Premium αισθητικές αναβαθμίσεις στην Οικογένεια Civic

Σε αισθητική κατά βάση ανανέωση και δευτερευόντως στην προσθήκη νέων εκδόσεων προχώρησε η Honda  για τα μοντέλα της Civic και Civic Tourer. Οι παρεμβάσεις είχαν ως στόχο να αποκτήσουν τα μοντέλα πιο σπορ εμφάνιση αλλά και να  γίνουν πιο ευχάριστα κυρίως όσον αφορά την εσωτερική «διακόσμηση».

Οι αισθητικές αναβαθμίσεις εστιάζονται στα εξής σημεία:
•Στο εμπρός τμήμα όπου υπάρχουν νέοι προβολείς με ενσωματωμένα φώτα ημέρας και ένα νέο κομψό, εμπρός προφυλακτήρα. Το Civic hatchback υιοθετεί επίσης νέο πίσω προφυλακτήρα, πλαϊνές ποδιές, πίσω αεροτομή σε μαύρη απόχρωση και πίσω φώτα LED.
•Στο εσωτερικό υπάρχουν νέες ταπετσαρίες καθισμάτων και ραφές στα προσκέφαλα, νέες επενδύσεις θυρών με χρωμιωμένες λαβές και ένας πίνακας ελέγχου  σε μαύρο μεταλλικό χρώμα. Οι αισθητικές παρεμβάσεις στο εσωτερικό συνδυάζονται ιδανικά  με την ευρυχωρία του εσωτερικού χώρου ης σειράς Civic. Ο χώρος αποσκευών 477 L του Civic και 624 L του Civic Tourer παραμένει ο καλύτερος στην αντίστοιχη κατηγορία.
•Πρεμιέρα στον τομέα της ψυχαγωγίας κάνει το σύστημα ήχου και ενημέρωσης Honda Connect. Το νέο σύστημα προσφέρει άνεση και συνδεσιμότητα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού με βασικές λειτουργίες όπως: AM/FM, DAB και Internet Radio, συνδεσιμότητα Bluetooth, internet browsing, δορυφορική πλοήγηση* και κάμερα οπισθοπορείας. Το σύστημα τρέχει με λειτουργικό Android 4.0.4  και προσφέρει τις οικείες λειτουργίες αφής ενός smartphone σε οθόνη επτά ιντσών.  

Εκτός όμως από τις premium αισθητικές αναβαθμίσεις στην ανανεωμένη σειρά  Honda Civic MY15 υπάρχουν και βελτιώσεις σε διάφορα μηχανικά συστήματα όπως:
•Όλα τα μοντέλα της σειράς 2015 Civic θα ωφεληθούν από την προσθήκη του συστήματος City- Brake Active (CTBA) της Honda στάνταρ. Ειδικά σχεδιασμένο για να βοηθά στην αποφυγή ή τη μείωση της σφοδρότητας των ατυχημάτων με μικρές ταχύτητες, το σύστημα χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ για σάρωση του δρόμου μπροστά και εφαρμόζει αυτόματα την πέδηση εάν ανιχνευτεί πιθανός κίνδυνος σύγκρουσης. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να λειτουργεί με ταχύτητες κάτω από 32 km/h. 
•Βελτιώθηκε η αεροδυναμική αφού  έγιναν αλλαγές στον σχεδιασμό εξαρτημάτων στο μπροστινό και στο πίσω μέρος με σκοπό να διατηρηθεί ο συντελεστής οπισθέλκουσας και να βελτιωθεί ο συντελεστής ανύψωσης. Η μείωση του συντελεστή ανύψωσης έχει σαν αποτέλεσμα την βελτιωμένη αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης και την αυξημένη σταθερότητα του πίσω μέρους του αυτοκινήτου στις υψηλές ταχύτητες. ¨Όλα αυτά συνδυαστικά βελτίωσαν αισθητά την κατανάλωση.
•Βελτιωμένα χαρακτηριστικά NVH από την προσθήκη υλικών απορρόφησης θορύβων σε τμήματα του αμαξώματος που δεν υπήρχαν. Δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην περαιτέρω μείωση του θορύβου του κινητήρα Diesel με την προσθήκη απορροφητικών υλικών στον χώρο του κινητήρα.
•Τα αμορτισέρ και τα ελατήρια εμπρός και πίσω είναι βελτιωμένα. Η δύναμη απόσβεσης αυξήθηκε σε όλο το φάσμα λειτουργίας της ανάρτησης για καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος και βελτιωμένη απόκριση.
•Έχει βελτιωθεί χάρη στο σύστημα υποβοήθησης ευκινησίας (AHA). Το σύστημα λειτουργεί όταν εντοπίζονται απότομες κινήσεις του τιμονιού και χρησιμοποιεί προσαρμοσμένες ενεργοποιήσεις των φρένων από το σύστημα VSA, ώστε να βοηθά το Civic να ακολουθήσει με μεγαλύτερη ακρίβεια την προβλεπόμενη κατεύθυνση όταν κινείται σε στροφές.
•Η βελτίωση στην  πληροφόρηση του τιμονιού προσφέρει ασφαλέστερη και σταθερότερη αίσθηση κατά την κίνηση στην ευθεία και στις στροφές. Το EPS παρακολουθεί την ταχύτητα που στρίβει ο οδηγός το τιμόνι και ελέγχει διαρκώς την υποβοήθηση ώστε η αίσθηση του τιμονιού να παραμένει σταθερή. Η μετάβαση από την γρήγορη απόκριση στην αργή απόκριση τιμονιού (επιταχύνοντας από χαμηλή ταχύτητα), είναι επίσης βελτιωμένη σε σχέση με το ΜΥ14.

Honda Civic Sport
Στην οικογένεια του Civic προστέθηκε και ένα νέο μέλος  το Civic Sport. Βασισμένο στο Civic hatchback, και με την ισχύ του 1.6 L diesel 120 PS  διαθέτει πίσω αεροτομή στο χρώμα του αμαξώματος και 17άρες ζάντες αλουμινίου μοναδικές στην έκδοση Sport. Επιπλέον, το Civic Sport προϊδεάζει με το νέο εμπρός προφυλακτήρα που περιλαμβάνει πλέγμα στο κάτω μέρος του αεραγωγού και μαύρη επένδυση οροφής στην καμπίνα για το πώς θα είναι σχεδιαστικά το αναμενόμενο Type R.
Κινητήρες και κιβώτια
Το Civic ΜΥ15 διατίθεται με δύο επιλογές κινητήρων: βενζινοκινητήρας 1.4 lt. i-VTEC, και 1.6l i-DTEC diesel. Η 4η γενιά του υπερτροφοδότη Garrett που χρησιμοποιεί ο 1.6 i-DTEC υιοθετεί αποδοτική σχεδίαση μεταβλητών πτερυγίων και η ταχύτητα περιστροφής του ελέγχεται με ακρίβεια από τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου, ελαχιστοποιώντας έτσι την υστέρηση τούρμπο (turbo lag) και επιτυγχάνοντας ένα βέλτιστο συνδυασμό απόδοσης στις χαμηλές – μεσαίες στροφές και επιδόσεων στις υψηλές ταχύτητες. Η μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης είναι 1.5bar. Όλες οι κινητήριες μονάδες συνδυάζονται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ECO Assist και Idle Stop. Επίσης εφοδιάζονται με Hill Start Assist. 

Στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου η ανανεωμένη γενιά θα είναι διαθέσιμη από τις αρχές καλοκαιριού στις παρακάτω εκδόσεις και τιμές:

1.4L Petrol Comfort    17.600 €  16.640 €
1.4L Petrol Elegance 18.750 €  17.790 €
1.6L Diesel Comfort          23.100 €  21.670 €
1.6L Diesel Elegance        24.700 €  23.270 €
1.6L Diesel  Sport           25.950 €   24.520 €
Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης