Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΏΝ
· Η θερμοκρασία οδοστρώματος μπορεί να έχει μεγάλη διαφορά από ζεστό καιρό μέχρι κρύες και βρόχινες συνθήκες.
· Οι ομάδες συνήθως επιλέγουν μεγάλες κλίσεις στις αεροτομές στοχεύοντας σε υψηλές ταχύτητες διέλευσης από τις γρήγορες καμπές.
· Μεγάλα ενεργειακά φορτία μεταφέρονται διαμέσου των ελαστικών, καθώς αρκετές στροφές είναι παρατεταμένες. Η διάσημη 130R για παράδειγμα προκαλεί την πλευρική φόρτιση g με τη μεγαλύτερη διάρκεια μέσα στη χρονιά.
·Ασκούνται μικρές δυνάμεις στον διαμήκη άξονα. Τα πάντα στη Σουζούκα περιστρέφονται γύρω από τα πλευρικά φορτία που ασκούνται στις στροφές.
·Αυτοί οι παράγοντες προκαλούν μεγάλη φθορά ελαστικών και πτώση στην απόδοση λόγω υπερθέρμανσης. Αναμένονται περισσότερες από μια αλλαγές ελαστικών.
·Είναι δύσκολο να προβλέψει κανείς τη βελτίωση κρατήματος της αγωνιστικής γραμμής. Επιπλέον η στρατηγική πρέπει να είναι ευέλικτη γιατί υπάρχει πιθανότητα για αυτοκίνητο ασφαλείας ενώ τα προσπεράσματα είναι σχετικά δύσκολα στη Σουζούκα.
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΓΟΜΕΣ
Πορτοκαλί, σκληρή: Θα χρησιμοποιηθεί στον αγώνα καθώς 2 σετ έχουν χαρακτηριστεί «υποχρεωτικά».
Λευκή, μέση: Οι οδηγοί έχουν διαλέξει από ένα έως τέσσερα σετ αυτής της γόμας, προφανώς σκέφτονται διαφορετικά.
Κίτρινη, μαλακή: Είναι η πρώτη φορά που εμφανίζεται στην Ιαπωνία η μαλακή γόμα. Θα είναι γρήγορη στις δοκιμές.
kathimerini.gr
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.