« Τέσσερις από τους πέντε τύπους ελαστικών Michelin που είχαν προβλεφθεί για το Ράλι Μόντε Κάρλο χρησιμοποιήθηκαν (σε στοκ έμεινε μόνον το MICHELIN Pilot Sport H4 με σκληρή γόμα), και όλα προσέφεραν εξαιρετικά επίπεδα πρόσφυσης και ασφάλειας», επισημαίνει ο Jacques Morelli, υπεύθυνος για τις δραστηριότητες ράλι της Michelin.
Ξεκινώντας με τέσσερα ελαστικά MICHELIN Pilot Alpin PA4 CL (με καρφιά), ο Sebastien Ogier, που ήταν επί κεφαλής στον δρόμο, αντιμετώπιζε με σχετική άνεση όλο και περισσότερο πάγο κατά την διάρκεια του απογεύματος, ενώ ο Sebastien Loeb, δέκατος τέταρτος στην γραμμή εκκίνησης, είχε επιλέξει τα MICHELIN Pilot Alpin PA 4 χωρίς καρφιά. Εξοπλισμένοι με διαφορετικά ελαστικά, οι δύο πιλότοι είχαν παρεμφερείς χρόνους και η απόκλιση μεταξύ τους είχε σταθεροποιηθεί περίπου στα δέκα δευτερόλεπτα. Η ανατροπή έγινε όταν ο Sebastien Loeb χτύπησε μια πέτρα που έκανε ζημιά στο πίσω αριστερό ελαστικό του, στέλνοντάς τον στη μέση της κατάταξης.
Με τον Loeb εκτός ανταγωνισμού, ο Ogier και η υπόλοιπη ομάδα της Volkswagen με τους Jari-Matti Latvala και Andreas Mikkelsen, έπρεπε τώρα να κρατήσουν απόσταση ασφαλείας από τις Citroen, Ford και Hyundai. Αυτό ακριβώς πέτυχαν συνθέτοντας με την ίδια σειρά το βάθρο του τερματισμού, την Κυριακή το απόγευμα, στην Πλατεία του Πριγκηπικού Ανακτόρου.
Ο επόμενος αγώνας της σαιζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι FIA WRC 2015 θα διεξαχθεί στην Σουηδία και στη Νορβηγία, 12 - 15 Φεβρουαρίου. Τα αυτοκίνητα θα είναι εξοπλισμένα με MICHELIN X Ice-North 3 (εξέλιξη του X Ice-North 2) σε διάσταση 15 ιντσών. Ελαστικό με περισσότερα από 380 καρφιά, το εξωτερικό μήκος των οποίων είναι 6,5 χιλιοστά.
Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.