα συγχρονιζέ, ενώ η τριβή κατά την αλλαγή σχέσεων έχει μειωθεί κατά 40% συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά Civic και είναι τώρα από τα καλύτερα στην κατηγορία.

Ένας μηχανισμός όπισθεν με ελικοειδή γρανάζια μόνιμης εμπλοκής μειώνει σημαντικά το θόρυβο και το βολάν διπλής μάζας ωφελεί περαιτέρω τα χαρακτηριστικά θορύβων, κραδασμών και τριγμών (NVH).

Η αραιή κλιμάκωση του κιβωτίου αυξάνει την περιβαλλοντική απόδοση στο ταξίδι χωρίς να επηρεάζεται η απόκριση κατά την επιτάχυνση και η εμπλοκή του οδηγού σε περιπτώσεις πιο ενθουσιώδους οδήγησης.
Το αυτόματο κιβώτιο CVT έχει ανασχεδιαστεί ειδικά για να ενσωματώνεται στους νέους κινητήρες VTEC TURBO. Συγκριτικά με τα παραδοσιακά συστήματα CVT που παρουσιάζουν μία ‘σπογγώδη’ αίσθηση σε απότομες επιταχύνσεις , η νέα μονάδα προσφέρει μία τελείως διαφορετική, πιο άμεση σύνδεση με τις στροφές του κινητήρα, που οδηγεί σε πιο γραμμική απόκριση. Τα χαρακτηριστικά του είναι παρόμοια με ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη τρέχουσας γενιάς

Το CVT της Honda περιλαμβάνει δύο πρόσθετα προγράμματα που βελτιώνουν την ασφάλεια και οδηγησιμότητα ανάλογα με τις συνθήκες. Το Early Downshift During Braking (EDDB) χρησιμοποιεί τον κινητήρα για να υποστηρίξει τον οδηγό στο φρενάρισμα. Όταν το σύστημα αναγνωρίσει επιβράδυνση, κατηφόρα ή επικείμενη στροφή λόγω ενεργοποίησης των φρένων, το EDDB αυξάνει αυτόματα τις στροφές του κινητήρα για να αξιοποιήσει το φρένο του. Στη συνέχεια επιτρέπει στο όχημα να επιταχύνει άμεσα ξανά, μετά την επιβράδυνση ή το τέλος της στροφές.

Η απόδοση του κινητήρα 1.0 litre VTEC TURBO με CVT είναι μεγαλύτερη από τον περισσοτέρων ανταγωνιστών των 1000 κυβ. εκ. με αυτόματα κιβώτια, με παρόμοιες επιδόσεις. Επίσης υπερέχει σε επιτάχυνση το προηγούμενο 1.8 L πεντατάχυτο αυτόματο Civic. Οι επιδόσεις του 1.5 L VTEC TURBO με CVT αξιολογήθηκαν από μηχανικούς της Honda ως κορυφαίες, με την απόδοση να παραμένει από τις καλύτερες στην κατηγορία. (Εσωτερικά Δεδομένα Honda).

Πιο ευρύχωρη καμπίνα επιβατών
Το νέο μοντέλο βασίζεται σε ένα πιο μακρύ και φαρδύ πάτωμα, ενώ και το μεταξόνιό του είναι μακρύτερο κατά 30mm από του προηγούμενου Civic., με αποτέλεσμα, οι επιβάτες να απολαμβάνουν καλύτερη ορατότητα και μεγαλύτερη ευρυχωρία σε ένα πολυτελές περιβάλλον.

Η θέση οδήγησης βρίσκεται 35 mm χαμηλότερα από αυτή της προηγούμενης γενιάς Civic δημιουργώντας μία αίσθηση μεγαλύτερης ασφάλειας και προστασίας για τον οδηγό και το συνοδηγό. Το καπό έχει χαμηλώσει κατά 65mm, με αποτέλεσμα να βελτιωθεί η προς τα εμπρός και κάτω ορατότητα. Λεπτές κολώνες Α (12 mm στενότερες) μειώνουν τα μπροστινά εμπόδια κατά 11,6%, προσφέροντας άριστα ορατότητα μπροστά 84,3 μοιρών, κάτι που δημιουργεί επίσης μία αίσθηση ευρυχωρίας στην καμπίνα.

Εργονομικά βελτιστοποιημένα εμπρός καθίσματα προσφέρουν υψηλά επίπεδα άνεσης. Το κάθισμα του οδηγού διαθέτει ρυθμιζόμενη στήριξη μηρών σε 14 στάδια ώστε ο οδηγός να διαμορφώνει τη θέση που τον εξυπηρετεί καλύτερα. Τα εμπρός καθίσματα έχουν 10 mm μεγαλύτερη διαδρομή εμπρός/πίσω και 10 mm μεγαλύτερο εύρος ρύθμισης του ύψους από το προηγούμενο Civic.

Ο χώρος για τους ώμους των εμπρός επιβατών έχει αυξηθεί κατά 10 mm, ενώ ο χώρος ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα έχει επίσης αυξηθεί κατά 30 mm. Ο χώρος για τους ώμους στα πίσω καθίσματα του hatchback είναι 20 mm μεγαλύτερος, ενώ οι πίσω επιβάτες μπορούν επίσης να απολαμβάνουν 95 mm περισσότερο χώρο για τα πόδια, καθώς και 45 mm μεγαλύτερη απόσταση από το γόνατα.

Ένα φωτεινό και ευάερο περιβάλλον υπόσχεται η μεγάλη συρόμενη πανοραμική ηλιοροφή με μηχανισμό ανάκλισης (διατίθεται με υψηλότερες εκδόσεις)

Κορυφαία χωρητικότητα και ευελιξία χώρου αποσκευών
Ο χώρος αποσκευών παραμένει κορυφαίος σε χωρητικότητα (478 L), και χαρακτηρίζεται από για την ευκολία πρόσβασης και την ευελιξία του. Τα διαιρούμενα 60:40 / αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα, το χαμηλό ύψος φόρτωσης (679mm) και το φαρδύ άνοιγμα του πορτμπαγκάζ (1.120 mm) σε συνδυασμό με το επίπεδο πάτωμα διευκολύνουν τη φόρτωση αντικειμένων μεγάλου μήκους, πλάτους και βάρους. Ένας κρυφός, υποδαπέδιος θάλαμος προσφέρει έναν πρόσθετο, ασφαλή αποθηκευτικό χώρο (εξαιρούνται τα μοντέλα S, Sport and Sport Plus).

Μπροστά από τον οδηγό, η νέα διάταξη των οργάνων είναι πιο σαφής και φιλική προς το χρήστη. Μία νέα οθόνη επτά ιντσών TFT-LCD Driver Information Interface (DII) κυριαρχεί στο κεντρικό τμήμα του ανανεωμένου ταμπλό των οργάνων. Περιλαμβάνει μεγάλο, ψηφιακό στροφόμετρο και ταχύμετρο. Ενσωματωμένη στην οθόνη DII βρίσκεται μία περιοχή στην οποία ο οδηγός μπορεί να επιλέγει ανάμεσα στις ποικίλες οθόνες του συστήματος ενημέρωσης & ψυχαγωγίας, όπως απεικόνιση οδηγιών πλοήγησης, SMS και email (σε συνδυασμό με φωνητικές εντολές) πληροφοριών μουσικών κομματιών, επαφών smartphone, πληροφοριών ταξιδιού και πληροφοριών συντήρησης οχήματος. Στις εκδόσεις Sport, οι οδηγοί μπορούν επίσης να παρακολουθούν την πίεση υπερπλήρωσης.

Αυτή η κεντρική οθόνη πλαισιώνεται από δείκτες θερμοκρασίας και στάθμης καυσίμου, επίσης μέσω οθονών TFT-LCD. Όλες οι ενδείξεις είναι ευανάγνωστες, με μοντέρνα εμφάνιση. Μόλις ο οδηγός εισέρχεται στο αυτοκίνητο, τα όργανα φωτίζονται προοδευτικά δημιουργώντας μία φιλόξενη ατμόσφαιρα.
Κύρια στοιχεία βασικού εξοπλισμού:

1.0 litre VTEC TURBO hatchback
Το μοντέλο 1.0 litre VTEC TURBO hatchback διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις: S, Comfort, Elegance και Executive.

Η βασική έκδοση S grade διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό που περιλαμβάνει αυτόματους προβολείς, προσαρμοζόμενο cruise control και τη γκάμα προηγμένων τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας Honda SENSING.

Το επόμενο επίπεδο είναι η εκδοση Comfort που περιλαμβάνει επιπλέον θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, ένα ηχοσύστημα οκτώ ηχείων, ζάντες αλουμινίου 16-ιντσών και A/C.

Τα μοντέλα Elegance διαθέτουν Honda Connect 2 infotainment, 17άρες ζάντες αλουμινίου, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, κάμερα πίσω παρκαρίσματος και διζωνικό σύστημα κλιματισμού.

Η κορυφαία έκδοση Executive περιλαμβάνει δερμάτινη ταπετσαρία, εμπρός προβολείς LED, έξυπνο σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί, ηλεκτρική, ανακλινόμενη πανοραμική ηλιοροφή, και premium ηχοσύστημα (11 ηχεία με ισχύ 465 watts). Τα μοντέλα Executive εφοδιάζονται επίσης με σύστημα Δυναμικού Ελέγχου Απόσβεσης - Dynamic Damper Control.



1.5 litre VTEC TURBO hatchback
Το μοντέλο 1.5 litre VTEC TURBO hatchback προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις: Sport, Sport Plus και Prestige.

Τα μοντέλα Sport εφοδιάζονται με ζάντες αλουμινίου 17-ιντσών, εμπρός και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα πίσω παρκαρίσματος, Honda Connect 2 infotainment suite, διζωνικό έλεγχο κλιματισμού (A/C), προβολείς LED headlamp, διπλή, κεντρική απόληξη εξαγωγής και σπορ κιτ αμαξώματος που περιλαμβάνει διακριτικό σπόιλερ, πίσω ένθετα προφυλακτήρα και πλαϊνά διακοσμητικά.

Τα μοντέλα Sport Plus φέρουν επιπλέον ηλεκτρική, ανακλινόμενη πανοραμική οροφή, Dynamic Damper Control, premium ηχοσύστημα (11 ηχεία με ισχύ 465 watts), έξυπνο σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί, και επιφάνεια ασύρματης φόρτισης στην κεντρική κονσόλα.

Η έκδοση Prestige βασίζεται στη Sport grade (με εξαίρεση τη διπλή, κεντρική απόληξη εξαγωγής και το σπορ κιτ αμαξώματος), προσθέτοντας χρώμιο στην εμπρός μάσκα και στις λαβές θυρών, δερμάτινη ταπετσαρία και θερμαινόμενα πίσω καθίσματα.

Πακέτα στυλιστικής αναβάθμισης Black Line και Orange Line
Για να αναδείξουν την ιδιαίτερη γοητεία των νέων μοντέλων Civic hatchback, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από δύο προαιρετικά πακέτα στυλιστικής αναβάθμισης: Black Line και Orange Line.

Τα Black Line και Orange Line προσθέτουν ένα διακριτικό σπόιλερ, πλαϊνές ποδιές και πίσω διαχύτη καθώς και καλύμματα καθρεπτών σε μαύρο ή πορτοκαλί. Το Orange Line περιλαμβάνει επίσης ένθετα εσωτερικού στο ταμπλό στην ίδια ζωηρή απόχρωση.

Πακέτα αξεσουάρ
Διατίθεται τρία προαιρετικά πακέτα εξοπλισμού για όλες τις εκδόσεις που αναβαθμίζουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά του νέου Civic.

Φωτισμός και Σοφιστικέ ατμόσφαιρα
Το πακέτο αυτό περιλαμβάνει φωτισμό περιβάλλοντος στην εμπρός περιοχή των ποδιών, στις επενδύσεις θυρών και στην κεντρική κονσόλα δημιουργώντας ένα απαλό φωτισμό και ένα σοφιστικέ περιβάλλον στο εσωτερικό καθώς και φωτιζόμενα διακοσμητικά στα μαρσπιέ από ανοξείδωτο ατσάλι. Ο φωτισμός περιβάλλοντος χρησιμοποιεί κόκκινο φωτισμό για τις εκδόσεις Sport και Sport Plus ή μπλε για τις υπόλοιπες.

Ταξίδι και οργάνωση
Για έναν άριστα οργανωμένο χώρο αποσκευών, με τα αντικείμενα ασφαλισμένα και για προστασία του αυτοκινήτου από λάσπη, ζημιές και γρατζουνιές, διατίθεται ένα Cargo Pack που περιλαμβάνει ράφι χώρου αποσκευών με διαχωριστικά, ελαστικά πατάκια με υπερυψωμένο χείλος και σκαλοπάτι φόρτωσης με προστατευτική επένδυση.

Η επίσημη λίστα αξεσουάρ Honda δίνει άλλη διάσταση στην εμπειρία του ταξιδιού με λύσεις όπως όπως κοτσαδόρους, προστατευτικά σκύλων, σχάρες σκι και χαλάκια χώρου αποσκευών.

Προστασία και ασφάλεια
Για μεγαλύτερη προστασία του αυτοκινήτου από βρομιές και γρατζουνιές, ένα Protection Pack περιλαμβάνει προστατευτικό σκαλοπατιού που προστατεύει τον πίσω προφυλακτήρα κατά τη φόρτωση και εκφόρτωση, ανθεκτικά διακοσμητικά μαρσπιέ και υψηλής αντοχής προστασία πλαϊνού τμήματος αμαξώματος.

Φόρτιση κινητών
Το κιτ ασύρματης φόρτισης Honda σημαίνει ότι τα συμβατά smartphones δεν ξεμένουν ποτέ από μπαταρία στο ταξίδι. Τοποθετώντας το smartphone στην ενσωματωμένη επιφάνεια φόρτισης, η φόρτιση γίνεται άνετα χωρίς χρήση καλωδίων.

Ποικιλία κομψών ζαντών αλουμινίου
Επίσης, διατίθεται μία ποικιλία ζαντών αλουμινίου 17-και 18-ιντσών,καθώς και ασορτί ένθετα σε αρμονία με τις εκδόσεις Black Line και Orange Line.

Μία δυναμική και σπορ πίσω αεροτομή διατίθεται στην απόχρωση του αμαξώματος ή σε Tuscan Orange, για να τονίσει το επιθετικό και σπορ στυλ τους Civic hatchback

Πηγή: Πηγή Καθημερινή