Volvo: Μοναδικό ρεκόρ πωλήσεων στην Ελλάδα

Ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων στην Ελλάδα και ένα από τα μεγαλύτερα για τη μάρκα παγκοσμίως, όσον αφορά το μερίδιο αγοράς 2,83%, πέτυχε το 2015 η Σουηδική μάρκα Volvo.  
Ειδικότερα η Volvo, το 2015, κατέγραψε 2.154 πωλήσεις (έναντι 1.832 το 2014), τη στιγμή που σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), η αγορά έκλεισε στις 75.911 ταξινομήσεις. Σε σχέση με το 2014 η Volvo παρουσίασε αύξηση πωλήσεων 17,6%, σημειώνοντας για πέμπτη συνεχή χρονιά ρεκόρ πωλήσεων στην Ελλάδα. Ένα ποσοστό σημαντικά μεγαλύτερο του ρυθμού αύξησης 6,6 % που σημείωσε η αγορά συνολικά. Χαρακτηριστικά, τα μερίδια αγοράς της Volvo τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας ήταν 2,4% για το 2012, 2,5% το 2013 και 2,6% για το 2014, φτάνοντας στο εντυπωσιακό 2,83% για την χρονιά που πέρασε.
Ένα άλλο στοιχείο που πιστοποιεί ότι η Volvo έχει καταξιωθεί στην ελληνική αγορά είναι το γεγονός ότι τρία από τα μοντέλα της τερμάτισαν πρώτα στις αντίστοιχες κατηγορίες τους. 
•Στα premium πεντάθυρα χάτσμπακ, τα V40 και V40 Cross Country βρέθηκαν στην κορυφή των πωλήσεων, όπως και το 2014 (το αντίστοιχο νούμερο ταξινομήσεων το 2014 ήταν 1.315), με 1.543 ταξινομήσεις, που αντιπροσωπεύουν εντυπωσιακή άνοδο σε σχέση με πέρυσι της τάξης του 17%. 
•Το Volvo XC60, για άλλη μία χρονιά, κατέλαβε την πρώτη θέση με 206 ταξινομήσεις ανάμεσα στα premium μεσαία-μεγάλα SUV καταγράφοντας  ποσοστιαία αύξηση 33% σε σχέση με τις 155 του 2014. 
•Το νέο XC90, το μεγάλο SUV της Volvo, με λιγότερο από έξι μήνες παρουσίας στην Ελλάδα, με 77 ταξινομήσεις κατέκτησε την πρώτη θέση της κατηγορίας του με διπλάσιες πωλήσεις από αυτές που κατέγραψε το αμέσως επόμενο ανταγωνιστικό μοντέλο.

«Η συνεχιζόμενη επιτυχία που γνωρίζει η Volvo στην Ελλάδα, με ρεκόρ μεριδίου αγοράς για πέμπτο διαδοχικό έτος, μας χαροποιεί χωρίς να μας ξαφνιάζει σημειώνει ο  πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Volvo Car Hellas κ. Γιάννης Πετούλης. Η σουηδική μάρκα συνεχίζει ο κ. Πετούλης βρίσκεται στην καλύτερη φάση της ιστορίας της, με μοντέλα που συναρπάζουν σε όλους τους τομείς, όπως τεχνολογία, ασφάλεια, design, επιδόσεις, πολυτέλεια και οι Έλληνες καταναλωτές, πιο συνειδητοποιημένοι από ποτέ, δείχνουν στη Volvo την προτίμησή τους. Οι συνεχιζόμενες πρωτιές των V40 και V40 Cross Country καθώς και του XC60 δεν αποτελούν είδηση, δεν παύουν όμως να μάς γεμίζουν υπερηφάνεια. Αυτό όμως που περισσότερο θα θυμόμαστε από το 2015 είναι η πολύ θερμή υποδοχή που επεφύλαξε η αγορά στο Νέο XC90, το μεγάλο μας SUV που σηματοδοτεί τη νέα εποχή για τη μάρκα. Στην κορυφή της κατηγορίας του με λιγότερο από έξι μήνες πωλήσεων, σίγουρα είναι ένα μοναδικό κατόρθωμα. Η Volvo βρίσκεται σε διαρκή άνοδο σε όλο τον κόσμο, η γκάμα μας σήμερα είναι πιο πλήρης από ποτέ ενώ και το 2016 αναμένουμε πολλά νέα εντυπωσιακά μοντέλα και θεωρώ ότι θα είναι επίσης μία χρονιά επιτυχιών για το σουηδικό brand, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο καταλήγει ο κ . Πετούλης.»
Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης