«Rockar Hyundai»: Μοναδική ψηφιακή εμπειρία λιανικής πώλησης

Μια καινοτόμο προσέγγιση για την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου, η οποία ανταποκρίνεται στις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών, που είναι εξοικειωμένοι με την on-line αγορά παρουσίασε η Hyundai Motor και η εταιρεία Rockar (εταιρία που ασχολείται με τη ψηφιακή λιανική πώληση).

Η «Rockar Hyundai» αποτελεί την πρώτη ψηφιακή εμπειρία λιανικής πώλησης αυτοκινήτων στον κόσμο.  Παρέχει μια εμπειρία πραγματικά εστιασμένη στον πελάτη, που επιτρέπει στους επισκέπτες την έρευνα, την πραγματοποίηση test-drive, τη μερική ανταλλαγή του παλαιού αυτοκίνητο του και την αγορά ενός νέου Hyundai - με μετρητά ή την επιλογή κάποιου χρηματοδοτικού πακέτου - όλα με το πάτημα ενός κουμπιού. Δύο χρόνια χρειάστηκαν για την ανάπτυξη της πρωτοποριακής ψηφιακής πλατφόρμας λιανικής πώλησης «Rockar Hyundai», η οποία έχει σχεδιαστεί, ώστε να είναι εύκολη στη χρήση, ευέλικτη, βολική και απολύτως διαφανής. Η τιμολογιακή πολιτική «χωρίς παζάρι», σημαίνει, ότι όλοι πληρώνουν το ίδιο. Καθ 'όλη τη διαδικασία, οι πελάτες δεν χρειάζεται ποτέ να μιλήσουν σε κανέναν, εφόσον δεν το επιθυμούν.
Μπαίνοντας στην ιστοσελίδα www.rockar.com, οι πελάτες μπορούν να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο, οποιαδήποτε στιγμή μέσα στο 24ωρο σε μόλις πέντε λεπτά από το σπίτι ή το γραφείο τους, χρησιμοποιώντας έναν υπολογιστή, ένα tablet PC ή ακόμη και το smartphone τους.
Η διαδικτυακή πύλη υποστηρίζεται από ένα φυσικό κατάστημα στο Bluewater στο Κεντ της Αγγλίας, ένα κορυφαίο πολυχώρο του λιανικού εμπορίου, της αναψυχής και ψυχαγωγίας της Ευρώπης. Προσελκύει 27 εκατομμύρια επισκέπτες το χρόνο και βρίσκεται σε μια από τις μεγαλύτερες και πιο εύπορες περιοχές του Ηνωμένου Βασιλείου.
Στελεχώνεται από τους άρτια εκπαιδευμένους και καταρτισμένους «Rockar Angels» και όχι από παραδοσιακούς πωλητές. Έχει σχεδιαστεί για να παρέχει μια εμπειρία αγοράς, στην οποία ο πελάτης έχει τον πλήρη έλεγχο.
Επιπρόσθετα, η «Rockar Hyundai» ενισχύει την εμπειρία της αγοράς με τη συντήρηση του οχήματος. Προσφέρει στους πελάτες την ευκαιρία να φέρουν το αυτοκίνητό τους πίσω στο κατάστημα του Bluewater - ίσως όσο ψωνίζουν ή επισκέπτονται τον κινηματογράφο ή γευματίσουν - για την τακτική συντήρηση του οχήματος τους.
Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης