Η νέα γενιά Ibiza κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο της

Η φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης σηματοδοτεί μία πολύ ιδιαίτερη χρονιά για τη SEAT. Και αυτό κυρίως γιατί η 5η γενιά του SEATIbiza, τουbest-sellerμοντέλου της ισπανικής μάρκας με πάνω από 5,4 εκατομμύρια πωλήσεις, θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο της. 

Αυτό είναι ένα ακόμη βήμα στη πορεία της μεγαλύτερης και επιθετικότερης προϊοντικής πολιτικής που εφαρμόζει η SEAT η οποία ξεκίνησε με το λανσάρισμα του πρώτου SUVτης μάρκας, τουAtecaκαι συνεχίζεται με το ανανεωμένο Leon.Τώρα είναι η σειρά του νέου Ibizaνα ολοκληρώσει την ενίσχυση των τριών βασικών πυλώνων της μάρκας. Επίσης, νέα μοντέλα πρόκειται σύντομανα λανσαριστούν, όπως το compactcrossoverAronaστα τέλη της χρονιάς. Η εταιρεία έχει εισέλθει στο πέμπτο συνεχόμενο έτος αύξησης των πωλήσεων, σημειώνοντας μάλιστα τον Ιανουάριο αύξηση κατά 16,5% σε σχέση με το 2016.

Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο
Η 5η γενιά του SEATIbizaέχει δημιουργηθεί στη Βαρκελώνη και αποτελεί ένα αποφασιστικό βήμα για το μέλλον της SEAT.Αρχικά, επειδή διαθέτει τη τελευταία λέξη της τεχνολογίας του Ομίλου Volkswagen, την πλατφόρμα MQB-A0 (ModularQuerBaukasten) που αποδεικνύει την σημασία της SEAT εντός του Ομίλου,καθώς η πλατφόρμα αυτή χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στη κατηγορία. Και δεύτερον, γιατί διαθέτει προηγμένη τεχνολογία, μοναδικό δυναμισμό και αξιοσημείωτα αυξημένο εσωτερικό χώρο. Ένα εντελώς μοντέλο που παράλληλα διατηρεί το νεανικό πνεύμα, τον δυναμισμό, την λειτουργικότητα και την κορυφαία άνεση, χρησιμοποιώντας μία νέα, φρέσκια και σπορ σχεδίαση, αντανακλώντας το DNAτης μάρκας.

Το μοντέλο της 5η γενιάς καθιερώνει την ισπανική μάρκα με το βλέμμα σταθερά στραμμένο στο μέλλον με έμφαση σε παράγοντες, όπως η πρακτικότητα, η έξυπνη τεχνολογία και η συνδεσιμότητα. Το νέο Ibiza περιλαμβάνει συστήματα που έχουμε ήδη δει στο Leon και στο Ateca, τα οποία δεν συναντούμε στην κατηγορία του (FrontAssist και AdaptiveCruiseControlACC, μεταξύ άλλων), καθώς και ασύρματο φορτιστή και ενισχυτή σήματος GSM. Επιπλέον, το νέο Ibiza είναι 100% συνδεδεμένο χάρη σε τρεις επιλογές: AppleCarPlay, AndroidAuto και MirrorLink.Αυτά τα χαρακτηριστικά φανερώνουν τη φιλοδοξία της SEATνα γίνει ηγέτης στη συνδεσιμότητα και στην ανάπτυξη νέων λύσεων αυτοκίνησης. Όλη αυτή τη τεχνολογία μπορεί κανείς να απολαύσει για πρώτη φορά μέσα από μία ενσωματωμένη οθόνη αφής 8-ιντσών.

Εν κατακλείδι, το νέο Ibiza προσφέρει ποιότητα που συνήθως βρίσκουμε σε υψηλότερες κατηγορίες της αγοράς και απευθύνεται σε πελάτες που θέλουν να ζουν με δυναμισμό, ενώ επιζητούν την χρήση πιο προηγμένης τεχνολογίας προκειμένου να βρίσκουν απλές λύσεις στην καθημερινότητα τους.

SEATLeonCupra, το πιο ισχυρό SEAT

Το ταχύτερο μοντέλο στην ιστορία της ισπανικής μάρκας, το SEATLeonCUPRA, θα παρουσιαστεί επίσης στο περίπτερο της SEAT. Αν και όλοι θα μιλάνε για τον κινητήρα των 300 ίππων με 380 Nm μέγιστη ροπή και με επιτάχυνση από 0 – 100 χιλιόμετρα σε 4,9 δευτερόλεπτα, αξίζει πάνω από όλα σημειωθεί πως το LeonCUPRA θα είναι πλέον διαθέσιμο και με 4Drive Total Traction system στην έκδοση STσε συνδυασμό με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.

Το τελευταίο και πιο ισχυρό μέλος της οικογένειας CUPRA παρέχει στον οδηγό, ένταση, δυναμισμό, σπορ στυλ, πρακτικότητα αλλά και ευελιξία επιλογής χάρη στις τρεις διαθέσιμες εκδόσεις: την πεντάθυρη, την SCcoupeκαι το οικογενειακόST. Ως CUPRAεξασφαλίζειισορροπία ανάμεσα στο πάθος και την αίσθηση καθώς και ένα σταθερό συνδυασμό σπορ σχεδίασης, κορυφαίας τεχνολογίας και εξαιρετικής δυναμικής συμπεριφοράς.

Μαζί με το LeonCUPRA 300hp, το περίπτερο της SEAT θα φιλοξενήσει ένα ακόμη θεαματικό μοντέλο σε γκρι ματ χρώμα, με ανθρακονήματα στο εσωτερικό και χάλκινες αισθητικές λεπτομέρειες τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του. Φυσικά μιλάμε για την έκδοση SEATLeonCUPRACEREvo17, την αγωνιστική έκδοση που θα λάβει μέρος στους αγώνεςTCR International Series την φετινή χρονιά. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις - με DSGκαι με σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων – και εξοπλίζεται με κινητήρα 350hp (20 περισσότερους ίππους από την έκδοση του 2016) και ροπή 420Nm.

Κοιτάζοντας μπροστά στη νέα σεζόν, έχουν γίνει βελτιώσεις όπως στα φρένα (συμπεριλαμβανομένου του συστήματος ελέγχου) με την εξέλιξη ενός ABSκαι ESCπου βελτιώνει την αίσθηση και το χειρισμό. Το SEATLeonCUPRACEREvo17είναι προσθιοκίνητο με ηλεκτροϋδραυλικό μπλοκέ διαφορικό VAQ, φρένα με 378mm εμπρόσθιους δίσκους με 6πίστονες δαγκάνες και 272mmπίσω. Η κατανομή της πέδησης και της αντιστρεπτικής δοκού μπορούν να ρυθμιστούν, καθώς επίσης η γωνία camberκαι η σύγκλιση της εμπρός ανάρτησης (McPherson) καθώς και το ύψος και η camberτης πίσω ανάρτησης (πολλαπλοί σύνδεσμοι).



Πηγή: Πηγή Καθημερινή