Κλείσιμο

BMW Group: Νέα ρεκόρ πωλήσεων και κερδών

Οι βάσεις για βιώσιμη και επικερδή ανάπτυξη έχουν μπει και το BMW Group  ατενίζει το μέλλον με ιδιαίτερη αισιοδοξία με εχέγγυο ότι τα μέχρι σήμερα οικονομικά αποτελέσματα δικαιώνουν τη στρατηγική που υιοθετήθηκε τα τελευταία χρόνια.
Ειδικότερα ο όγκος πωλήσεων του BMW Group αυξήθηκε κατά 5,9% αγγίζοντας το σύνολο των 557.605 μονάδων (2015: 526.669 μονάδες) το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, σημειώνοντας νέο ρεκόρ 1ου τριμήνου. Τα κέρδη προ φόρων (EBT) αυξήθηκαν κατά 4,4% σε νέα επίπεδα ρεκόρ 2.368 εκατ. ευρώ (2015: 2.269 εκατ. ευρώ). Τα καθαρά κέρδη του Group αυξήθηκαν κατά 8,2% στα 1.641 εκατ. ευρώ (2015: 1.516 εκατ. ευρώ), σηματοδοτώντας επίσης νέο ρεκόρ 1ου τριμήνου. Με 18.814 εκατ. ευρώ, τα έσοδα του αυτοκινητιστικού τομέα ήταν σε παρόμοιο επίπεδο με της προηγούμενης χρονιάς (2015: 18.893 εκατ. ευρώ, -0.4%). Το EBIT ανήλθε στα 1.763 εκατομ., επίσης πολύ κοντά στο νούμερο της περσινής χρονιάς (2015: 1.794 εκατ. ευρώ, -1,7%). Το περιθώριο EBIT στον αυτοκινητιστικό τομέα έφτασε στο 9,4% (2015: 9,5%) και για μία φορά ακόμα ήταν στο ανώτερο εύρος του στόχου, μεταξύ 8 και 10%. Τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 6,1% από 1.634 εκατ. ευρώ σε 1.734 εκατ. ευρώ.
Η μάρκα BMW σημείωσε νέο ρεκόρ πωλήσεων με 478.743 μονάδες (2015: 451.576 μονάδες, +6,0%) το 1ο τρίμηνο. Οι παραδόσεις της BMW Σειράς 7 το 1ο τρίμηνο ήταν 20,3% περισσότερες από της προηγούμενης χρονιάς. Οι πωλήσεις της BMW X 1 το πρώτο τρίμηνο έκαναν άλμα 67,6% από πέρσι, στις 51.002 μονάδες. Η BMW X 3 κατέγραψε άνοδο 26,9% αγγίζοντας τις 38.719 μονάδες, και η BMW X 6 ξεπέρασε κατά 15,2% την προηγούμενη χρονιά (11.043 μονάδες). Παραδώθηκαν 5.128 ηλεκτρικά οχήματα BMW i σε όλο τον κόσμο το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό πωλήσεων από τα τέλη του 2013 που κυκλοφόρησε σε πάνω από 50.000 μονάδες. Μία πρόσθετη έκδοση του BMW i3 με ηλεκτρική αυτονομία έως 300 km στον στάνταρ κύκλο (NEDC) αναμένεται να ενισχύσει τη ζήτηση από το καλοκαίρι και μετά. 
Η MINI σημείωσε νέο ρεκόρ πωλήσεων το 1ο τρίμηνο με άνοδο 5,4% σε όλο τον κόσμο και συνολικό αριθμό 78.311 μονάδων (2015: 74.312). Τονωτικά λειτούργησε το νέο MINI Clubman, το οποίο ξεπέρασε σε πωλήσεις τις 12.000 μονάδες κατά τη διάρκεια του 1ου τριμήνου.
Σημειώνεται ότι το BMW Group παρουσίασε το επόμενο βήμα της στρατηγικής του με την ονομασία Strategy Number ONE > NEXT, ορίζοντας το πλαίσιο της συνεχιζόμενης δέσμευσής του να «οδηγήσει» την αλλαγή της μελλοντικής μετακίνησης.

Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης