Κλείσιμο

Με την CRF1000L η Honda επαναφέρει την Africa Twin

Δημιούργησε μια κατηγορία μοτοσυκλετών διπλής χρήσης που κύριο χαρακτηριστικό τους ήταν η περιπέτεια. Η ικανότητά της να πηγαίνει οπουδήποτε, ο σκληροτράχηλος χαρακτήρας, η αντοχή, η ευελιξία της και η άνεση σε καθημερινή χρήση, την έκαναν τον τέλειο σύντροφο για ταξίδια περιπέτειας και εξερεύνησης. Ο λόγος για την «μοναδική» Africa Twin την οποία η Honda αποφάσισε να αναβιώσει το 2015 φιλοδοξώντας να φτάσει στα καταστήματα των Ευρωπαίων εμπόρων στα τέλη του χρόνου. 
Η νέα CRF1000L Africa Twin εξακολουθεί να διαθέτει όλες τις αρετές και τις ικανότητες της XRV650 και της διαδόχου της XRV750, ενισχυμένη όμως με  την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η Honda την τελευταία δεκαετία στις μοτοσικλέτες εντός και εκτός δρόμου, αλλά και από την επιστροφή της Team HRC στο Ντακάρ το 2013.
Για πρώτη φορά στην κατηγορία, η Africa Twin θα διατίθεται προαιρετικά προαιρετικά με μία νέα, εξελιγμένη έκδοση του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη της Honda - Dual Clutch Transmission (DCT) με ιδιαίτερες ικανότητες σε συνθήκες εκτός δρόμου παραμένοντας  μοναδική στις μοτοσικλέτες Honda. Η τελευταία εξέλιξη του DCT στόχο είχε να αναβαθμίσει την ικανότητά της σε συνθήκες off-road που αποτελεί συνώνυμο της Africa Twin. Η Honda έχει πουλήσει πάνω από 35.000 μηχανές με DCT στην Ευρώπη από το 2010 που παρουσιάστηκε ,ενώ το 2015 περισσότεροι αγοραστές (53% συνολικά) έχουν επιλέξει DCT έναντι του στάνταρ μηχανικού κιβωτίου με τα μοντέλα (VFR1200X Crosstourer, VFR1200F, NC750X and NC750S) που το προσφέρουν προαιρετικά. 
Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης