Η Volvo στοχεύει να πουλήσει 1 εκατ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Το φιλόδοξο στόχο έως το 2025 να έχει πουλήσει 1 εκατ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα έθεσε η διοίκηση της Volvo Cars. Με αυτή τη στόχευση  η σουηδική μάρκα θέλει να υπογραμμίσει την πρόθεσή της να είναι σε ηγετική θέση και όσον αφορά τη στροφή της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση. Η Volvo Cars σχεδιάζει να πετύχει τον στόχο της με το να προσφέρει τουλάχιστον δύο υβριδικές εκδόσεις από όλα τα μοντέλα της, λανσάροντας στην αγορά το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο το 2019. Στη συγκεκριμένη δέσμευση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η Volvo έχει δώσει το όνομα «omtanke», που στα Σουηδικά υποδηλώνει εκτίμηση, σεβασμό και φροντίδα. Μάλιστα, η Volvo Cars έχει εντάξει τη δέσμευση αυτή στο γενικότερο στρατηγικό πρόγραμμα αειφορίας της εταιρείας, συμπεριλαμβάνοντάς την και στην Έκθεση Αειφορίας (Sustainability Report) της μάρκας για το 2015, που περιέχει αρκετές νέες εταιρικές δεσμεύσεις, με την αειφορία στο επίκεντρο του επιχειρηματικού modus operandi της Volvo στο μέλλον. Ανάμεσα στις δεσμεύσεις της Volvo Cars δεσπόζουσα θέση κατέχει αυτή της επίτευξης «κλιματικά ουδέτερης λειτουργίας της εταιρείας μέχρι το 2025»! Επίσης, μέχρι το 2020 να έχει επιτύχει η Volvo Cars το 35% των διευθυντικών θέσεων εργασίας να καταλαμβάνονται από γυναίκες και φυσικά η επίτευξη του Vision 2020 (Όραμα 2020), δηλαδή η ανάπτυξη, εξέλιξη και εφαρμογή μέχρι το 2020 όλης της απαραίτητης τεχνολογίας ώστε να μην υπάρχει απώλεια ζωής ή σοβαρός τραυματισμός σε οποιοδήποτε νέο Volvo εμπλέκεται σε ατύχημα.  

Ήδη η  Volvo Cars προετοιμάζεται εντατικά για την εξάπλωση των ηλεκτρικών οχημάτων τα τελευταία πέντε χρόνια. Έχει αναπτύξει δύο εντελώς νέες αρχιτεκτονικές, τόσο για μεγάλα όσο και μικρότερα αυτοκίνητα, τις γνωστές και ως SPA (Scalable Product Architecture - Μεταβλητή Αρχιτεκτονική Προϊόντος) και CMA (Compact Modular Architecture - Σπονδυλωτή Compact Αρχιτεκτονική). Και οι δύο αυτές αρχιτεκτονικές είναι σε θέση να «φιλοξενήσουν» πολύ εύκολα τόσο υβριδικές όσο και αμιγώς ηλεκτρικές υλοποιήσεις.
Η σειρά 90 και η σειρά 60 θα χρησιμοποιούν τη SPA ενώ η σειρά 40, η οποία θα περιλαμβάνει περισσότερα μοντέλα απ’ ότι σήμερα, θα βασιστεί στη CMA. Όλα αυτά τα μοντέλα θα παρουσιαστούν και σε ηλεκτρικές εκδόσεις. 

Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης