Τα μοναδικά αεροδυναμικά χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου αξιοποιούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την ισχύ του δίλιτρου κινητήρα άμεσου ψεκασμού VTEC TURBO που μπορεί να αναπτύξει τελική ταχύτητα 270χλμ./ώρα, τιμή μοναδική στην κατηγορία των επροσθοκίνητων ανταγωνιστών του.
Ένα νέο, σχεδόν επίπεδο κάτω τμήμα αμαξώματος βελτιώνει τη ροή του αέρα κάτω από το όχημα και συνδυάζεται με πίσω διαχύτη για βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής πίεσης – ουσιαστικά “κολλώντας” το πάνω στην άσφαλτο. Μία αποκλειστική πίσω πτέρυγα αναδεικνύει την εμφάνιση του αυτοκινήτου και παράγει πρόσθετη αεροδυναμική πίεση, χάρη στη δομή της αεροτομής.
Φαρδύ εμπρός σπόιλερ και βαθιές πλαϊνές ποδιές, διαχειρίζονται τη ροή του αέρα μειώνοντας την άνωση, ενώ ο εμπρός προφυλακτήρας είναι ειδικά διαμορφωμένος για να εμποδίζει το στροβιλισμό του αέρα γύρω από τους εμπρός τροχούς, μειώνοντας την αντίσταση και αυξάνοντας την ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες. . Μεγαλύτεροι επάνω και κάτω αεραγωγοί στον εμπρός προφυλακτήρα, αεραγωγοί μπροστά και πίσω στους θόλους των εμπρός τροχών, συνδυάζονται γα να προσφέρουν καλύτερη ψύξη και εξαερισμό για τον ισχυρό κινητήρα.
Για να μπορεί ο οδηγός να διαχειριστεί στην τεράστια ισχύ του, το Type R είναι εξοπλισμένο με φρένα υψηλών επιδόσεων Brembo στους εμπρός τροχούς που σχεδιάστηκαν ειδικά για το αυτοκίνητο. Μπροστά, εξαπίστονες δαγκάνες εφαρμόζουν πίεση πέδησης σε διάτρητους δίσκους 350 χλστ.. Νέες ζάντες αλουμινίου 19-ιντσών, μοναδικές για το Type R, ολοκληρώνουν τις οπτικές αλλαγές σε συνδυασμό με τα μεγαλύτερα φρένα.
Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.