Η BMW αναβαθμίζει μηχανικά τα μοντέλα της

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η τεχνολογική επίθεση, κυρίως στον τομέα των κινητήριων συνόλων, που εξαπέλυσε τους τελευταίους μήνες η  BMW.  Με την παγκόσμια πρεμιέρα του ισχυρότερου κινητήρα diesel σε μοντέλο παραγωγής BMW και το λανσάρισμα τριών μοντέλων BMW iPerformance, η γκάμα συστημάτων κίνησης της BMW Σειράς 7 αυξάνει την ποικιλία και την απήχησή της φέτος το καλοκαίρι. Ταυτόχρονα, η BMW Σειρά 1 και η BMW Σειρά 2 αποκτούν για πρώτη φορά περισσότερους βενζινοκινητήρες της τελευταίας γενιάς του BMW Group. 
Άλλες καινοτομίες από φέτος τον Ιούλιο είναι το λανσάρισμα του προαιρετικού  συστήματος ασύρματης φόρτισης τηλεφώνου και το WLAN hotspot σε περισσότερα μοντέλα. Επιπλέον, σε συνδυασμό με το προαιρετικό σύστημα πλοήγησης Professional, το σύστημα ελέγχου iDrive περιλαμβάνει τώρα νέα απεικόνιση μενού σε μορφή στήλης για τις BMW Σειρά 1, BMW Σειρά 2 Coupe και BMW Σειρά 2 Cabrio, και τα μοντέλα της BMW Σειράς 3 και BMW Σειράς 4.
BMW Σειρά 7: Ένας νέος, τεχνολογίας BMW TwinPower, Turbo τρίλιτρος, εν σειρά εξακύλινδρος diesel κινητήρας που  αποτελείται από τέσσερις υπερσυμπιεστές, κάνει το ντεμπούτο του στα μοντέλα BMW 750d xDrive και BMW 750Ld xDrive. Με μέγιστη ισχύ 400 hp και μέγιστη ροπή 760 Nm, ο νέος εξακύλινδρος είναι ο ισχυρότερος diesel που έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ σε μοντέλο BMW. Η BMW 750d xDrive επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα (BMW 750Ld xDrive: 4.7 δευτ.), προσφέροντας ακόμα περισσότερη  επιτάχυνση στις υψηλές ταχύτητες, κάτι που γίνεται άμεσα αντιληπτό σε κάθε πάτημα του γκαζιού. Η κατανάλωση μικτού κύκλου της BMW 750d xDrive και της BMW 750Ld xDrive είναι μεταξύ 5,9 και 5,7 λίτρα / 100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 μεταξύ 154 – 149 γρ./χλμ. Τα μοντέλα BMW Σειράς 7 iPerformance θα λανσαριστούν μαζί με νέες εκδόσεις diesel το καλοκαίρι του 2016. Το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης με τεχνολογία BMW eDrive της BMW i θα διατίθεται για τη BMW 740e iPerformance με στάνταρ μεταξόνιο, για τη BMW 740Le iPerformance με μακρύ μεταξόνιο και  για τη BMW 740Le xDrive iPerformance με ευφυές σύστημα 4WD. Ο κινητήρας καύσης μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδουν μαζί ισχύ 326 hp,. Η οδήγηση μόνο στο ηλεκτρικό πρόγραμμα είναι εφικτή με αυτονομία 44 - 48 χλμ. (BMW 740Le xDrive iPerformance: 41 – 45 χλμ.). Η κατανάλωση μικτού κύκλου / 100 χλμ. είναι μεταξύ 2,2 και 2,0 lit. (BMW 740Le xDrive iPerformance: 2,5 – 2,1 lit.). Οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται μεταξύ 50 - 45 g / km (BMW 740e iPerformance) ή 51 - 45 g/ km (BMW 740Le iPerformance) ή 56 - 49 g / km (BMW 740Le xDrive iPerformance) αντίστοιχα. 
Μοντέλα BMW M Performance: Από τον Ιούλιο του 2016, οι εκδόσεις BMW M Performance της BMW Σειράς 1 και BMW Σειράς 2 (θα έχουν νέες ονομασίες BMW M140i 3-door, BMW M140i 5-door, BMW M240i Coupe και BMW M240i Cabrio) θα εφοδιάζονται  με έναν πανίσχυρο straight six βενζινοκινητήρα τελευταίας γενιάς. Η νέα μονάδα 3-λίτρων M Performance Twin Power Turbo αποδίδει 340 hp και μέγιστη ροπή 500 Nm. Προαιρετικά διατίθενται με ευφυή τεχνολογία τετρακίνησης BMW xDrive. Με στάνταρ 6-άρι μηχανικό κιβώτιο, τα μοντέλα BMW M140i 3-door και BMW M140i 5-door επιταχύνουν από στάση στα 100 km/h σε 4,8 δευτερόλεπτα ή με το προαιρετικό 8-τάχυτο Steptronic sports σε 4,6 δευτ. αντίστοιχα. Η κατανάλωση στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών είναι  7,8 λίτρα / 100 χλμ. (αυτόματο: 7,1 lit) και οι εκπομπές CO2 179 γρ./χλμ. (163 γρ./χλμ.). Οι BMW M140i xDrive (3θυρη) και BMW M140i xDrive (5θυρη) διατίθενται στάνταρ με  8-τάχυτο σπορ Steptronic και επιταχύνουν στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 4,4 δευτ. Η κατανάλωση μικτού κύκλου είναι 7,4 λιτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 169 γρ./χλμ.. Τα μοντέλα BMW M Performance της BMW Σειράς 2 διατίθενται προαιρετικά με ευφυή τεχνολογία τετρακίνησης BMW xDrive και στην περίπτωση αυτή εφοδιάζονται στάνταρ με 8-τάχυτο κιβώτιο σπορ Steptronic. 
BMW Σειρά 1, BMW Σειρά 2 Coupe και BMW Σειρά 2 Cabrio : Από τον Ιούλιο του 2016, δύο εκδόσεις της 3θυρης BMW Σειράς 1, η 5θυρη BMW Σειρά 1, η BMW Σειρά 2 Coupe και η BMW Σειρά 2 Cabrio θα χρησιμοποιούν νέους τετρακύλινδρους βενζινοκινητήρες. Οι δίλιτρες μονάδες υιοθετούν την τελευταία τεχνολογία BMW TwinPower Turbo με υπερσυμπιεστή Twin Scroll, άμεσο ψεκασμό βενζίνης, VALVETRONIC και Double VANOS. H ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου μηχανικού κιβωτίου ή μέσω 8-τάχυτου Steptronic. Οι νέοι κινητήρες αυξάνουν την ισχύ της 3θυρης BMW 120i και 5θυρης BMW 120i στα 184 hp. Εφοδιασμένα με στάνταρ μηχανικό ή προαιρετικό 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic, και τα δύο μοντέλα επιταχύνουν από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 7,1 δευτ. Η κατανάλωση μικτού κύκλου κυμαίνεται μεταξύ 6,1 και 5,7 λίτρα/ 100 χλμ. (αυτόματο: 5,9 και 5.5 λίτρα). Οι εκπομπές CO2 αντίστοιχα μεταξύ 140 και 131 γρ./χλμ. (135 – 126 γρ./χλμ.).
Η κινητήρια ισχύς της 3θυρης και 5θυρης BMW 125i έχει αυξηθεί στους 224 hp.  Με  το στάνταρ 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic, και τα δύο μοντέλα επιταχύνουν τώρα από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 6,1 δευτ. Ο δυναμικότερος χαρακτήρας συνδυάζεται με χαμηλότερη κατανάλωση 5,9 – 5,7 λίτρα / 100 χλμ. και εκπομπές CO2 134 - 130 γρ./χλμ. 
Η νέα έκδοση του τετρακύλινδρου κινητήρα 184 hp βελτιστοποιεί επίσης την απόδοση των BMW 220i Coupe και BMW 220i Cabrio. 
Φέτος τον Ιούλιο θα λανσαριστούν οι πιο σπορ τετρακύλινδρες εκδόσεις της BMW Σειράς 2 με ισχύ 252 hp. Αυτές συνδυάζονται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή 8-άρι Steptronic ή 8-άρι σπορ Steptronic. 
Από τον Ιούλιο του 2016, θα διατίθενται τρεις ακόμα κατηγορίες plug-in υβριδικών μοντέλων με τεχνολογία BMW eDrive. Στο μέλλον θα έχουν τις ονομασίες BMW 225xe iPerformance Active Tourer, BMW 330e iPerformance Sedan και BMW X5 xDrive40e iPerformance. 
BMW ConnectedDrive : Από φέτος το καλοκαίρι, τρία νέα χαρακτηριστικά του BMW ConnectedDrive, θα διατίθενται με τις BMW Σειρά 1, BMW Σειρά 2 Coupe και BMW Σειρά 2 Cabrio, τη BMW Σειρά 3 και τη BMW Σειρά 4. Μία νέα απεικόνιση μενού σχεδιασμένη με απόλυτη σαφήνεια και υψηλότερη ανάλυση της οθόνης Control Display θα βελτιστοποιεί τον έλεγχο του οχήματος, του συστήματος ενημέρωσης / ψυχαγωγίας και των λειτουργιών πλοήγησης και επικοινωνίας μέσω του iDrive. Σε συνδυασμό με το σύστημα πλοήγησης Professional, η οθόνη του οχήματος δεν εμφανίζει πλέον το βασικό μενού με επιλογές ελέγχου για τις διάφορες λειτουργίας σε λίστες αλλά με τη μορφή συμβόλων πυκνά διατεταγμένων. 
 

Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης