Skoda Karoq: Νέο κόμπακτ SUV με κορυφαίους χώρους και τεχνολογία αιχμής



Σχεδιασμός: σύγχρονη και δυναμική γλώσσα σχεδίασης SUV
Κινητήρες: τέσσερα νέα σύνολα, αποδοτικοί και οικονομικοί TSI και TDI
Δυναμική ρύθμιση πλαισίου: κορυφαία τεχνολογία με έως πέντε προγράμματα οδήγησης και ειδικό πρόγραμμα Off Road
Συστήματα υποβοήθησης οδηγού: διευρυμένη γκάμα για αυξημένη ασφάλεια και άνεση SKODA Connect: σύστημα infotainment με εξελιγμένη οθόνη αφής και υποστήριξη Care Connect
Εξοπλισμός: Full LED προβολείς, πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων
Με το SKODA KAROQ η SKODA συνεχίζει τη διεύρυνση των SUV μοντέλων της

Το SKODA KAROQ είναι το ολοκαίνουργιο κόμπακτ SUV της τσέχικης μάρκας με τη μακρόχρονη ιστορία. Ο δυναμικός αλλά και έντονα εκφραστικός σχεδιασμός του, με σχεδιαστικά στοιχεία δανεισμένα από την παράδοση των Τσέχων στην παραγγελία κρυστάλλων, εκφράζει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη νέα γλώσσα σχεδίασης των SUV της μάρκας. Ως γνήσιο SKODA το KAROQ προσφέρει εξαιρετικά άνετους χώρους, νέα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, full LED προβολείς και - για πρώτη φορά σε μοντέλο της SKODA- έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων. Είναι διαθέσιμο με πέντε κινητήρες με απόδοση από 85 kW (115 PS) έως 140 kW (190 PS), τέσσερις εκ των οποίων είναι ολοκαίνουργιοι.
Αναμενόμενες για ένα SKODA είναι και οι έξυπνες λύσεις που ενσωματώνει το νέο κόμπακτ SUV της μάρκας, όπως το σύστημα VarioFlex των πίσω καθισμάτων ή το εικονικό πεντάλ για το αυτόματο άνοιγμα, χωρίς χέρια, του χώρου αποσκευών. Παράλληλα στο εσωτερικό του νέου κόμπακτ SUV χωρούν και αντικείμενα ιδιαίτερα μεγάλου μήκους, χάρη στη δυνατότητα αναδίπλωσης της πλάτης του καθίσματος του συνοδηγού.
Από το σχήμα του αμαξώματος με τις διαφοροποιημένες γραμμές και τις μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις γίνεται αμέσως σαφές πως πρόκειται για ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο. Το SKODA KAROQ είναι ένα sports utility vehicle με έντονο χαρακτήρα: Ο δυναμικός αλλά και έντονα εκφραστικός σχεδιασμός του με τα στοιχεία από κρύσταλλο Βοημίας αποτελεί την καλύτερη δυνατή αποτύπωση της νέας γλώσσας σχεδιασμού των SUV της SKODA.
Το κόμπακτ SUV έχει μήκος 4.382 χιλιοστά, πλάτος 1.842 χιλιοστά και ύψος 1.605 χιλιοστά, με την αύξηση στις εξωτερικές του διαστάσεις να ωφελεί την άνεση των επιβατών. Χαρακτηριστική για αυτό είναι ο διαθέσιμος χώρος των 69 χιλιοστών για τα γόνατα των επιβατών του πίσω καθίσματος. Το μεγάλο μεταξόνιο των 2.638 χιλιοστών (τετρακίνητη έκδοση: 2.630 χιλιοστά) εξασφαλίζει στο SKODA KAROQ μια δυναμική και στιβαρή παρουσία στο δρόμο, αποτελώντας ταυτόχρονα και μια ένδειξη για το ιδιαίτερα ευρύχωρο εσωτερικό του.
Η μάρκα SKODA διακρίνεται για την εξαιρετική εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων στα μοντέλα της και το νέο KAROQ δεν αποτελεί εξαίρεση. Με τα πίσω καθίσματα στην κανονική τους θέση, το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 521 λίτρα, η οποία αυξάνεται στα 1.630 λίτρα με την αναδίπλωσή τους. Το σύστημα VarioFlex αποτελείται από τρία ανεξάρτητα πίσω καθίσματα, καθένα από τα οποία ρυθμίζεται ή και αφαιρείται μεμονωμένα, μετατρέποντας το SUV σε όχημα πολλαπλών χρήσεων με μέγιστη χωρητικότητα 1.810 λίτρων.

Δυνατότητες διασύνδεσης: οι κορυφαίες της κατηγορίας
Το SKODA KAROQ τοποθετείται, με τις πρωτοποριακές λύσεις διασύνδεσής του, στην κορυφή της κατηγορίας του. Τα στοιχεία που συνθέτουν το σύστημα infotainment προέρχονται από τη δεύτερη γενιά του Modular Infotainment Matrix του Ομίλου, παρέχοντας κορυφαίες λειτουργίες και διεπαφές, σε συνδυασμό με εξελιγμένες οθόνες αφής. Τα κορυφαία συστήματα Columbus και Amundsen διαθέτουν και WiFi hotspot, ενώ για το Columbus είναι διαθέσιμο και ένα μόντεμ LTE. Η σύνδεση με το internet βασίζεται στα πιο γρήγορα σύγχρονα στάνταρ, χάρη στα οποία οι επιβάτες μπορούν να σερφάρουν στο διαδίκτυο και να έχουν πρόσβαση στα email τους μέσω των κινητών τηλεφώνων και των tablet τους.
Η νέα online υπηρεσία SKODA Connect χωρίζεται σε δύο κλάδους: αυτός των online υπηρεσιών infotainment χρησιμοποιείται για την πληροφόρηση και την πλοήγηση, ενώ εκείνος των υπηρεσιών CareConnect για την υποστήριξη σε περίπτωση βλαβών ή καταστάσεων έκτακτης ανάγκης. Το μπουτόν Κλήσης Έκτακτης Ανάγκης, που στην Ευρώπη από το 2018 θα περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό, είναι ήδη διαθέσιμο ως μια επιπλέον υπηρεσία Care Connect, ενώ επιπλέον online δυνατότητες παρέχονται μέσω της εφαρμογής SKODA Connect. Με τις δυνατότητες αυτές μπορεί κανείς να ελέγξει εξ αποστάσεως, να επιβεβαιώσει και να βρει τη θέση στάθμευσης του αυτοκινήτου χρησιμοποιώντας ένα smartphone..

Κινητήρες και ανάρτηση: Δύναμη και εξατομίκευση
To SKODA KAROQ διαθέτει κορυφαία τεχνολογία κινητήρων. Διαθέσιμα είναι πέντε διαφορετικά σύνολα, δύο βενζίνης και τρία πετρελαίου, εκ των οποίων τα δύο βενζίνης και τα δύο diesel είναι καινούργια στη γκάμα. Η χωρητικότητά τους είναι 1.0, 1.5, 1.6 και 2.0 λίτρων, ενώ η ισχύς τους κυμαίνεται από 85 kW (115 PS) έως 140 kW (190 PS). Όλοι οι κινητήρες είναι turbo με άμεσο ψεκασμό, διαθέτουν σύστημα Stop & Start και τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας πέδησης, είναι εξαιρετικά αποδοτικοί και σύμφωνοι με τις προδιαγραφές Euro 6. Εξαιρούμενου του πιο ισχυρού κινητήρα πετρελαίου, όλοι οι άλλοι μπορούν να συνδυαστούν είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με αυτόματο DSG 7 σχέσεων. Ο 2.0 TDI των 140 kW (190 PS) συνδυάζεται στάνταρ με τετρακίνηση και με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων. Ο νέος 1.5 TSI διαθέτει το ιδιαίτερο τεχνολογικό χαρακτηριστικό της απενεργοποίησης κυλίνδρων.
Η ανάρτηση του SKODA KAROQ θέτει σημείο αναφοράς στην κατηγορία και αποδεικνύει την ποιότητά της ακόμα και σε ιδιαίτερα κακό οδόστρωμα. Από το επίπεδο εξοπλισμού Ambition και πάνω είναι διαθέσιμο και το Driving Mode Select, που δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων προγραμμάτων οδήγησης, των Normal, Sport, Eco, Individual και Snow (4x4). Το πρόγραμμα Off-Road σε συνδυασμό με την τετρακίνηση βελτιώνει τα οδηγικά χαρακτηριστικά πέρα από την άσφαλτο.

Το νέο κόμπακτ SUV έχει στο βασικό του εξοπλισμό ζάντες 16 ή 17 ιντσών, διαθέσιμες σε τρία διαφορετικά σχέδια. Ο επιπλέον εξοπλισμός περιλαμβάνει ζάντες 17, 18 και 19 ιντσών.

Το κόμπακτ SUV SKODA KAROQ καλύπτει τις οικογενειακές και επαγγελματικές ανάγκες μετακίνησης, αυτές της καθημερινότητας αλλά και του ελευθέρου χρόνου. Πέρα από τους ιδιαίτερα άνετους χώρους η πρακτικότητα και η λειτουργικότητά του ενισχύονται και άλλο από την κορυφαία τεχνολογία και από τα εξαιρετικά μελετημένα στοιχεία εξοπλισμού. Οι εμπρός προβολείς και τα πίσω φώτα είναι τεχνολογίας LED, ενώ ο LED εσωτερικός φωτισμός δημιουργεί μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα. Επίσης για πρώτη φορά σε SKODA έχει τοποθετηθεί ένα ψηφιακός πίνακας οργάνων, τον οποίο ο οδηγός μπορεί να προγραμματίσει με βάση τις προτιμήσεις του. Το Phonebox στην κεντρική κονσόλα για την ασύρματη φόρτιση smartphones είναι ένα ακόμα τεχνολογικό highlight, ενώ στον επιπλέον εξοπλισμό η SKODA προσφέρει θερμαινόμενο τιμόνι και θερμαινόμενα πίσω καθίσματα.
Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι για πρώτη φορά διαθέσιμος σε ένα μοντέλο της SKODA, ενώ μπορούν να προγραμματιστούν 4 διαφορετικές διαμορφώσεις της οθόνης.

Στο εσωτερικό ο LED φωτισμός προσαρμοσμένος στις επενδύσεις των θυρών, μπορεί να ρυθμιστεί σε ένα από τα 10 συνολικά διαθέσιμα χρώματα και να δημιουργήσει μια εντυπωσιακή ατμόσφαιρα.
Το πορτμπαγκάζ έχει μια χωρητικότητα 521 λίτρων όταν το πίσω κάθισμα είναι σταθερό. Όταν το κάθισμα αναδιπλωθεί η χωρητικότητα αυξάνεται στα 1.630 λίτρα. Σε συνδυασμό με τα πίσω καθίσματα VarioFlex, τα οποία είναι μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού, η χωρητικότητα μεταβάλλεται και κυμαίνεται μεταξύ 479 και 588 λίτρων.
Το σύστημα VarioFlex αποτελείται από τρία ανεξάρτητα πίσω καθίσματα, καθένα από τα οποία ρυθμίζεται κατά τον διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου ή και αφαιρείται μεμονωμένα, μετατρέποντας το SUV σε όχημα πολλαπλών χρήσεων με μέγιστη χωρητικότητα 1.810 λίτρων!

Κινητήρες: τέσσερις καινούργιοι, πολύ αποδοτικοί κινητήρες
 Επιλογή μεταξύ πέντε συνολικά κινητήρων: δύο βενζίνης και τρεις diesel
 Αποδόσεις που κυμαίνονται από τα 85 kW (115 PS) έως τα 140 kW (190 PS)
TSI με αποδοτικό και δυναμικό 3κύλινδρο κινητήρα
1.5 TSI με ενεργή διαχείριση κυλίνδρων (ACT)
? TDI με 140 kW (190 PS) και 400 Nm, με στάνταρ τετρακίνηση

Το νέο SKODA KAROQ διαθέτει τεχνολογία αιχμής κάτω από το καπό του, καθώς διαθέσιμοι είναι πέντε κινητήρες - δύο βενζίνης και τρεις diesel. Οι δύο κινητήρες βενζίνης και οι δύο diesel είναι καινούργιοι στη γκάμα. Οι κυβισμοί τους είναι 1.0, 1.5, 1.6 και 2.0 λίτρα και οι αποδόσεις τους κυμαίνονται από 85 kW (115 PS) έως 140 kW (190 PS). Όλοι οι κινητήρες είναι turbo με άμεσο ψεκασμό, διαθέτουν σύστημα Start & Stop και τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας πέδησης, είναι εξαιρετικά αποδοτικοί και σύμφωνοι με τις προδιαγραφές Euro 6. Εξαιρούμενου του πιο ισχυρού κινητήρα πετρελαίου όλοι οι άλλοι μπορούν να συνδυαστούν είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με αυτόματο DSG 7 σχέσεων. Ο 2.0 TDI των 140 kW (190 PS) συνδυάζεται στάνταρ με τετρακίνηση και με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων. Ο νέος 1.5 TSI διαθέτει το ιδιαίτερο τεχνολογικό χαρακτηριστικό της απενεργοποίησης κυλίνδρων.
Κινητήρες βενζίνης:
Νέος: 1.0 TSI – 85 kW (115 PS), 175 Nm ροπής, τελική ταχύτητα 187 km/h, 0-100 km/h σε 10,6 δευτερόλεπτα, κατανάλωση καυσίμου μεικτός κύκλος 5,2 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, εκπομπές CO2 μεικτός κύκλος 117 γραμμάρια/ χιλιόμετρο
 Νέος: 1.5 TSI – 110 kW (150 PS), 250 Nm ροπής, τελική ταχύτητα 204 km/h, 0-100 km/h σε 8,4 δευτερόλεπτα, κατανάλωση καυσίμου μεικτός κύκλος 5,1 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, εκπομπές CO2 μεικτός κύκλος 119 γραμμάρια/ χιλιόμετρο

Κινητήρες diesel:
 Νέος: 1.6 TDI – 85 kW (115 PS), 250 Nm ροπής, τελική ταχύτητα 188 km/h, 0-100 km/h σε 10,7 δευτερόλεπτα, κατανάλωση καυσίμου μεικτός κύκλος 4,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, εκπομπές CO2 μεικτός κύκλος 118 γραμμάρια/ χιλιόμετρο
 2.0 TDI – 110 kW (150 PS), 340 Nm ροπής, τελική ταχύτητα 207 km/h, 0-100 km/h σε 8,9 δευτερόλεπτα, κατανάλωση καυσίμου μεικτός κύκλος 4,4 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, εκπομπές CO2 μεικτός κύκλος 115 γραμμάρια/ χιλιόμετρο

Όλες οι τιμές αναφέρονται σε μοντέλα με κίνηση στους εμπρός τροχούς και μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.
 Νέος: 2.0 TDI – 140 kW (190 PS), 400 Nm ροπής, τελική ταχύτητα 211 km/h, 0-100 km/h σε 7,8 δευτερόλεπτα, κατανάλωση καυσίμου μεικτός κύκλος 5,3 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, εκπομπές CO2 μεικτός κύκλος 138 γραμμάρια/ χιλιόμετρο.

Τέσσερις κινητήρες είναι καινούργιοι στη γκάμα του κόμπακτ SUV. Το βασικό σύνολο βενζίνης έχει μικρό κυβισμό αλλά μεγάλη απόδοση. Ο 1.0 TSI έχει 3 κυλίνδρους, αποδίδει 85 kW (115 PS) και 200 Nm ροπής. Ο κινητήρας εντυπωσιάζει με τα δυναμικά χαρακτηριστικά απόδοσής του, ενώ το downsizing αυξάνει την αποδοτικότητά του. Η έκδοση αυτή του SKODA KAROQ επιταχύνει από τα 0 έως τα 100 χλμ./ ώρα σε 10,6 δευτερόλεπτα, επιτυγχάνει μια τελική ταχύτητα 185 km/ h και καταναλώνει κατά μέσο όρο 5,2 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Για τη μετάδοση χρησιμοποιεί μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο DSG 7.
Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του καινούργιου κινητήρα 1.5 TSI με 110 kW (150 PS) είναι η τεχνολογία Active Cylinder Technology (ACT), η οποία θέτει εκτός λειτουργίας, για μικρό χρονικό διάστημα και όταν η ισχύς που αποδίδουν δεν χρειάζεται, τους κυλίνδρους 2 και 3. Έτσι ο κινητήρας λειτουργεί πιο αποδοτικά και ανάλογα με το στυλ οδήγησης εξοικονομεί μέχρι και 0,5 λίτρο για κάθε 100 χιλιόμετρα. Το ACT είναι ενεργό από τις 1.400 έως τις 4.000 σ.α.λ. και με ταχύτητες έως και 130 χλμ./ ώρα. Με τον 1.5 TSI το SKODA KAROQ ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ ώρα σε 8,4 δευτερόλεπτα, φτάνει μια τελική ταχύτητα 204 km/ h και καταναλώνει κατά μέσο όρο 5,1 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Και εδώ υπάρχει η επιλογή μεταξύ ενός μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων και ενός αυτόματου DSG 7.
Όλοι οι κινητήρες πετρελαίου είναι turbo, με άμεσο ψεκασμό TDI, τέσσερις κυλίνδρους και τεχνολογία 4 βαλβίδων ανά κύλινδρο. Η εισαγωγική έκδοση είναι η 1.6 TDI με απόδοση 85 kW (115 PS) και μέγιστη ροπή 250 Nm. Η βασική αυτή του κόμπακτ SUV επιταχύνει από τα 0 έως τα 100 χλμ./ ώρα σε 10,7 δευτερόλεπτα, επιτυγχάνει μια τελική ταχύτητα 188 km/ h και καταναλώνει κατά μέσο όρο 4,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Η ισχύς μεταδίδεται μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων είτε ενός αυτόματου DSG με 7.
Ο κινητήρας diesel με χωρητικότητα 2.0 λίτρων είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ισχύος, ενώ και οι δύο εντυπωσιάζουν με τη διακριτική, ομαλή λειτουργία τους και την κορυφαία ροπή τους. Ο 2.0 TDI με 110 kW (150 PS) συνδυάζεται είτε με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή με ένα αυτόματο DSG με 7. Η μέγιστη ροπή των 340 Nm εμφανίζεται μεταξύ των 1.750 και των 3.000 σ.α.λ. Το SKODA KAROQ με τον κινητήρα 2.0 TDI των 110 kW (150 PS) επιταχύνει από τα 0 έως τα 100 km/h σε 8,7 δεύτερα, επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 196 km/h και καταναλώνει κατά μέσο όρο 5.0 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.
Ο δεύτερος 2.0 TDI αποδίδει 140 kW (190 PS). Ο κορυφαίος κινητήρας συνδυάζεται στάνταρ με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων. Η μέγιστη ροπή των 400 Nm είναι διαθέσιμη από τις 1.750 έως 3.250 σ.α.λ. και εξασφαλίζει εντυπωσιακή ελαστικότητα και σπορ επιτάχυνση. Με τον 2.0 TDI των 140 kW (190 PS) το κόμπακτ SUV επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ ώρα σε 7,8 δευτερόλεπτα, φτάνει την τελική ταχύτητα των 211 χλμ./ ώρα και καταναλώνει κατά μέσο όρο 5,3 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.
Όλες οι παραπάνω τιμές είναι προσωρινές.
Με εξελιγμένο σασί, πέντε οδηγικά προγράμματα και έξυπνη τετρακίνηση

› Το εξελιγμένο πλαίσιο με δυναμική ρύθμιση
› Για όλες τις τετρακίνητες εκδόσεις υπάρχει πρόγραμμα Off-Road

Το πλαίσιο θέτει νέα δεδομένα στην κατηγορία και αναδεικνύει την ποιοτική κατασκευή του ειδικά στις εκτός δρόμους διαδρομές. Το μενού παραμετροποίησης Driving Mode Select προσφέρει τα προγράμματα Normal, Sport, Eco, Individual και Snow (4x4) και αποτελεί στοιχείο του προαιρετικού εξοπλισμού από την έκδοση Ambition και πάνω. Ειδικά το πρόγραμμα Off-Road βελτιώνει θεαματικά τα οδηγικά χαρακτηριστικά και τις δυνατότητες των τετρακίνητων εκδόσεων.



Χάρη στο σύστημα Dynamic Chassis Control (DCC), στο νέο SKODA KAROQ ο οδηγός έχει στην διάθεσή του τρία προγράμματα: τα Comfort, Standard και Sport. Τα αμορτισέρ είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενα καθώς μια μονάδα ελέγχου ρυθμίζει την απόσβεση τους και ανάλογα με το ανάγλυφο του οδοστρώματος, το οδηγικό στιλ και το επιλεγμένο πρόγραμμα. Το DCC συμβάλλει στην ενεργητική ασφάλεια καθώς στις στροφές αλλάζει αυτόματα στο πρόγραμμα Sport για δυναμική οδήγηση. Το αποτέλεσμα είναι μεγαλύτερη σταθερότητα, καλύτερη πρόσφυση και μικρότερη απόσταση ακινητοποίησης. Ο δυναμικός έλεγχος πλαισίου (DCC), συμπεριλαμβανομένου του Driving Mode Select, είναι διαθέσιμος για την έκδοση 1.5 TSI και τις δύο τετρακίνητες 2.0 TDI από το επίπεδο εξοπλισμού Ambition και πάνω.

Με το Driving Mode Select, ο οδηγός μπορεί να παραμετροποιήσει τα χαρακτηριστικά του συστήματος διεύθυνσης, την λειτουργία του κιβωτίου DSG και τις ρυθμίσεις άλλων συστημάτων στα προγράμματα Normal, Eco, Sport και Individual. Οι επιμέρους ρυθμίσεις αποθηκεύονται στο προαιρετικό εξατομικευμένο κλειδί για έως τρεις διαφορετικούς χρήστες.

Το σύστημα τετρακίνησης του SKODA KAROQ διασφαλίζει το βέλτιστο κράτημα σε επιφάνειες με μειωμένη πρόσφυση ή κατά την μεταφορά ενός τρέιλερ με μεγάλο βάρος. Χρησιμοποιεί έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη. Διάφοροι αισθητήρες (όπως αυτοί στους τροχούς για την μέτρηση των σ.α.λ., της γωνίας του τιμονιού, των διαμηκών και εγκάρσιων επιταχύνσεων, της θέσης του γκαζιού, της ροπής κ.α.) μεταφέρουν συνεχώς δεδομένα στην μονάδα ελέγχου ώστε να υπάρχει η βέλτιστη κατανομή της ροπής.

Το πρόγραμμα Off-Road, διασφαλίζει ακόμη καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά στις σκληρότερες επιφάνειες και είναι προαιρετικό σε όλες τις τετρακίνητες εκδόσεις. Για την βελτίωση της πρόσφυσης στο πρόγραμμα Off-Road, το σύστημα Traction Control (TCS) επιτρέπει μία μεγαλύτερη ολίσθηση των τροχών και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό (Electronic Differential Lock ή EDL) λειτουργεί πιο άμεσα και γρήγορα. Όπου χρειάζεται, ενεργοποιούνται τόσο το σύστημα συγκράτησης σε ανηφόρες (Hill-Hold Control) όσο και του ελέγχου κατάβασης (Hill-Descent Control) – όπου το τελευταίο διατηρεί την ταχύτητα σταθερή στο τρέχων επίπεδο. Τα αμορτισέρ του προαιρετικού DCC μεταβάλλουν τα χαρακτηριστικά τους και η απόκριση στο πάτημα του πεντάλ γκαζιού γίνεται πιο προοδευτική. Το σύστημα αντί-μπλοκαρίσματος των τροχών (ABS) μεταβάλει την απόκριση του ώστε κατά την επιβράδυνση να δημιουργείται ένα μικρό ανάχωμα μπροστά από τους τροχούς και να είναι πιο αποτελεσματικό το φρενάρισμα.

Για όσους σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν το SKODA KAROQ σε πιο απαιτητικά εδάφη υπάρχει το πακέτο Rough-Road, το οποίο παρέχει επιπλέον προστασία για τα μηχανικά μέρη (π.χ. σε μικρό-συγκρούσεις ή σε χαλίκι) και αποτρέπει τις ακαθαρσίες (σκόνη, άμμος, λάσπη) να εισχωρήσουν στον χώρο του κινητήρα ή τις καλωδιώσεις. Το πακέτο Rough-Road περιλαμβάνει μία προστατευτική «ποδιά» για τον κινητήρα, προστασία καλωδιώσεων, προστασία του κυκλώματος καυσίμου και πέδησης, καθώς και επιπλέον προστατευτικά πλαστικά καλύμματα.

To ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό (EDL) προσφέρει επιπρόσθετη σταθερότητα καθώς επιτρέπει στον οδηγό να περνά ομαλά πάνω από επιφάνειες με διαφορετική πρόσφυση. Όταν κάποιος τροχός σπινάρει, το EDL τον επιβραδύνει και διασφαλίζει ώστε η ροπή θα περάσει στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση προσομοιώνοντας την λειτουργία ενός κλασικού μπλοκέ διαφορικού.

Συστήματα υποβοήθησης οδηγού: Πρωτοποριακές για την κατηγορία τεχνολογίες

Συστήματα υποβοήθησης οδηγού από μεγαλύτερες κατηγορίες
Adaptive Cruise Control (ACC) βασισμένο σε ραντάρ
Σύστημα Front Assist συμπεριλαμβανομένου του City Emergency Brake με πρόληψη σύγκρουσης με πεζό
Σύστημα ανίχνευσης τυφλού σημείου (Blind Spot Detect) και Rear Traffic Alert
Σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας βασισμένο σε κάμερα


‘Simply Clever’: για μία ευχάριστη διαμονή στο αυτοκίνητο
Το πολυάριθμο σύνολο των ‘Simply Clever’ διευκολύνσεων αναδεικνύει την ευελιξία και την πρακτικότητα του νέου κόμπακτ SUV. Το αυτοκίνητο μπορεί προαιρετικά να εξοπλιστεί με περισσότερες από 30 έξυπνες λύσεις.

Το πρώτο νέο στοιχείο είναι η ηλεκτρομηχανικά ανοιγόμενη πόρτα του πορτμπαγκάζ, η οποία μπορεί να ανοίξει ή να κλείσει από το εσωτερικό του αυτοκινήτου με το πάτημα ενός διακόπτη. Το Virtual Pedal, το οποίο δίνει την δυνατότητα του αυτόματου ανοίγματος της πόρτας με το πέρασμα του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα, διευκολύνει στην φόρτωση αντικειμένων όταν ο οδηγός μεταφέρει αντικείμενα.

Επίσης νέο στοιχείο στην γκάμα είναι ο ηλεκτρομηχανικά αναδιπλούμενος κοτσαδόρος, ο οποίος μπορεί να αναδιπλωθεί προς τα έξω όταν χρειαστεί.

Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται στάνταρ με ένα ηλεκτρομηχανικό χειρόφρενο και για αυτό υπάρχουν δύο μικροί ηλεκτροκινητήρες στους πίσω τροχούς που παράλληλα λειτουργούν και ως φρένα έκτακτης ανάγκης. Σε συνδυασμό με το κιβώτιο DSG, ενσωματώνει την λειτουργία Auto-Hold.




Πηγή: Πηγή Καθημερινή