Με δύο ελληνικές συμμετοχές ξεκινά σήμερα το Ράλι Μόντε Κάρλο

Για δεύτερη συνεχή χρονιά συμμετέχει στο Ράλι Μόντε Κάρλο (είναι ο πρώτος γύρος του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι) με ένα Citroen DS3 R5 και Νο 35 στις πόρτες (πέρσι έτρεχε με Ford Fiesta R5), ο Ιορδάνης Σερδερίδης, έχοντας ως συνοδηγό το Βέλγο William Mergny, με τον οποίο έκανε τα πρώτα του βήματα στους αγώνες.
Αν και η εμπλοκή του Σερδερίδη με το χώρο είναι πρόσφατη, μπήκε κατευθείαν στα βαθιά, καθώς πέρυσι ακολούθησε το WRC2, συμμετέχοντας σε 7 γύρους του Παγκοσμίου πρωταθλήματος. Η συγκεκριμένη κατηγορία αποτελεί τη δεύτερη τάξη του WRC και απευθύνεται σε ιδιώτες. Αυτός θα είναι ο πρώτος από μια σειρά 7 αγώνων που θα ακολουθήσει ο Σερδερίδης στο φετινό WRC. Έτσι, μετά το Μόντε Κάρλο, θα βρεθεί σε Μεξικό, Πολωνία, Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία και Ουαλία. Βέβαια, το παρών θα δώσει και φέτος στον ελληνικό αγώνα που θα προσμετρήσει στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, τις πρώτες μέρες του Οκτώβρη.



Στη γραμμή της εκκίνησης θα βρεθεί και η δεύτερη ελληνική συμμετοχή με οδηγό το Δημήτρη Δριβάκο και συνοδηγό την Κατερίνα Μπαντέ οδηγώντας ένα Honda Civic Type-R, της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε., επίσημος εισαγωγέας – διανομέας Honda στην Ελλάδα. Ο οδηγός του Civic Type-R Δημήτρης Δριβάκος κατά τη διάρκεια των επίσημων δοκιμαστικών μία ημέρα πριν την εκκίνηση του αγώνα δήλωσε: «το Rally monte Carlo είναι ένας δύσκολος αγώνας κυρίως εξαιτίας των καιρικών συνθηκών. Την Τρίτη έπεσε χιόνι σε πολλές ειδικές διαδρομές, γεγονός που θα έχει ως αποτέλεσμα να χρειαστεί να χρησιμοποιήσουμε λάστιχα για χιόνι και με καρφιά. Για πρώτη φορά ο αγώνας ξεκινά με δύο νυχτερινές ειδικές διαδρομές και έχει και μία πολύ μεγάλη ειδική διαδρομή συνολικού μήκους 51,66 χλμ. Μέχρι στιγμής έχουμε κάνει αρκετές δοκιμές και νιώθω πολύ ικανοποιήμένος από την απόδοση αλλά και το στήσιμο του αυτοκινήτου. Το Civic Type-R λεχει εξελιχθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές της κατηγορίας R3 Honda JAS Homolagation, με την οικονομική υποστήριξη της ιταλικής εταιρείας λιπαντικών ERG.»
Ο αγώνας του 2015 είναι κατά 75% νεοσχεδιασμένος και περιλάμβάνει 15 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 355,48 χιλιομέτρων, ενώ το συνολικό μήκος του αγώνα είναι 1403χλμ.
Η πρώτη ημέρα του αγώνα  περιλαμβάνει 41 αγωνιστικά χιλιόμετρα, τα οποία καλούνται τα πληρώματα να διανύσουν υπό το φως των προβολέων, δημιουργώντας μια φανταστική ατμόσφαιρα για τους θεατές
Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης