Η υπηρεσία συνδεσιμότητας και υποστήριξης Opel OnStar έχει καλύψει ήδη 1 δις. αιτήματα πελατών της

Το έχουμε ξαναγράψει. Αυτή τη στιγμή το σύνολο των αυτοκινητοβιομηχανιών έχει εστιασμένη την προσοχή της στον τομέα της συνδεσιμότητάς και της υποστήριξης πρωτίστως του οδηγού και εν συνεχεία των επιβατών στην  επικοινωνία μέσω των «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων και όχι μόνο. Πρόσφατα η Opel λάνσαρε στην Ευρώπη την  υπηρεσία  συνδεσιμότητας και υποστήριξης Opel OnStar και ήδη η εταιρία έχει ανταποκριθεί σε πάνω από 1 δισεκατομμύριο αιτήματα πελατών, οι οποίοι επικοινωνούν μαζί της μέσω τηλεφώνου, εφαρμογής κινητού ή ενσωματωμένης κινητής τηλεφωνίας από τα αυτοκίνητα ή τα φορτηγά τους. Η OnStar λανσαρίστηκε σχεδόν πριν από 19 χρόνια για πρώτη φορά στη βιομηχανία σαν μία υπηρεσία που ενεργοποιούσε μία τηλεφωνική κλήση όταν έσκαγε κάποιος αερόσακος, Σήμερα ξεκλειδώνει πόρτες από απόσταση, δίνει οδηγίες πλοήγησης απευθείας στο όχημα, λαμβάνει και στέλνει email για την κατάσταση του οχήματος.
Η επόμενη γενιά Opel Astra, που θα γιορτάζει το ντεμπούτο της στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (17 – 27 Σεπτεμβρίου), θα είναι το πρώτο εντελώς νέο μοντέλο Opel που θα διατίθεται με OnStar. Το σύστημα θα μπορεί επίσης να παραγγέλνεται με τα ADAM, Cascada, Corsa, Insignia, Meriva, Mokka και Zafira Tourer σε ορισμένες αγορές. Αρχικά η υπηρεσία Opel OnStar θα λανσαριστεί σε 13 Ευρωπαϊκές αγορές, και συγκεκριμένα σε Βέλγιο, Γερμανία, Γαλλία, Βρετανία, Ιρλανδία, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Αυστρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ελβετία και Ισπανία, ενώ σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλες χώρες. Στην Ελλάδα θα είναι διαθέσιμο από τον μήνα Σεπτέμβριο του 2016. Οι πελάτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν ολόκληρη τη γκάμα υπηρεσιών της Opel OnStar που περιλαμβάνει την 24ωρη υπηρεσία κλήσεων επείγουσας ανάγκης δωρεάν τους πρώτους 12 μήνες μετά την ταξινόμηση. 
Οι ιδιοκτήτες Smartphone θα μπορούν να συνδέουν τα οχήματά τους από απόσταση με μία Smartphone App. Επιπλέον, η Opel OnStar θα βοηθά κατόχους οχημάτων και την αστυνομία σε περίπτωση που ένα αυτοκίνητο με το σύστημα έχει κλαπεί. 
Η Opel OnStar μπορεί επίσης να στέλνει στους συνδρομητές ένα email κάθε μήνα με τη Διάγνωση του Οχήματος που θα περιλαμβάνει τα σημαντικότερα στοιχεία και δεδομένα του αυτοκινήτου. Επιπλέον, μπορεί να ζητηθεί ένας διαγνωστικός έλεγχος οποιαδήποτε στιγμή πιέζοντας ένα μπουτόν, για μεγαλύτερη ξεγνοιασιά πριν την έναρξη ενός μεγάλου ταξιδιού. 
Οι συνδρομητές της Opel OnStar στην Ευρώπη θα έχουν τον πλήρη έλεγχο των δεδομένων τους και των υπηρεσιών Opel OnStar που λαμβάνουν. Πριν την ενεργοποίηση των υπηρεσιών θα πρέπει να συμφωνήσουν με τους όρους και τις προϋποθέσεις. Επιπλέον, θα μπορούν να επιλέξουν κατά πόσον επιθυμούν να αποκαλύψουν την τρέχουσα τοποθεσία τους – πιέζοντας το μπουτόν Privacy η θέση τους παραμένει κρυφή.

Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης