Η Renault παρουσιάζει το νέο Megane στη Φρανκφούρτη

Δυναμική είναι η της Renault στη Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης, παρουσιάζοντας στο εντυπωσιακό περίπτερο της τα νέα της μοντέλα Megane, Talisman & Talisman Estate. 
Το νέο Renault Megane διαθέτει μια μοναδική σχεδιαστική ταυτότητα τόσο στο εμπρός, όσο και στο πίσω μέρος. Μπροστά, τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED δημιουργούν την υπογραφή σχήματος “C” που φτάνει μέχρι τον προφυλακτήρα. Σε όλες τις εκδόσεις τα πίσω σώματα τεχνολογίας LED φωτίζονται μόνιμα με αποτέλεσμα να τονίζεται ιδιαίτερα το πλάτος του αυτοκινήτου. 

Μια σειρά λύσεων υψηλής τεχνολογίας βρίσκονται μέσα στο εσωτερικό, όπως το έγχρωμο head-up display. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια οθόνη TFT 7’’ που συνδυάζεται με την κάθετη οθόνη αφής R-Link 2 των 8,7’’ στη κεντρική κονσόλα. Ο χώρος αποσκευών με χωρητικότητα 434 λίτρα (384 κατά VDA) είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος στην κατηγορία και συνοδεύεται από έξτρα αποθηκευτικούς χώρους 25 λίτρων. Παράλληλα, αυξημένος σημαντικά (+20χλστ.) είναι ο χώρος για τους πίσω επιβάτες, με το νέο Renault Megane να προσφέρει ιδανική ευρυχωρία για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους.
Το νέο Renault Megane φέρει τα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης τα οποία ελέγχονται μέσω της οθόνης R-Link 2.
Αυξημένη ασφάλεια: έλεγχος της ταχύτητας μέσω του ενεργού cruise control (ACC), και αυτοματοποιημένο φρενάρισμα ανάγκης (AEBS).
Προειδοποίηση: σύστημα ειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας (LDW), σύστημα ασφαλούς απόστασης (DW), σύστημα
αναγνώρισης ορίων ταχύτητας (TSR) και σύστημα ελέγχου τυφλής γωνίας (BSW).
Άνεση: κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματη λειτουργία προβολέων (AHLB), αισθητήρες παρκαρίσματος και σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος. 
Τεχνολογία Multi-Sense: Το συγκεκριμένο σύστημα  επιτρέπει στους χρήστες να προσωποποιήσουν την οδηγική εμπειρία που προσφέρει το αυτοκίνητο μέσω ρυθμίσεων στην απόκριση του κινητήρα, τη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη EDC και το φωτισμό της καμπίνας. Όλα τα παραπάνω γίνονται μέσω ενός επιλογέα στη κεντρική κονσόλα, ενώ προσφέρονται 5 προγράμματα. 

Δυναμικοί κινητήρες
Κάτω από το καπό του νέου Renault Megane θα βρίσκεται ο βενζινοκινητήρας Energy TCe 205 (έκδοση Megane GT) που θα συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC 7 σχέσεων. Παράλληλα από το 2016 διαθέσιμος θα είναι και ο πετρελαιοκινητήρας Energy dCi 165 με το EDC 6 σχέσεων που θα συμπληρώνει τη σειρά GT. Θα χρησιμοποιεί επίσης τον πετρελαιοκινητήρα Energy dCi 110 με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων που εκπέμπει μόλις 86γρμ./χλμ. CO2 και φέρει το σήμα ECO2. Τέλος τη γκάμα θα συμπληρώνουν οι κινητήρες diesel Energy dCi 90, 110 & 130, καθώς και οι βενζινοκινητήρες Energy TCe 100 & 130 (διαθέσιμο και με κιβώτιο EDC 7 σχέσεων) ενώ στις αρχές του 2017 θα προστεθεί και μια diesel «Hybrid Assist» έκδοση που θα καταναλώνει κάτω από 3λίτρα/100χλμ. καυσίμου και θα εκπέμπει μόλις 76γρμ./χλμ. Αυτή η τιμή θα επιτυγχάνεται ανακτώντας ενέργεια κατά την επιβράδυνση και χρησιμοποιώντας την κατά την επιτάχυνση. 

Megane GT
Το νέο Renault Megane GT αποτελεί δημιούργημα της Renault Sport. Οι επανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες με τις ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα και το ειδικό χρώμα Iron Blue, οι τροχοί των 18’’,  οι εξατμίσεις και ο διαχύτης που είναι εμπνευσμένα από τον κόσμο της F1, πιστοποιούν τις κατεξοχήν σπορ καταβολές του μοντέλου.  Αντίστοιχα τα καθίσματα με τα ενσωματωμένα προσκέφαλα και τις μπλε ραφές ξεχωρίζουν τόσο για τη στήριξη που προσφέρουν όσο και την άνεση. Το ειδικά σχεδιασμένο τιμόνι, τα paddles και η επιλογή “Race” στο σύστημα Multi-Sense συμπληρώνουν την εικόνα αυτής της ξεχωριστής έκδοσης.  

Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης