Η αυτόματη απόκριση σε περίπτωση σύγκρουσης είναι ένα από τα πολλά καινοτόμα χαρακτηριστικά του συστήματος Opel OnStar, που κάνει την οδήγηση πιο άνετη και διασφαλίζει άριστη συνδεσιμότητα. Η μοναδική υπηρεσία που χρησιμοποιεί φιλικούς συμβούλους αντί ψυχρές μηχανές μπορεί επίσης να ξεκλειδώνει πόρτες από απόσταση, να κατεβάζει προορισμούς απευθείας στο αυτοκίνητο, να αποστέλλει emails για την κατάσταση του οχήματος και να προσφέρει ένα 4G/LTE Wi-Fi hotspot
Δημοφιλέστερη υπηρεσία είναι η εφαρμογή κινητού myOpel, την οποία περίπου 700.000 πελάτες με smartphone έχουν ενεργοποιήσει μέχρι σήμερα. Τα πιο δημοφιλή χαρακτηριστικά της εφαρμογής μέχρι τώρα είναι κλείδωμα / ξεκλείδωμα θυρών, online εντοπισμός οχήματος και ενεργοποίηση κόρνας του οχήματος και φώτων αλάρμ. Οι πελάτες μπορούν επίσης να έχουν πρόσβαση σε σημαντικά δεδομένα όπως κατάσταση λαδιού ή πίεση ελαστικών, να στέλνουν προορισμούς στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου και να διαχειρίζονται το ενσωματωμένο Wi-Fi hotspot, που επιτρέπει τη σύνδεση μέχρι επτά συσκευών μέσα και γύρω από το όχημα.
Η υπηρεσία Opel OnStar βοηθά επίσης τους ιδιοκτήτες οχημάτων και την αστυνομία σε περίπτωση κλοπής ενός οχήματος.
Με την υπηρεσία Εντοπισμού Κλεμμένου Οχήματος, η Opel OnStar μπορεί να συνεργάζεται στενά με την αστυνομία για την ταχεία και ασφαλή ανάκτηση του αυτοκινήτου και την επιστροφή στο νόμιμο ιδιοκτήτη του. Η λειτουργία του μπλοκαρίσματος ανάφλεξης (Ignition Block) επιτρέπει στην Opel OnStar να στέλνει ένα σήμα στο όχημα που εμποδίζει τον κινητήρα να πάρει εμπρός μόλις γίνει αναφορά κλοπής του.
Στην Ελλάδα, η υπηρεσία Opel OnStar θα είναι διαθέσιμη από φέτος το φθινόπωρο.
Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.