AUTO


Το πρώτο «χατ-τρικ» για τα PEUGEOT 3008 DKR

Σε μία διαδρομή μήκους 364 χιλιομέτρων και στο μεγαλύτερο υψόμετρο του αγώνα, τα PEUGEOT 3008 DKR απέδειξαν την ταχύτητα και την αξιοπιστία τους. Οι συνοδηγοί αντιμετώπισαν τις πρώτες δυσκολίες στην πλοήγηση, ενώ οι κινητήρες έπρεπε να λειτουργούν σε ατμόσφαιρα και αραιό - με μικρότερη περιεκτικότητα σε οξυγόνο - αέρα

 
Σε μία διαδρομή μήκους 364 χιλιομέτρων και στο μεγαλύτερο υψόμετρο του αγώνα, τα PEUGEOT 3008 DKR απέδειξαν την ταχύτητα και την αξιοπιστία τους. Οι συνοδηγοί αντιμετώπισαν τις πρώτες δυσκολίες στην πλοήγηση, ενώ οι κινητήρες έπρεπε να λειτουργούν σε ατμόσφαιρα και αραιό - με μικρότερη περιεκτικότητα σε οξυγόνο - αέρα. Συγκεκριμένα, ο Stéphane Peterhansel οδήγησε καταπληκτικά και έκανε τον ταχύτερο χρόνο και αναρριχήθηκε στην 3η θέση της γενικής κατάταξης (ο αντίπαλος All-Attiyah είχε σοβαρά προβλήματα και τερμάτισε στην 31η θέση της ε.δ.).

Με την εμπειρία που απέκτησε από το περσινό Ντακάρ, ο Sébastien Loeb σιγούρεψε την 3η θέση στην ε.δ. και διατήρησε την πρωτιά του στην γενική κατάταξη, ενώ με διαφορά 42 δευτερολέπτων ακολουθεί ο Carlos Sainz που τερμάτισε στην 2η θέση της ε.δ. ολοκληρώνοντας το πρώτο «χατ-τρικ» για την TEAM PEUGEOT TOTAL στο φετινό Ντακάρ. Αξιοσημείωτη ήταν και η επίδοση του Cyril Despres που τερμάτισε 5ος επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία της γαλλικής ομάδας σε μέγιστο ύψος 4.960 μέτρων.

Stéphane Peterhansel (PEUGEOT 3008DKR #300): «Ήταν μια πολύ καλή μέρα για την TEAΜ PEUGEOT TOTAL και τον Jean-Paul, κατάφερα και κέρδισα την ειδική διαδρομή. Είδαμε δύο Toyota να σταματούν στην πίστα λόγω προβλημάτων και αυτό μας άνοιξε τον δρόμο και την όρεξη. Δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα και τα πήγαμε καλά με την πλοήγηση».

Carlos Sainz (PEUGEOT 3008DKR #304): «Αυτή ήταν μία σκληρή διαδρομή. Δεν είχαμε ιδανικό ξεκίνημα και έτσι αποφάσισα στο δεύτερο σκέλος της διαδρομής να πιέσω το αγωνιστικό. Ήταν σημαντικό να μην χτυπήσω σε κάποιο βράχο. Έχουμε αρκετό δρόμο ακόμη και μερικές λεπτομέρειες να βελτιώσουμε».

Sébastien Loeb (PEUGEOT 3008DKR #309): «Δεν ήταν εύκολο αλλά καταφέραμε να επιβιώσουμε αλώβητοι από αυτή την διαδρομή, αν εξαιρέσουμε ένα μικρό κλατάρισμα όταν στο δεύτερο σκέλος χτύπησε ο τροχός σε ένα βράχο. Καταφέραμε να περάσουμε τον Al Attiyah σε αυτή την φάση».

Cyril Despres (PEUGEOT 3008DKR #307): «Δεν ξεκινήσαμε καλά. Χτυπήσαμε σε ένα βράχο βγαίνοντας από ένα ποτάμι και αυτό μας έκανε να ρίξουμε ρυθμό. Ο David έκανε εξαιρετική πλοήγηση. Προς το τέλος του πρώτου σκέλους μας δυσκόλεψε το τιμόνι που έγινε πιο βαρύ λόγω μίας μικρής τρύπας στο ψύκτη του υδραυλικού υγρού».

Τύπος διαδρομής: μεγάλο υψόμετρο, έντονο off-road, περάσματα από ποτάμια, δύσκολη πλοήγηση

Καιρικές συνθήκες: μεγάλες διαφορές θερμοκρασίας (3-35°C) λόγω υψομέτρου

Μέση ταχύτητα: 80 χλμ./ώρα

Μέγιστη ταχύτητα: 182 χλμ./ώρα

Η κατάταξη στην 3η ειδική διαδρομή

1. PETERHANSEL Stéphane (FRA) / COTTRET Jean-Paul (FRA), PEUGEOT 3008DKR, 4h18m17s

2. SAINZ Carlos (ESP) /CRUZ Lucas (ESP), PEUGEOT 3008DKR, +1m54s

3. LOEB Sébastien (FRA) / ELENA Daniel (MON), PEUGEOT 3008DKR, +3m8s

4. HIRVONEN Mikko (FIN) / PERIN Michel (FRA), Mini, +3m57s

5. DESPRES Cyril (FR) / David CASTERA (FRA), PEUGEOT 3008DKR, +7m48s

Η γενική κατάταξη μετά την 3η ειδική διαδρομή

1. LOEB Sébastien (FRA) / ELENA Daniel (MON), PEUGEOT 3008DKR, 6h54m56s

2. SAINZ Carlos (ESP) /CRUZ Lucas (ESP), PEUGEOT 3008DKR, +42s

3. PETERHANSEL Stéphane (FRA) / COTTRET Jean-Paul (FRA), PEUGEOT 3008DKR, +4m18s

4. HIRVONEN Mikko (FIN) / PERIN Michel (FRA), Mini, +9m38s

5. ROMA Nani (ESP) / HARO Bravo (ESP), Toyota Hi-Lux, +13m4s

7. DESPRES Cyril (FR) / David CASTERA (FRA), PEUGEOT 3008DKR, +15m25s
 
Νέο Honda SH150 …κάνει εύκολη την καθημερινή ζωή
Ως μέλος της οικογένειας SH, την οποία δημιούργησε το SH50 το 1984 και ξεπέρασε σε πωλήσεις το ένα...
17.02.2017, 12:47
H Peugeot στην πρώτη θέση των πωλήσεων στην Γαλλία τον Ιανουάριο
Τον Ιανουάριο του 2017, η Peugeot κατέλαβε την πρώτη θέση στην αγορά των επιβατικών στη Γαλλία με μερίδιο...
17.02.2017, 12:29
Τρία μοντέλα Honda δίνουν μία γεύση από το μέλλον
Από το επόμενο κεφάλαιο του θρυλικού Type R μέχρι ένα πρωτότυπο μοντέλο που μπορεί να διαβάζει τα...
17.02.2017, 12:23
Nissan Micra: To “μεγάλο” supermini!
Με την διαπίστωση πως οι Ευρωπαίοι γίνονται ολοένα και ψηλότεροι, η Nissan αντιμετώπισε κατά τη δημιουργία...
15.02.2017, 20:32
Υπάρχουν παθητικά dream cars;
Η εμβληματική ιταλική εταιρεία Lamborghini , προχωρά σε ανάκληση χιλιάδων supercars τα οποία έχουν...
15.02.2017, 16:52
Στην Ελλάδα η Alfa Romeo Stelvio First Edition
Σπορ στοιχεία και κομψότητα ενσωματωμένα σε μοναδικό και ιδιαίτερο στυλ. Αρμονία σχημάτων και όγκων σε...
15.02.2017, 16:14
To Volkswagen Touran στην κορυφή των πωλήσεων MPV στην Ευρώπη το 2016
Το Touran κατέκτησε την Πρώτη θέση το 2016, ανάμεσα σε όλες τις MPV κατηγορίες. Φροντίζει αυτόματα για την...
13.02.2017, 20:20
Τον Απρίλιο η έκθεση μοτοσυκλέτας 2017
Η επίσημη έκθεση των αντιπροσώπων μοτοσυκλέτας επιστρέφει δυναμικά μετά από 9 χρόνια απουσίας.Με απόφαση...
13.02.2017, 13:43
Ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων κατά τον Ιανουάριο 2017
Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ, οι ταξινομήσεις καινούργιων...
08.02.2017, 23:43
Έναρξη συνεργασίας Fiat Chrysler Automobiles Greece με FMS
Με την είσοδο και της FMS στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο της FCAG, η εταιρεία επιδιώκει την ακόμα καλύτερη...
08.02.2017, 23:41

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ... | 15  Επόμενη

Σχόλια Αναγνωστών
Αποστολή Παραπόνων
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Θα απαντήσουμε στο αίτημα σας το συντομότερο δυνατόν.
 

Κίνηση στην Αθήναmyroute.gr

Μποτιλιάρισμα

ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ, ΑΠΟ ΤΗ ΣΟΛΩΜΟΥ ΕΩΣ ΤΗ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ (καμία μεταβολή)