Δοκιμή BMW 220i Convertible



Η ζωή είναι πολύ μικρή για να μην απολαμβάνεις κάθε στιγμή που περνάει, όπως ας πούμε το υπέροχο πορτοκαλί ηλιοβασίλεμα του ελληνικού ουρανού. Μπορείς να το κάνεις οδηγώντας σε κάποιον παραλιακό δρόμο με οποιοδήποτε αυτοκίνητο, όμως για κάποιους λόγους είναι πολύ καλύτερα αν βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι της νέας 220i Convertible με την οροφή ανοιχτή.

Η νέα σειρά 2 της BMW ήρθε για να αντικαταστήσει τις coupe και cabrio εκδόσεις της προηγούμενης σειράς 1. Παρ΄ότι ως μέγεθος τοποθετείται κάτω από την σειρά 3, εν τούτοις το μέγεθός της είναι πολύ κοντά στην Ε46 coupe/convertible, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχουν πλέον επαρκείς χώροι για τέσσερα μεσαίου μεγέθους άτομα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε την ανοιχτή έκδοση με τον κινητήρα turbo των 2000 κυβικών, ο οποίος συνδυάζεται με το καλύτερο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων. Σε αντίθεση με την προηγούμενη σειρά 1 cabrio, η φιλοσοφία του νέου πλαισίου της σειράς 2 είναι προσανατολισμένη στην άνεση και την πολυτέλεια, ενώ η αντικατάσταση των ατμοσφαιρικών κινητήρων με τους νέους turbo, άλλαξαν εντελώς τον τρόπο οδήγησης του αυτοκινήτου.


 Έτσι, ενώ η προηγούμενη σειρά 120i convertible ήταν σφιχτή πάνω στο δρόμο και ο τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας της ζητούσε να ανεβάσεις τις στροφές ψηλά για να δείξει τους 170 ίππους του, η νέα 220i Convertible μοιάζει να κινείται πάνω σε ένα λεπτό στρώμα αέρα, σερφάροντας πάνω στην απαλή ροπή του turbo κινητήρα της στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, με το θαυμάσιο αυτόματο κιβώτιο να διαλέγει γλυκά την σωστή σχέση για κάθε περίπτωση. Η νέα εμπειρία οδήγησης που προσφέρει η 220i carbio έρχεται από αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας και με την οροφή κλειστή ταξιδεύει ήσυχα, όπως η οι λιμουζίνες της Βαυαρικής εταιρείας. Η σπορ πλευρά, που πάντα ήταν το δυνατό σημείο των BMW έναντι των υπόλοιπων γερμανών ανταγωνιστών της, δεν είναι τόσο έντονη όσο στο παρελθόν, κυρίως διότι η άνεση και η πολυτέλεια έχουν αναβαθμιστεί τόσο πολύ, που ως οδηγός απολαμβάνεις πολύ περισσότερο να οδηγείς την 220i ως coupe μεγάλων αποστάσεων ή με την οροφή κάτω ως cruiser. Όμως βυθίζοντας το γκάζι στο πάτωμα, η ταχύτητα και οι επιδόσεις πλησιάζουν εκείνες των ατμοσφαιρικών εξακύλινδρων κινητήρων των 2500 κυβικών της προηγούμενης σειράς 1. Παρά την απουσία οροφής, κανένας κραδασμός δεν φτάνει στο τιμόνι και η αίσθηση όταν εκμεταλλεύεσαι όλη την δύναμη του κινητήρα, είναι ίδια και σε πολλές περιπτώσεις πιο συμπαγής από τα περισσότερα coupe της αγοράς.


Κατεβάζοντας την μεγάλη υφασμάτινη οροφή, απολαμβάνεις την πραγματική αίσθηση ανοιχτού αυτοκινήτου, χάρη στις κάθετες εμπρός κολόνες που διατηρούν σε μεγαλύτερη απόσταση το εμπρός τζάμι από το κεφάλι σου και δεν είναι σαν εκείνων με τις σκληρές οροφές, όπου το πλαίσιο του τζαμιού φτάνει έως πάνω από το κεφάλι σου.
Συμπερασματικά, η νέα σειρά 2 cabrio με τον νέο ισχυρό turbo κινητήρα βενζίνης, έφερε την ποιότητα και την πολυτέλεια των πολύ ακριβότερων cabrio της BMW στην μικρότερη και πιο προσιτή κατηγορία, με τις επιδόσεις να αναβαθμίζονται σημαντικά.
Πηγή: skai.gr