Κλείσιμο

Η Mercedes-Benz Ελλάς αρίστευσε για δεύτερη χρονιά στην Εταιρική Υπευθυνότητα

Με αναφορά σε 160 ποσοτικούς δείκτες αποτελεσμάτων, και καταγραφή 22 μελλοντικών στόχων  που σχετίζονται με την υπεύθυνη λειτουργία της εταιρείας η Mercedes-Benz Ελλάς «αρίστευσε» στην υλοποίηση  των πρωτοβουλιών και δράσεων του πλαισίου Εταιρικής Υπευθυνότητας, σύμφωνα με την έκδοση του εντύπου απολογισμού που κοινοποίησε πρόσφατα. O απολογισμός αφορά την περίοδο 01.01.2014 – 31.12.2014 και  ακολουθεί τις διεθνώς αναγνωρισμένες κατευθυντήριες οδηγίες G4 του Global Report Initiative σε επίπεδο συμφωνίας «Core». Σύμφωνα με τα στοιχεία που περιέχονται στον απολογισμό η Mercedes-Benz Ελλάς παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα:
ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ
•Παράδωσε τον Κώδικα Ηθικής Ακεραιότητας στο 100% των εργαζομένων.
ΧΩΡΑ
•Παρουσιάστηκε βελτίωση στην κύκλο εργασιών έναντι του περασμένου έτους.
•Διέθεσε το 94% του συνολικού προϋπολογισμού αγορών σε εγχώριους προμηθευτές
•Πρόσφερε πάνω από 167.000 ευρώ σε διάφορες κοινωνικές ομάδες και οργανισμούς.
•Η λειτουργία της εταιρείας έχει συνεισφέρει στη δημιουργία 806 θέσεων εργασίας στο Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Διανομέων & Επισκευαστών
•Αύξησε κατά 4% τους πιστοποιημένους εργαζόμενους του Εξουσιοδοτημένου Δικτύου Διανομέων & Επισκευαστών
•Εκπαίδευσε  185 άτομα σε θέματα οδηγικής συμπεριφοράς και ασφαλούς οδήγησης τα τελευταία 4 έτη
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
•Δεν παρουσιάστηκε κανένα περιστατικό διακριτικής μεταχείρισης στο χώρο εργασίας της Εταιρείας.
•Ο κατώτατος μισθός εργαζομένου στην Mercedes-Benz Ελλάς ήταν κατά 36% μεγαλύτερος του αντίστοιχου νόμιμου βασικού μισθού.
•Η συμμόρφωση με θέματα ακεραιότητας αποτελεί ένα από τα 8 συμπεριφορικά χαρακτηριστικά με βάση τα οποία πραγματοποιείται η αξιολόγηση των  εργαζομένων.
•Αξιολογήθηκε το 100% των εργαζομένων της εταιρείας.
•Πραγματοποιήθηκαν πάνω από 1.000 ώρες εκπαίδευσης, 15,7% περισσότερες σε σχέση με το περασμένο έτος
ΠΕΛΑΤΕΣ
•Πουλήθηκαν 15% περισσότερα οχήματα, με τουλάχιστον ένα προηγμένο σύστημα οδικής ασφάλειας σε σχέση με το περασμένο έτος
•Μειώθηκε ο αριθμός των παραπόνων προς το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης κατά 16,8%
•Ο Δείκτης Ικανοποίησης Πελατών βελτιώθηκε κατά 1,1% σε σχέση με το περασμένο έτος.
•Δεν δέχθηκε  κανένα παράπονο για θέματα εμπιστευτικότητας, απώλειας προσωπικών δεδομένων, περιβάλλοντος ή παραπλανητικής διαφήμισης.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
•Πουλήθηκαν 2.358 οχήματα με χαρακτηριστικά φιλικότερα προς το περιβάλλον, 38% περισσότερα σχέση με το 2013
•Παρήγαγε ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές που αντιστοιχεί στο 28% της συνολικής μας ανάγκης σε ηλεκτρική ενέργεια.
•Μείωσε την κατανάλωση νερού κατά 29,8%
•O Όμιλος Daimler έχει μειώσει τις εκπομπές CO2 του στόλου νέων οχημάτων την Ευρώπη κατά 18,4% σε 129 γραμμάρια CO2/km τα τελευταία 5 έτη

Σύμφωνα με τον κ. Γ. Καλλίγερος, Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο της Mercedes-Benz Ελλάς: «Οι σημερινές προκλήσεις εντείνουν τις προσπάθειές μας να συμβάλλουμε στη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος, τόσο για εμάς όσο και για τις επόμενες γενιές. Είναι επιτακτική η ανάγκη να μπορούμε να ανταποκρινόμαστε μακροπρόθεσμα και ουσιαστικά στις απαιτήσεις του σύγχρονου επιχειρηματικού περιβάλλοντος, στην υπεύθυνη και ακέραιη λειτουργία μας, στην πολυποίκιλη συνεισφορά προς τη χώρα μας, στην ανάπτυξη των εργαζομένων μας, στη συνεχή και ουσιαστική ικανοποίηση των αναγκών των πελατών μας και στη συμβολή μας στην προστασία του περιβάλλοντος».
Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης