AUTO


Το πρώτο «χατ-τρικ» για τα PEUGEOT 3008 DKR

Σε μία διαδρομή μήκους 364 χιλιομέτρων και στο μεγαλύτερο υψόμετρο του αγώνα, τα PEUGEOT 3008 DKR απέδειξαν την ταχύτητα και την αξιοπιστία τους. Οι συνοδηγοί αντιμετώπισαν τις πρώτες δυσκολίες στην πλοήγηση, ενώ οι κινητήρες έπρεπε να λειτουργούν σε ατμόσφαιρα και αραιό - με μικρότερη περιεκτικότητα σε οξυγόνο - αέρα

 
Σε μία διαδρομή μήκους 364 χιλιομέτρων και στο μεγαλύτερο υψόμετρο του αγώνα, τα PEUGEOT 3008 DKR απέδειξαν την ταχύτητα και την αξιοπιστία τους. Οι συνοδηγοί αντιμετώπισαν τις πρώτες δυσκολίες στην πλοήγηση, ενώ οι κινητήρες έπρεπε να λειτουργούν σε ατμόσφαιρα και αραιό - με μικρότερη περιεκτικότητα σε οξυγόνο - αέρα. Συγκεκριμένα, ο Stéphane Peterhansel οδήγησε καταπληκτικά και έκανε τον ταχύτερο χρόνο και αναρριχήθηκε στην 3η θέση της γενικής κατάταξης (ο αντίπαλος All-Attiyah είχε σοβαρά προβλήματα και τερμάτισε στην 31η θέση της ε.δ.).

Με την εμπειρία που απέκτησε από το περσινό Ντακάρ, ο Sébastien Loeb σιγούρεψε την 3η θέση στην ε.δ. και διατήρησε την πρωτιά του στην γενική κατάταξη, ενώ με διαφορά 42 δευτερολέπτων ακολουθεί ο Carlos Sainz που τερμάτισε στην 2η θέση της ε.δ. ολοκληρώνοντας το πρώτο «χατ-τρικ» για την TEAM PEUGEOT TOTAL στο φετινό Ντακάρ. Αξιοσημείωτη ήταν και η επίδοση του Cyril Despres που τερμάτισε 5ος επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία της γαλλικής ομάδας σε μέγιστο ύψος 4.960 μέτρων.

Stéphane Peterhansel (PEUGEOT 3008DKR #300): «Ήταν μια πολύ καλή μέρα για την TEAΜ PEUGEOT TOTAL και τον Jean-Paul, κατάφερα και κέρδισα την ειδική διαδρομή. Είδαμε δύο Toyota να σταματούν στην πίστα λόγω προβλημάτων και αυτό μας άνοιξε τον δρόμο και την όρεξη. Δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα και τα πήγαμε καλά με την πλοήγηση».

Carlos Sainz (PEUGEOT 3008DKR #304): «Αυτή ήταν μία σκληρή διαδρομή. Δεν είχαμε ιδανικό ξεκίνημα και έτσι αποφάσισα στο δεύτερο σκέλος της διαδρομής να πιέσω το αγωνιστικό. Ήταν σημαντικό να μην χτυπήσω σε κάποιο βράχο. Έχουμε αρκετό δρόμο ακόμη και μερικές λεπτομέρειες να βελτιώσουμε».

Sébastien Loeb (PEUGEOT 3008DKR #309): «Δεν ήταν εύκολο αλλά καταφέραμε να επιβιώσουμε αλώβητοι από αυτή την διαδρομή, αν εξαιρέσουμε ένα μικρό κλατάρισμα όταν στο δεύτερο σκέλος χτύπησε ο τροχός σε ένα βράχο. Καταφέραμε να περάσουμε τον Al Attiyah σε αυτή την φάση».

Cyril Despres (PEUGEOT 3008DKR #307): «Δεν ξεκινήσαμε καλά. Χτυπήσαμε σε ένα βράχο βγαίνοντας από ένα ποτάμι και αυτό μας έκανε να ρίξουμε ρυθμό. Ο David έκανε εξαιρετική πλοήγηση. Προς το τέλος του πρώτου σκέλους μας δυσκόλεψε το τιμόνι που έγινε πιο βαρύ λόγω μίας μικρής τρύπας στο ψύκτη του υδραυλικού υγρού».

Τύπος διαδρομής: μεγάλο υψόμετρο, έντονο off-road, περάσματα από ποτάμια, δύσκολη πλοήγηση

Καιρικές συνθήκες: μεγάλες διαφορές θερμοκρασίας (3-35°C) λόγω υψομέτρου

Μέση ταχύτητα: 80 χλμ./ώρα

Μέγιστη ταχύτητα: 182 χλμ./ώρα

Η κατάταξη στην 3η ειδική διαδρομή

1. PETERHANSEL Stéphane (FRA) / COTTRET Jean-Paul (FRA), PEUGEOT 3008DKR, 4h18m17s

2. SAINZ Carlos (ESP) /CRUZ Lucas (ESP), PEUGEOT 3008DKR, +1m54s

3. LOEB Sébastien (FRA) / ELENA Daniel (MON), PEUGEOT 3008DKR, +3m8s

4. HIRVONEN Mikko (FIN) / PERIN Michel (FRA), Mini, +3m57s

5. DESPRES Cyril (FR) / David CASTERA (FRA), PEUGEOT 3008DKR, +7m48s

Η γενική κατάταξη μετά την 3η ειδική διαδρομή

1. LOEB Sébastien (FRA) / ELENA Daniel (MON), PEUGEOT 3008DKR, 6h54m56s

2. SAINZ Carlos (ESP) /CRUZ Lucas (ESP), PEUGEOT 3008DKR, +42s

3. PETERHANSEL Stéphane (FRA) / COTTRET Jean-Paul (FRA), PEUGEOT 3008DKR, +4m18s

4. HIRVONEN Mikko (FIN) / PERIN Michel (FRA), Mini, +9m38s

5. ROMA Nani (ESP) / HARO Bravo (ESP), Toyota Hi-Lux, +13m4s

7. DESPRES Cyril (FR) / David CASTERA (FRA), PEUGEOT 3008DKR, +15m25s
 
Η αλήθεια για το πέλμα των ελαστικών
Ένα νέο διάλογο εγκαινίασε η Michelin για να καταρρίψει τους μύθους γύρω από το πέλμα των ελαστικών και τον...
21.06.2017, 16:04
Νέο Volkswagen Polo
Η 6η γενιά του Polo αποκαλύφθηκε σε ένα event στο Βερολίνο. Το νέο supermini πατάει επάνω στην πλατφόρμα MQB...
20.06.2017, 19:40
Τα νέα μοντέλα από την ΑΙΧΑΜ
H νέα οικονομική πρόταση της ΑΙΧΑΜ έφτασε και θα προσφέρει την επιλογή ενός αυτοκινήτου που... αγαπάει την...
20.06.2017, 19:31
Ένα αυτοκίνητο για όλους : Το Νέο Hyundai i30
Το Νέο Hyundai i30 αποτελεί αυτοκίνητο DNA για τη Hyundai Motor αντιπροσωπεύοντας τον πυρήνα της μάρκας στην...
20.06.2017, 18:58
Η νέα Suzuki GSX250R ABS
Η SUZUKI πιστή στην sport παράδοσή της, παρουσιάζει την νέα full fairing μοτοσικλέτα της, GSX250R ABS. Ηρθε...
20.06.2017, 18:41
Περισσότερο ελκυστικό το Piaggio beverly 300 ABS
Με τιμή που κάνει αίσθηση, μόνο 4.090 € και για περιορισμένο αριθμό οχημάτων, το γνήσιο ιταλικό στυλ γίνεται...
20.06.2017, 17:20
Νέο Opel Grandland X: Ο Διεκδικητής
Μοντέρνες, δυναμικές γραμμές, γοητευτική off-road εμφάνιση και υπερυψωμένη θέση καθισμάτων με άριστη...
20.06.2017, 16:38
To νέο Compass έχει σύγχρονη σχεδίαση, τεχνολογία... και είναι Jeep
ΛΙΣΣΑΒΩΝΑ - ΑΠΟΣΤΟΛΗ. Ταξιδεύοντας στη Λισσαβώνα για την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου Jeep Compass και...
19.06.2017, 22:06
Honda X-ADVADV - Συνδυάζει το SUV στυλ και τη γοητεία μιας μοτοσυκλέτας off-road
Μία πρωτότυπη «γενετική διασταύρωση» οδηγεί στη δημιουργία μίας νέας συναρπαστικής μοτοσυκλέτας: η Honda...
16.06.2017, 22:09
Volvo S60 και V60 από 24.300 ευρώ
Το επιτυχημένο face-lift και η προσθήκη στη γκάμα τού βενζινοκινητήρα 1.498 κ.εκ., ισχύος 152 ίππων...
16.06.2017, 22:06

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ... | 19  Επόμενη

Σχόλια Αναγνωστών
Αποστολή Παραπόνων
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Θα απαντήσουμε στο αίτημα σας το συντομότερο δυνατόν.
 

Κίνηση στην Αθήναmyroute.gr

Μποτιλιάρισμα

ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ, ΑΠΟ ΤΗ ΣΟΛΩΜΟΥ ΕΩΣ ΤΗ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ (καμία μεταβολή)