Κλείσιμο

Το νέο Honda Civic Type R σπάει το ρεκόρ γύρου στο Nurburgring

Θα μπορούσαμε να πούμε με ασφάλεια ότι «έκλεψε» το ενδιαφέρον των φίλων της καθαρόαιμης σπορ οδήγησης  στο περίπτερο της Honda  στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2015 . 
Το αντικείμενο του ενδιαφέροντος δεν είναι άλλο από το νέο Civic Type R που είναι και ο «πρωταγωνιστής» της φετινής παρουσίας της ιαπωνικής μάρκας στην σημειολογικά και χρονικά «πρώτη» έκθεση αυτοκινήτου της Ευρώπης.

Σχεδιασμένο και εξελιγμένο σαν “ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο για το δρόμο”, είναι το πιο ακραίο-extreme Type R που έχει κατασκευαστεί ποτέ, με ασύλληπτες επιδόσεις και  συναρπαστική δυναμική συμπεριφορά θέτοντας νέα πρότυπα στην κατηγορία.

Ένας νέος δίλιτρος κινητήρας VTEC TURBO της Honda – σε πρώτη παγκόσμια εμφάνιση – με ισχύ κοντά στα 310 άλογα, δυναμικό στυλ με έμφαση στη λειτουργικότητα και πρωτοποριακές, νέες τεχνολογίες πλαισίου υπόσχονται μία από τις πιο απολαυστικές και συναρπαστικές οδηγικές εμπειρίες ανεξαρτήτως κατηγορίας. Στη διάρκεια της παγκόσμιας αποκάλυψης του νέου «υπερόπλου» στη γκάμα της σειράς Civic η Honda ανακοίνωσε ότι ένα πρωτότυπο εξέλιξης πέτυχε χρόνο γύρου 7’  50.63 δευτ.  στη θρυλική Γερμανική πίστα του Nurburgring Nordschleife μήκους 20,8 χλμ. Ο χρόνος αυτός είναι μοναδικός στην κατηγορία μοντέλων front-wheel drive hatchback υψηλών επιδόσεων.

 Ο χρόνος γύρου επιτεύχθηκε κατά τη διάρκεια της τελικής φάσης της δοκιμής προ-παραγωγής τον Μάιο του 2014 από ένα πρωτότυπο εξέλιξης Civic Type R. Αυτό είχε στάνταρ προδιαγραφές κινητήρα, με ανάρτηση, μετάδοση, εξάτμιση, φρένα και το αεροδυναμικό πακέτο του Civic Type R παραγωγής.

Η αφαίρεση εξοπλισμού όπως το σύστημα κλιματισμού (A/C), το κάθισμα του συνοδηγού και το ηχοσύστημα αντισταθμίζουν το πρόσθετο βάρος ενός πλήρους κλωβού ασφαλείας (ειδικά εγκατεστημένου για λόγους ασφαλείας και όχι για μεγαλύτερη ακαμψία).

Κατά τη διάρκεια του κύκλου δοκιμών, το πρωτότυπο χρησιμοποίησε αλουμινένιους τροχούς 19 ιντσών προδιαγραφών παραγωγής, με ελαστικά δρόμου 235/35R19 τα οποία είχαν εξελιχθεί σε συνεργασία με μεγάλο Ευρωπαίο κατασκευαστή ελαστικών για το νέο Civic Type R. Ο κύκλος δοκιμών κατά τη διάρκεια του οποίου επιτεύχθηκε ο χρόνος 7΄ 50.63 s ήταν μέρος της διαδικασίας εξέλιξης και δοκιμής των ελαστικών.

Η Honda έχει δεσμευτεί για τη συνέχεια αυτού του επιτεύγματος στέλνοντας ένα Civic Type R παραγωγής στην πίστα του Nurburgring Nordschleife αργότερα μέσα στη χρονιά με στόχο ένα νέο ρεκόρ γύρου για το FWD αυτοκίνητο παραγωγής, το οποίο εφοδιάζεται με το νέο κινητήρα  Honda 2.0 VTEC TURBO και χρησιμοποιεί προηγμένες νέες τεχνολογίες πλαισίου.

Το νέο Civic Type R θα αρχίσει να πωλείται στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2015.


Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης