Ο αγώνας εξελίχθηκε σε έναν έντονο ανταγωνισμό μεταξύ Toyota και Porsche, με την Ιαπωνική ομάδα να ηγείται στο μεγαλύτερο μέρος της νύχτας προτού η Γερμανική αρχίσει σταδιακά να παίρνει το «πάνω χέρι». Οι 263.500 θεατές ανταμείφθηκαν από ένα εξαιρετικό θέαμα, βλέποντας την πρώτη θέση να αλλάζει χέρια αρκετές φορές. Νικήτρια στέφθηκε η Porsche με το N°2 Porsche 919 Hybrid και τους Romain Dumas / Neel Jani / Marc Lieb η οποία τερμάτισε με ξεκάθαρο προβάδισμα έναντι της Toyota με το N°6 TS050-Hybrid (Stephane Sarrazin / Mike Conway / Kamui Kobayashi) και από το N°8 Audi R18 (Lucas Di Grassi / Loic Duval / Oliver Javis). Ο ταχύτερος γύρος του αγώνα ήταν από τον Kamui Kobayashi (3 m 21.445 s, Lap 81).
Τα περισσότερα από τα ελαστικά της Michelin που κατασκευάζονται για το Le Mans ανήκουν στα λεγόμενα «πρωτότυπα - εμπιστευτικά» ελαστικά, που περιλαμβάνουν απόρρητα υλικά και κατασκευαστικές μεθόδους. Για αυτό και οι ομάδες μετά το τέλος του αγώνα τα επιστρέφουν στη Michelin η οποία τα στέλνει πίσω στα κεντρικά της στο Clermont-Ferrand για ανάλυση και συλλογή τεχνολογικών δεδομένων, προτού τελικά τα ελαστικά αυτά ανακυκλωθούν.
Επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος FIA WEC 2016 είναι οι 6 Ώρες του Nurburgring, στις 24 Ιουλίου.
Πηγή: kathimerini.gr
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.