Αυξήθηκαν 20,2% οι πωλήσεις του BMW Group Hellas το 2015

Με συνολική αύξηση  πωλήσεων 20,2% και αντίστοιχες πρωτιές στην κατηγορία των μικρομεσαίων με τη BMW Σειρά 2 Active Tourer, στη μεσαία κατηγορία με μοντέλα BMW Σειράς 3 και BMW Σειράς 4, καθώς και στην κατηγορία SUV/SAV με μοντέλα BMW X3 και BMW X4 έκλεισε η περσινή για  το BMW Group Hellas. Ειδικότερα το 2015 το BMW Group Hellas πραγματοποίησε 4.293 συνολικές ταξινομήσεις μοντέλων BMW και MINI στην Ελληνική αγορά.
•Η BMW παρέδωσε 2.999 οχήματα σημειώνοντας αύξηση 18,6% στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων έναντι της προηγούμενης χρονιάς. Επιπλέον, 42 οχήματα μάρκας BMWi ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα, μεταξύ αυτών 34 μοντέλα BMW i3 και 8 μοντέλα BMW i8. Το μερίδιο αγοράς της BMW διαμορφώθηκε στο 4% σημειώνοντας αύξηση 11% σε σχέση με το 2014. 
•Αύξηση πωλήσεων 23,9% σημείωσε και η μάρκα ΜΙΝΙ για το 2015 ταξινομώντας 1.294 οχήματα.  Το 3θυρο MINI hatch μαζί με το 5θυρο MINI συγκέντρωσαν 880 ταξινομήσεις προσελκύοντας ακόμα περισσότερους πελάτες. Για το ίδιο διάστημα, το μερίδιο αγοράς της ΜΙΝΙ αυξήθηκε κατά 13,3% συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία της μάρκας στην Ελληνική αγορά.
Η περιοχή της Κεντρικής και Νοτιανατολικής Ευρώπης, που ανήκει το BMW Group Hellas μαζί με 11 χώρες -Κύπρος, Μάλτα, Βουλγαρία, Κροατία, Σλοβενία, Σλοβακία, Ρουμανία, Ουγγαρία, Τσεχία, Πολωνία και Αυστρία - σημείωσε αύξηση 17% σε παραδόσεις μοντέλων BMW (51.878 οχήματα) και αύξηση 26% σε παραδόσεις μοντέλων ΜΙΝΙ (6.576 οχήματα) συγκριτικά με το 2014.
Νέα ψηφιακή πλατφόρμα
Τα καλά νέα όμως για το  BMW Group Hellas έχουν και συνέχεια. Η μάρκα BMW- ακολουθεί και η MINI- από τον περασμένο Δεκέμβριο «τρέχει» τη νέα της  ψηφιακή πλατφόρμα Digital Stage 2.  Η νέα ιστοσελίδα www.bmw.gr παρέχει βέλτιστη, εύχρηστη και προσαρμοσμένη εμφάνιση όλων των μοντέλων και υπηρεσιών της μάρκας BMW σε όλες τις κινητές συσκευές όπως laptops, smart phones και tablets αφού είναι σχεδιασμένη με τη φιλοσοφία του responsive web design. Οι νέες ενσωματωμένες δυνατότητες επικοινωνίας εξυπηρετούν εύκολα τις ανάγκες και τα αιτήματα των επισκεπτών προσφέροντάς τους μία εξελιγμένη και ξεχωριστή εμπειρία.
Μεταξύ άλλων, η νέα ιστοσελίδα περιέχει πλούσιο πληροφοριακό, φωτογραφικό υλικό και videos για όλα τα μοντέλα BMW, εμπλουτισμένο διαμορφωτή μοντέλων ( configurator ) με πανοραμική 3D εικόνα με γυροσκοπική λειτουργία σε κινητές συσκευές, άμεση διαδικασία για κλείσιμο test drive, εύκολη εύρεση μεταχειρισμένων οχημάτων από το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων, πληροφορίες για προϊόντα χρηματοδότησης, προγράμματα After Sales καθώς και μία εκτενή συλλογή από Lifestyle προϊόντα και αξεσουάρ για τους φίλους της μάρκας.
 Η BMW δημιουργώντας τη νέα της ιστοσελίδα καλύπτει στο μέγιστο δυνατό βαθμό την συνεχώς ζήτηση των χρηστών «έξυπνων» κινητών συσκευών για εξειδικευμένο ψηφιακό περιεχόμενο.

Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης