Το νέο Corsa , το πιο οικονομικό diesel της αγοράς

Παρά την ολιγόμηνη παρουσία του στις αγορές, το νέο Opel Corsa, συνεχίζει να διευρύνει τον κατάλογο των διακρίσεων που έχει κατακτήσει. Πρόσφατα το τρίθυρο μοντέλο 1.3 CDTI ecoFlex (70 kW/95 hp) με τεχνολογία Start/Stop στάνταρ αναδείχθηκε ως  πρωταθλητής οικονομίας. Το συγκεκριμένο μοντέλο  που αναμένεται στην ελληνική αγορά την Άνοιξη, διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και σε συνδυασμό με το νέο κιβώτιο Easytronic 3.0 μπορεί να μειώσει τις εκπομπές CO2 στα 82 g / km. Η κατανάλωση μικτού κύκλου κατεβαίνει στα 3,1 lit / 100 km κάνοντας το να είναι το πιο οικονομικό μοντέλο Opel και το πιο οικονομικό diesel της αγοράς.
Ο αναβαθμισμένος  diesel με ισχύ 70 kW/ 95 hp και μέγιστη ροπή 190 Nm στις 1.750 – 2.500 rpm σε συνδυασμό με έναν υπερσυμπιεστή τελευταίας γενιάς προσφέρει εντυπωσιακά χαρακτηριστικά λειτουργίας και επιτάχυνση ακόμα και σε χαμηλές στροφές, παραμένοντας εξαιρετικά αθόρυβος. Μία αντλία νερού που λειτουργεί όταν είναι απαραίτητο και μία αντλία λαδιού μεταβλητής παροχής συμβάλλουν στις εξαιρετικές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2. Επιπλέον, τα ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά με χαμηλή αντίσταση κύλισης και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης της Opel παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο. Με αυτές τις καινοτομίες, το τρίθυρο Corsa με το νέο κιβώτιο Easytronic 3.0 καταναλώνει μόνο 3,1 lit / 100 km και εκπέμπει μόλις 82 g CO2 / km, τρία γραμμάρια λιγότερο συγκριτικά με ένα μηχανικό πεντατάχυτο κιβώτιο (σύμφωνα με την οδηγία [EC] No. 715/2007), που σημαίνει ότι πιστοποιείται με ετικέτα ενεργειακής απόδοσης A+.
Το πεντατάχυτο Easytronic 3.0 είναι ελαφρύτερο και έχει λιγότερες εσωτερικές τριβές από ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο. Συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ενός άνετου αυτόματου και την απόδοση ενός μηχανικού. Το Easytronic 3.0 επιλέγει αυτόματα την πιο αποδοτική σχέση με βάση ένα μηχανικό κιβώτιο βελτιστοποιημένο για μικρότερους κινητήρες και προσφέρει οικονομική οδήγηση. Το αυτοματοποιημένο κιβώτιο συνδυάζεται με Start/Stop που μειώνει ακόμα περισσότερο την κατανάλωση κυρίως σε αστικές περιοχές. Επιπλέον, το Easytronic 3.0 διαθέτει ‘creep’ mode παρόμοιο με ενός αυτόματου κιβωτίου για αργούς ελιγμούς. Το κιβώτιο έχει ειδική λειτουργία εκκίνησης για ταχείες εκκινήσεις και σπορ επιτάχυνση.
Πηγή: Γιάνννης Κουτελιέρης