BMW i3 με ισχυρότερη μπαταρία για αυτονομία μέχρι 200 km σε καθημερινές συνθήκες

Η BMW i επεκτείνει τη γκάμα του ηλεκτρικού BMW i3 και προσφέρει μία έκδοση με αυξημένη χωρητικότητα μπαταρίας. Το BMW i3 (94 Ah) έχει χωρητικότητα 33 kWh χάρη στην υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα των μπαταριών ιόντων λιθίου. Οι διαστάσεις της μπαταρίας παραμένουν αμετάβλητες με πάνω από 50% αύξηση αυτονομίας (κατά τον κύκλο NEDC) που ισοδυναμεί με 300 km αντί 190 km. Ακόμα και σε καθημερινή χρήση, σε κακές καιρικές συνθήκες με το A/C ή το καλοριφέρ σε λειτουργία, μπορεί να επιτευχθεί αυτονομία 200 km με μία πλήρη φόρτιση της μπαταρίας. Οι τιμές επιδόσεων του υβριδικού σύγχρονου ηλεκτροκινητήρα των 125 kW/170 hp παραμένουν σχεδόν ίδιες. Ο ηλεκτροκινητήρας επιταχύνει το BMW i3 από στάση στα 100 km/h σε 7,3 δεύτερα. Με τέτοια επιτάχυνση το BMW i3 είναι το πιο σπορ αλλά και το πιο αποδοτικό όχημα στην κατηγορία του με ηλεκτρική κατανάλωση 12,6 kWh/100 km (NEDC). Το BMW i3 με μπαταρία 60 Ah που κυκλοφορεί εδώ και δύο χρόνια, παραμένει στη γκάμα. Επιπλέον, η έκδοση με Range Extender θα εξακολουθεί να διατίθεται και στις δύο εκδόσεις μπαταρίας. Ο 2-κύλινδρος βενζινοκινητήρας διατηρεί το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας σταθερό κατά την οδήγηση παρέχοντας πρόσθετη αυτονομία 150 km (BMW i3 (94 Ah)/BMW i3 (60 Ah): κατανάλωση μικτού
κύκλου 0,6/0,6l/100 km, μικτού κύκλου: 11,3/13,5 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 12/13 g/km)*. Αυτό διευρύνει τη γκάμα του premium, ηλεκτρικού παγκόσμιου bestseller σε τέσσερις εκδόσεις. Με το λανσάρισμα του BMW i3 (94 Ah), η BMW i προσφέρει επίσης νέους και ισχυρότερους σταθμούς φόρτισης για χρήση σε γκαράζ σπιτιών καθώς και νέες επιλογές εξοπλισμού. Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν να αντικαταστήσουν τη μπαταρία 1ης γενιάς με τη νέα μπαταρία, στο πλαίσιο ειδικού προγράμματος μετασκευής – κάτι εφικτό χάρη στην ευέλικτη σχεδίαση του BMW i3.

Μπαταρίες υψηλότερης ενεργειακής πυκνότητας 

Το BMW i3 (94 Ah) θέτει νέα πρότυπα στην κατηγορία του με ενεργειακή πυκνότητα 94 Ah, χωρητικότητα περίπου 33 kWh και ηλεκτρική αυτονομία 300 km σύμφωνα με το Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης (NEDC) σε συνδυασμό με τις διάσημες επιδόσεις BMW.

Με κατανάλωση μόλις 12,6 kWh/100 km (NEDC), είναι το πιο αποδοτικό αυτοκίνητο με το χαμηλότερο κόστος ηλεκτρικής κατανάλωσης 3,15 EUR/100 km**, ή ακόμα χαμηλότερο. Η αυτονομία του νέου BMW i3 (94 Ah), με μία πλήρη φόρτιση μπαταρίας, με τα συστήματα A/C και θέρμανσης σε λειτουργία, έχει αυξηθεί στα 200 km σε καθημερινή χρήση. Αυτό επιτυγχάνεται χωρίς απώλεια επιδόσεων και ευελιξίας: παρά την αισθητά υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα της μπαταρίας, το BMW i3 (94 Ah) αγγίζει σχεδόν τις τιμές ρεκόρ που κατέχει το BMW i3 (60 Ah) στην κατηγορία compact ηλεκτρικών οχημάτων. Και τα δύο μοντέλα BMW i πετυχαίνουν την ιδανική ισορροπία απόδοσης και αυτονομίας. Από την εκκίνηση μέχρι τις ταχύτητες των επαρχιακών δρόμων, το BMW i3 (94 Ah) ανταγωνίζεται συμβατικά σπορ αυτοκίνητα με κινητήρα
καύσης.

Η μπαταρία του BMW i3 αποτελείται από οκτώ σειρές με δώδεκα ενεργειακές κυψέλες  στην κάθε σειρά και η χωρητικότητά της έχει αυξηθεί σημαντικά χωρίς μεταβολή στις εξωτερικές διαστάσεις. Βελτιστοποιώντας τα πακέτα εσωτερικά των κυψελών με περισσότερο ηλεκτρολύτη και προσαρμόζοντας το ενεργό υλικό, η BMW και η Samsung SDI κατάφεραν να αυξήσουν την πυκνότητα των κυψελών σε 94 Ah και τη συνολική ενέργεια της μπαταρίας σε 33 kWh από τα οποία 29 kWh μπορούν να χρησιμοποιούνται αποδοτικά. Η μπαταρία του νέου BMW i3 (60 Ah) προσφέρει 22 kWh (μικτές)/19 kWh (καθαρές).

Πρότυπο βιωσιμότητας 

Οι μηχανικοί της BMW i χρειάστηκαν να κάνουν ελάχιστες μετατροπές για να ενσωματώσουν τη νέα μπαταρία. Ήδη στη φάση εξέλιξης του BMW i3, ολόκληρη η αρχιτεκτονική του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης είχε σχεδιαστεί με κριτήριο τα επόμενα τεχνολογικά βήματα. Τώρα που αλλάζει ο κλιματισμός της μπαταρίας καμία δομική αλλαγή δεν είναι απαραίτητη. Αυτό δείχνει πόσο πρωτοποριακή είναι η φιλοσοφία του οχήματος. Όπως και πριν, μπορεί να γίνεται αντικατάσταση μιας μόνο μονάδας μπαταρίας αντί ολόκληρης της μπαταρίας αν χρειαστεί στο BMW i3. Πρόκειται για ένα αποκλειστικό χαρακτηριστικό στο περιβάλλον του ανταγωνισμού και αποτελεί  αναπόσπαστο στοιχείο της ολιστικής φιλοσοφίας βιωσιμότητας της BMW i. Το BMW i3 συνεχίζει να είναι πιο αποδοτικό από ένα σύγχρονο πετρελαιοκίνητο ή βενζινοκίνητο όχημα ως προς τις συνολικές εκπομπές CO2: Από την αλυσίδα προμηθειών μέχρι την παραγωγή, τη λειτουργική ζωή και την ανακύκλωση.

Όταν το BMW i3 λανσαρίστηκε το 2013, ήταν το πρώτο αυτοκίνητο με αξιολόγηση κύκλου ζωής πιστοποιημένη από το TUV, που ήταν τουλάχιστον κατά 33% καλύτερη από οποιουδήποτε συμβατικού αυτοκινήτου. Αυτό οφείλεται πρωτίστως στην παροχή ηλεκτρισμού από μονάδες χωρίς εκπομπές CO2 για τα εργοστάσια παραγωγής της BMW i σε Λειψία (συναρμολόγηση) και στο Moses Lake (παραγωγή CFRP) καθώς και στη χρήση 70% λιγότερου νερού στη διαδικασία παραγωγής συγκριτικά με των συμβατικών αυτοκινήτων.

Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου ξεχωρίζουν στο πεδίο του ανταγωνισμού καθώς πετυχαίνουν μία ειδική ισορροπία μεταξύ υψηλής ενεργειακής πυκνότητας, σταθερότητας κύκλου φόρτισης και ασφάλειας σε περίπτωση σύγκρουσης. Το ψυκτικό του συστήματος A/C ευθύνεται για την αποδοτική ψύξη της μπαταρίας υψηλής τάσης. Ένα προαιρετικό σύστημα θέρμανσης μπορεί να χρησιμοποιείται επίσης για τη θέρμανση της μπαταρίας, ώστε να διασφαλίζεται η βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας των 20 βαθμών Κελσίου πριν την εκκίνηση. Η μπαταρία έχει σχεδιαστεί με προοπτική να έχει την ίδια διάρκεια λειτουργικής ζωής με αυτή του οχήματος. Οι πελάτες λαμβάνουν μία εγγύηση 8-ετών ή 100.000 km για τη μπαταρία.

Πρόγραμμα μετασκευής: προαιρετική αντικατάσταση της μπαταρίας

Η BMW i είναι μία μάρκα βασισμένη στις αρχές της βιωσιμότητας. Ο πελάτης έχει τη διαβεβαίωση ότι το BMW i3 του μπορεί να προσαρμόζεται στις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις με ενεργειακά αποδοτικό τρόπο, κάτι που διασφαλίζει η ευέλικτη αρχιτεκτονική οχήματος LifeDrive. Το BMW i3 είναι το πρώτο αυτοκίνητο στην premium compact κατηγορία στον κόσμο που έχει σχεδιαστεί από το μηδέν σαν ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, με προοπτική την εκ των υστέρων τοποθέτηση μπαταριών νέας τεχνολογίας.

Με το λανσάρισμα της νέας μπαταρίας 94 Ah, η BMW προσφέρει στους πελάτες της BMW i τη δυνατότητα να τοποθετήσουν εκ των υστέρων στο ηλεκτρικό τους BMW i3 (60 Ah) τη νέα μπαταρία 33 kWh στο πλαίσιο ενός προγράμματος μετασκευής. Το εν λόγω πρόγραμμα διατίθεται σε επίλεκτες αγορές. Οι μπαταρίες 22 kWh που αντικαθίστανται από τους πελάτες χρησιμοποιούνται για την κατασκευή στατικών αποθηκευτικών μονάδων ηλεκτρικής ενέργειας, ξεκινώντας έτσι τη δεύτερη ζωή τους. Έτσι αποδεικνύεται πόσο βιώσιμη είναι η τεχνολογία BMW i σε ολόκληρο τον
κύκλο παραγωγής και λειτουργικής ζωής.

Βελτιστοποιημένες επιδόσεις, πιο αποδοτική λειτουργία 

Το BMW i3 είναι μακράν το ελαφρύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία του. Παρά την αύξηση βάρους που φτάνει τώρα τα 1.245 kg, το BMW i3 (94 Ah) διαθέτει τις επιδόσεις και την ευελιξία του μοντέλου 60 Ah. Αυτό είναι αποτέλεσμα τροποποιήσεων στα ηλεκτρονικά ισχύος και στη διαχείριση συστημάτων που πετυχαίνουν μία βελτιστοποιημένη καμπύλη επιδόσεων. Επιπλέον, υπάρχει μία εγγενής βελτίωση της καμπύλης τάσης υπό φορτίο για τη νέα μπαταρία 94 Ah.

Το BMW i3 (94 Ah) χρησιμοποιεί επίσης την ισχύ του υβριδικού, σύγχρονου ηλεκτροκινητήρα που έχει εξελίξει το BMW Group. Η μονάδα παράγει 125 kW/170 hp και αποδίδει ροπή 250 Nm, διαθέσιμη από στάση. Το BMW i3 (94 Ah) επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 7,3 δεύτερα, ενώ φτάνει στην ταχύτητα των 60 km/h σε 3,8 δευτ.

Η ελαστικότητα του συστήματος κίνησης επιβεβαιώνεται από τη ρεπρίζ με επιτάχυνση 80 - 120 km/h σε 5,1 δευτερόλεπτα, κρίσιμο στοιχείο για γρήγορες και ασφαλείς προσπεράσεις, κάτι που συνήθως πετυχαίνουν μόνο οχήματα με κινητήρα καύσης πολύ μεγαλύτερης ιπποδύναμης. Σε αυτό τον τομέα, το BMW i3 (94 Ah) βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με μοντέλα όπως η BMW 440i Coupe 240 kW (326 hp) (κατανάλωση μικτού κύκλου: 7,7–7,4 l/100, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 179/–172 g/km)*. Η ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω του μονοτάχυτου κιβωτίου με το οποίο το BMW i3 επιταχύνει χωρίς διακοπή ροπής μέχρι τα 150 km/h (ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τελική ταχύτητα για λόγους απόδοσης). Αυτό ισχύει και για τις δύο εκδόσεις της μπαταρίας.

Η ηλεκτρική κατανάλωση του BMW i3 (94 Ah) έχει επίσης μειωθεί με πολλές βελτιώσεις στις λεπτομέρειες όπως η αναθεώρηση της διαχείρισης του ηλεκτροκινητήρα καθώς και τα προηγμένα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης. Στο NEDC καταναλώνει 12,6kWh/100 km. Η τιμή είναι η καλύτερη στο χώρο του ανταγωνισμού. Το BMW i3 (60 Ah) καταναλώνει 12,9 kWh/100 km.




Νέο, ταχύτερο ηλεκτρονικό σύστημα φόρτισης: φόρτιση με τριφασικό ρεύμα ισχύος έως 11 kW.


Κατ’ αρχήν, μία χωρητικότητα μπαταρίας 50% υψηλότερη θα μπορούσε να σημαίνει και  μεγαλύτερους χρόνους φόρτισης – εάν η τεχνολογία φόρτισης δεν είχε προσαρμοστεί στις νέες απαιτήσεις. Για να ανταποκριθεί στην αυξημένη χωρητικότητα της μπαταρίας κατά τη φόρτιση με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC), εξελίχθηκε το σύστημα ταχείας φόρτισης AC. Με τη νέα μπαταρία 94 Ah, η ισχύς της πολυφασικής AC φόρτισης φτάνει τα 11 kW, εναρμονισμένη με τα πρότυπα που χρησιμοποιούνται ευρέως στη δημόσια υποδομή φόρτισης.

Το νέο, υψηλότερης απόδοσης ηλεκτρονικό σύστημα φόρτισης του BMW i3 (94 Ah) μπορεί να χρησιμοποιεί τριφασικό ρεύμα φόρτισης ισχύος έως 11 kW. Πρόκειται για μία αύξηση 50% συγκριτικά με το BMW i3 (60 Ah). Το μοντέλο 60 Ah μπορεί να φορτίζεται με μονοφασικό εναλλασσόμενο ρεύμα στα 7.4 kW. Αυτό σημαίνει ότι ο χρόνος φόρτισης του BMW i3 (94 Ah) είναι κάτω από τρεις ώρες, παρά την σημαντικά μεγαλύτερη χωρητικότητα της μπαταρίας – ο ίδιος χρόνος που απαιτείται για τη φόρτιση της σημερινής μπαταρίας 60 Ah με ρεύμα 7.4 kW.

Το BMW i3 εφοδιάζεται με καλώδιο φόρτισης στάνταρ για σύνδεση σε ένα κοινό, οικιακό δίκτυο. Το BMW i3 (94 Ah) επαναφορτίζεται σε λιγότερο από δέκα ώρες με ισχύ φόρτισης 2.8 kW. Η μπαταρία του BMW i3 (60 Ah) φορτίζεται σε περίπου οκτώ ώρες.

Βασικά χαρακτηριστικά όπως αυτονομία, διάσημη ευελιξία BMW χάρη στο χαμηλό βάρος και νυχτερινή φόρτιση μπαταρίας παραμένουν ως έχουν.

Σήμερα, το BMW i3 εφοδιάζεται με την τεχνολογία ταχυφορτιστών με ειδικές μονάδες φόρτισης συνεχούς ρεύματος (DC) 50 kW που θα ισχύει κα στο μέλλον. Όταν το BMW i3 (94 Ah) συνδέεται σε σταθμό ταχείας φόρτισης DC, η μπαταρία φορτίζεται τουλάχιστον στο 80% της χωρητικότητάς της σε λιγότερο από 40 λεπτά. Στο BMW i3 (60 Ah) αυτό διαρκεί 25 λεπτά. Αυτό σημαίνει ότι το BMW i3 (94 Ah) πετυχαίνει ταχύτητα φόρτισης 4 km/min που αντιστοιχεί σε χρόνο φόρτισης 24 λεπτών / 100 km αυτονομίας.




Range Extender για επέκταση της αυτονομίας

Η BMW i προσφέρει επίσης σύστημα επέκτασης αυτονομίας Range Extender για το BMW i3 (94 Ah). Η αυτονομία του BMW i3 επεκτείνεται από ένα 2-κύλινδρο βενζινοκινητήρα 650 cm3 που τοποθετείται δίπλα στο σύστημα ηλεκτροκίνησης, πάνω από τον πίσω άξονα. Το Range Extender αποδίδει μέγιστη ισχύ 28 kW/38 hp και λειτουργεί σαν γεννήτρια για την παραγωγή ηλεκτρισμού. Λειτουργεί ανάλογα με τις ανάγκες και βασίζεται σε μία πολύ αποδοτική αρχή. Μόλις το επίπεδο φόρτισης των μπαταριών ιόντων λιθίου πέσει κάτω από μία ορισμένη τιμή, το Range Extender
ενεργοποιείται για να διατηρήσει σταθερό το επίπεδο φόρτισης επεκτείνοντας την αυτονομία κατά 150 km σε καθημερινές συνθήκες. Η τοποθέτηση του Range Extender στο αυτοκίνητο δεν επηρεάζει καθόλου το διαθέσιμο χώρο αποσκευών: το ρεζερβουάρ καυσίμου εννέα λίτρων τοποθετείται στο εμπρός τμήμα. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών παραμένει ίδια στα 260 L και μπορεί να επεκταθεί στα 1.100 L με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Το BMW i3 (94 Ah) με Range Extender μπορεί να ζυγίζει 120 kg επιπλέον, αλλά χαρακτηρίζεται και από ένα υψηλό επίπεδο ευελιξίας και εντυπωσιακές επιδόσεις. Επιταχύνει από στάση στα 100km/h σε 8,1 δεύτερα. Οι εκπομπές CO2 του BMW i3 (94 Ah) με Range Extender ανέρχονται στα 12g/km (NEDC) ενώ το αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο BMW i3 παράγει μηδενικούς ρύπους. Αυτό ανεβάζει το BMW i3 (94 Ah) στην κορυφή της κατηγορίας του σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις και την απόδοση – είτε πρόκειται για αμιγώς ηλεκτρικό ή είτε εφοδιάζεται με Range Extender.




Νέος εξοπλισμός

Το BMW i3 (94 Ah) θα είναι άμεσα αναγνωρίσιμο με το Protonic Blue metallic, που διατίθεται αποκλειστικά γι’ αυτή την έκδοση του μοντέλου. Μέχρι τώρα, αποτελούσε αποκλειστικότητα του υβριδικού σπορ BMW i8, αλλά τώρα διατίθεται και για το BMW i3.

Κατά τη διαμόρφωση ενός BMW i3 (94 Ah), ο πελάτης μπορεί να επιλέξει από δύο μη μεταλλικά χρώματα (Capparis White και Fluid Black) και επιπλέον του Protonic Blue, από τρεις πρόσθετες μεταλλικές αποχρώσεις (Mineral Grey, Platin Silver και Ionic Silver).

Τέσσερα διαφορετικά σχέδια εσωτερικού διατίθενται για το BMW i3. Εκτός από τη βασική σειρά Atelier: Loft, Lodge και Suite. Στο μέλλον, θα διατίθενται περισσότεροι συνδυασμοί σχεδίων εσωτερικού για το BMW i3. Η νέα κομψή σκούρα επένδυση από δρυ προσφέρεται στάνταρ στην έκδοση Suite, ενώ προαιρετικά προσφέρονται εκδόσεις με ξύλινο διάκοσμο Dark Oak ή ευκαλύπτου. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι ένα μίγμα φυσικά επεξεργασμένου δέρματος, ξύλου και μαλλιού καθώς και άλλων ανανεώσιμων πρώτων υλών. Έτσι ο βιώσιμος χαρακτήρας του BMW i3 είναι όχι μόνον ορατός αλλά και χειροπιαστός.

Το πακέτο Driving Assistant Plus διατίθεται επίσης και σε έκδοση Atelier στο ξεκίνημα των πωλήσεων. Το Driving Assistant Plus περιλαμβάνει cruise control βασισμένο σε κάμερα με λειτουργία Stop&Go, traffic jam assistant (λειτουργία υποστήριξης κυκλοφοριακής συμφόρησης), speed limit info (πληροφορίες ορίων ταχύτητας), pedestrian & collision warning (προειδοποίηση ύπαρξης πεζού και επικείμενης σύγκρουσης) με city brake και προληπτική λειτουργία driving assistant.

Το πιο επιτυχημένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του παγκοσμίως

Το BMW Group λειτούργησε σαν γνήσιος πρωτοπόρος όταν ίδρυσε τη μάρκα BMW i και αποφάσισε να δημιουργήσει μία ανεξάρτητη δομή οχήματος και κλωβών επιβατών από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) και την τεχνολογία BMW eDrive για γνήσια ηλεκτροκίνηση.
Το BMW i3, που σχεδιάστηκε για μετακινήσεις μηδενικών ρύπων, και το πρωτοποριακό σπορ μοντέλο BMW i8 Plug-in-Hybrid προσφέρουν γνήσια οδηγική απόλαυση σε συνδυασμό με premium χαρακτηριστικά έχοντας βασικό κριτήριο τη βιωσιμότητα. Μέσα σε δύο χρόνια από το Νοέμβριο του 2013 που λανσαρίστηκε, το BMW i3 έχει εδραιωθεί στην κορυφή της κατηγορίας του. Στη Γερμανία είναι το δημοφιλέστερο ηλεκτρικό όχημα της αγοράς και στη Νορβηγία είναι το μοντέλο BMW με τις περισσότερες νέες ταξινομήσεις (πηγή: Polk/IHS 2014-3/2016). Η σημαντικότερη μεμονωμένη αγορά για το αμιγώς ηλεκτρικό 5θυρο BMW i3 είναι αυτή των ΗΠΑ. Σε παγκόσμιο επίπεδο, πάνω από το 80% των αγοραστών που αποφασίζουν να αγοράσουν
ένα BMW i3 είναι νέοι για το BMW Group. Τα BMW i3 και BMW i8 έχουν τιμηθεί με πολυάριθμες διακρίσεις για τις καινοτομίες τους στους τομείς δομής ελαφρού βάρους, συστημάτων κίνησης, βιωσιμότητας, οδηγικών επιδόσεων και σχεδίασης. Σαν αποτέλεσμα, η BMW i είναι η μάρκα που έχει κερδίσει τα περισσότερα βραβεία σε όλο τον κόσμο στη φάση λανσαρίσματός της στην αγορά.

Άνετη φόρτιση στο σπίτι: τα νέα BMW i Wallboxes 

Με το λανσάρισμα του νέου BMW i3 (94 Ah) το καλοκαίρι του 2016, η BMW i θα προσφέρει ένα νέο BMW i Wallbox για άνετη και γρήγορη φόρτιση στο σπίτι ή σε ιδιωτικό χώρο στάθμευσης. Αυτό το Wallbox έχει προσαρμοστεί στη νέα τεχνολογία φόρτισης και πέραν της μονοφασικής λειτουργίας προσφέρει και τριφασική φόρτιση ισχύος έως 22 kW.

Το νέο Wallbox έχει πιο επίπεδη και συμπαγή σχεδίαση συγκριτικά με τον προκάτοχό του, αλλά χάρη στην αυξημένη απόδοση, μπορεί τώρα να φορτίζει τη μπαταρία του BMW i3 (94 Ah) σε 2 ώρες και 45 λεπτά. Η διαδικασία φόρτισης ξεκινά αυτόματα μόλις το αυτοκίνητο και το καλώδιο φόρτισης συνδεθούν. Το BMW i Wallbox λειτουργεί με διεπαφή LED.

Στο τέλος του 2016 θα διατίθενται δύο ακόμα Wallboxes προσφέροντας πρόσθετη άνεση και συνδεδεμένες λειτουργίες. Έτσι οι ιδιώτες ή εταιρικοί πελάτες (fleet) θα μπορούν να προσαρμόζουν τα Wallboxes με ακρίβεια στις ανάγκες του διαφορετικού αριθμού οχημάτων τους. Μεταξύ άλλων, το BMW i Wallbox Plus ανιχνεύει αυτόματα τα συνδεδεμένα οχήματα και συσχετίζει τα ανάλογα δεδομένα φόρτισης μέσω μιας τοπικής εφαρμογής smartphone. Το BMW i Wallbox Connect με στάνταρ WiFi παρέχει πλήρη συνδεσιμότητα με όλες τις λειτουργίες του BMW i Wallbox Plus και καινοτόμες υπηρεσίες φόρτισης που μπορούν να ελέγχονται online. Οιδιαφορετικές ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας καταγράφονται για κάθε όχημα και αποστέλλονται άμεσα μέσω email αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία φόρτισης και στη συνέχεια χρησιμοποιούνται για λογιστικούς σκοπούς.

Τόσο το BMW i Wallbox Plus όσο και το BMW i Wallbox Connect μπορούν να ενσωματώνονται σε ένα έξυπνα συνδεδεμένο σπίτι και προς το παρόν είναι συμβατά με συστήματα ελέγχου MyGEKKO και Loxone. Έτσι η φόρτιση του BMW i3 γίνεται με καθαρή ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται απευθείας από το φωτοβολταϊκό σύστημα στην οροφή του σπιτιού.

Επιπλέον, τα BMW i Wallboxes εξοικονομούν ενέργεια καθώς μπορούν να προθερμάνουν τη μπαταρία του οχήματος όταν αυτό είναι συνδεδεμένο. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας το σύστημα A/C του αυτοκινήτου και η θέρμανση της μπαταρίας υψηλής τάσης μπορούν να ενεργοποιηθούν μέσω smartphone. Η προθέρμανση της μπαταρίας διασφαλίζει βέλτιστες συνθήκες λειτουργίας ακόμα και σε χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες και κατ’ επέκταση κορυφαίες επιδόσεις, αυτονομία και διάρκεια ζωής. Εάν η προθέρμανση γίνεται μέσω του BMW i Wallbox, η απαιτούμενη ενέργεια δεν λαμβάνεται από τη μπαταρία του αυτοκινήτου αλλά από το δίκτυο του παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας χωρίς να επηρεάζει την αυτονομία του οχήματος. Ωστόσο, η BMW i, εκτός από την ευρεία ποικιλία Wallboxes, προσφέρει και μία μοναδική υπηρεσία εγκατάστασης που περιλαμβάνει επί τόπου αξιολόγηση εγκατάστασης στο χώρο του πελάτη, παροχή και εγκατάσταση του σταθμού φόρτισης καθώς και συντήρηση, συμβουλευτικές και άλλες υπηρεσίες.




Ταξιδεύοντας εντός και εκτός έδρας: άνετη φόρτιση χάρη στο ChargeNow 

Με περισσότερα από 40.000 σημεία φόρτισης με διαφορετικούς διαχειριστές σε 25 χώρες προς το παρόν, το ChargeNow της BMW i προσφέρει το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσιων σημείων φόρτισης για ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα σε όλο τον κόσμο. Η κάρτα ChargeNow και η ομώνυμη εφαρμογή παρέχουν στον πελάτη άνετη πρόσβαση όλων των διαχειριστών του διεθνούς δικτύου συμπεριλαμβανομένης πληρωμής χωρίς μετρητά και τιμολόγηση. Η περίπλοκη και χρονοβόρα διαδικασία εγγραφής με διαφορετικούς παρόχους καταργείται πλήρως. Ο οδηγός υποστηρίζεται στην ανεύρεση και επιλογή ενός από τους σταθμούς φόρτισης του δικτύου ChargeNow από την ενσωματωμένη υπηρεσία στο σύστημα πλοήγησης καθώς και τις σχετικές εφαρμογές.

Και όλα αυτά από 36.500€



Πηγή: Καθημερινή