Κλείσιμο

Ξεκινά την Πέμπτη το 14o Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις

Με 56 συμμετοχές στην κατηγορία Sporting και 43 στην κατηγορία Regularity ξεκινά στις 28 Μαΐου το 14ο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις. Ο αγώνας αποτελεί τον έκτο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ιστορικών Αυτοκινήτων, προσμετρώντας παράλληλα και στον αντίστοιχο Ελληνικό θεσμό. Ταυτόχρονα είναι και ο τέταρτος γύρος του Ευρωπαϊκού Επάθλου Regularity. Ο αγώνας ξεκινάει την Πέμπτη 28 Μαΐου με την καθιερωμένη πανηγυρική εκκίνηση, κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Εν συνεχεία, τα πληρώματα της κατηγορίας Sporting θα κατευθυνθούν σε γνωστές «ειδικές» διαδρομές της Αττικής. Την Παρασκευή, οι αγωνιζόμενοι θα περάσουν  από αγαπημένες ασφάλτινες ειδικές της Κορινθίας και της Αττικής. Έπειτα, τα αγωνιστικά θα επιστρέψουν στη βάση τους, προκειμένου το βράδυ της ίδιας μέρας να μετατραπούν σε χωμάτινα, ενόψει του τρίτου σκέλους του αγώνα.
Η τρίτη, χωμάτινη ημέρα, διέρχεται από ακροπολικές διαδρομές των τελευταίων ετών, πέριξ της Κορίνθου και του Λουτρακίου. Η διοργάνωση θα ολοκληρωθεί την Κυριακή με την απονομή των επάθλων στο λόφο του Φιλοπάππου, με φόντο τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης.
Σε παράλληλη διαδρομή κινείται τις δύο πρώτες ημέρες και η κατηγορία Regularity, ενώ την τρίτη ημέρα δίνει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να γνωρίσουν τις ομορφιές της ελληνικής υπαίθρου, σε διαδρομές κοντά στην Αττική.
Στην κατηγορία Regularity, στην οποία δίνεται η ευκαιρία στους θεατές να απολαύσουν σπάνια αυτοκίνητα-αντίκες παλαιότερων εποχών από τα 43 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή, τα 11 είναι από το εξωτερικό. Οι πρωτοπόροι του Ευρωπαϊκού επάθλου, Crucifix-Lambert από το Λουξεμβούργο θα επιδιώξουν  να πετύχουν την πρώτη φετινή τους νίκη στο θεσμό, οδηγώντας ένα FordCortinaLotus. Τη νίκη όμως θα διεκδικήσουν και οι «δικοί μας» Κατσαούνης - Μανσόλας θέλοντας να επαναλάβουν την περσινή τους επιτυχία, αυτή τη φορά με ένα VolkswagenGolf. Στους διεκδικητές της νίκης συμπεριλαμβάνονται οι έμπειροι Δημήτρης και Άγγελος Κουνέλης (BLMC Mini) καθώς και οι Παπανίκος-Σαρρής (Triumph GT6+), Χαρμάνης-Φουντεδάκης (DKW F12), Σ. Τζώρτζογλου-Ι. Τζώρτζογλου (Morgan 4/4 1600 Competition) και Παλαβίδης-Παλαβίδη (BMLC Mini). 
Οδηγώντας ένα LanciaDeltaIntegrale 16V και με το Νο1 στις πόρτες, οι “Pedro”-Baldaccini θέλουν να επαναλάβουν την επιτυχία του 2012, όπου είχαν φύγει από τη χώρα μας ως θριαμβευτές. Να αναρριχηθούν στην κατάταξη της κατηγορίας τους θα επιδιώξουν οι Falcone-Ometto οι οποίοι άφησαν το Porsche 914/6 που χρησιμοποιούσαν πέρυσι στο θεσμό, μεταπηδώντας σε ένα LanciaDeltaIntegrale 16V. Με ανεβασμένο το ηθικό ύστερα από τη νίκη στον τελευταίο αγώνα που συμμετείχαν, το HistoricVltavaRallye, θα επισκεφτούν τη χώρα μας οι Σουηδοί Myrsell-Junttila με Porsche 911 RSR. Ικανοί να πρωταγωνιστήσουν εμφανίζονται και οι Marenzana- Beltrame (Porsche 911 SC), Johnsen-Johnsen (Porsche 911 RSR) και Parisi-D’ Angelo (Porsche 911 S). Σφήνα μεταξύ των ξένων πληρωμάτων θα επιχειρήσουν να μπουν οι Πίτσος-Καραπαπάζης (Toyota Celica GT 2000) που είχαν κερδίσει το χωμάτινο σκέλος το 2011, αλλά και οι πρωταθλητές της κατηγορίας D του 2012 και 2013, Μανδρούκας-Τσάδαρης με Porsche 911 RSR! Επιστρέφει στο μπάκετ ύστερα από απουσία 4 ετών ο Παναγιώτης Κουτσίκος που είχε συμπληρώσει το βάθρο το 2009, με την Παυλή-Κορρέ δίπλα του και ένα BMW 2002 Ti. Επάνοδος στο μπάκετ, ύστερα από 26 χρόνια και για Μανώλη Χαλιβελάκη με Toyota Corolla. Οι περσινοί πρωταθλητές Ελλάδος στην κατηγορία των Ιστορικών, Κασιδόπουλος-Τζεφεράκος (Toyota Starlet) θα αγωνιστούν μόνο σε χωμάτινο τερέν, ενώ το ίδιο θα πράξουν και οι φετινοί επικεφαλής του πρωταθλήματος, Ζήβας-Αμαξόπουλος (Toyota Corolla).
Χορηγοί της φετινής οργάνωση είναι οι εταιρίες : Mercedes-Benz, MinoanLines, Λουξ Κόλα, Ευρώπη Ασφαλιστική και Ι ΚΤΕΟ Κηφισίας. Ο αγώνας τελεί υπό την αιγίδα του Οργανισμού Πολιτισμού Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων (Ο.Π.Α.Ν.Δ.Α.) καθώς και του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (Ε.Β.Ε.Α.).

Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης