Το BMW i3 αναδείχτηκε Green Car of the Year 2015

Η συνολική φιλοσοφία βιώσιμης μετακίνησης του BMW i3 αξιολογήθηκε «υπερθετικά» από τη επιτροπή Green Car Journal με αποτέλεσμα να του απονείμουν τον τίτλο: «Green Car of the Year» 2015 (Πράσινο Αυτοκίνητο της Χρονιάς).  Το βραβείο που απένειμε το Green Car Journal στα πλαίσια του Σαλονιού Αυτοκινήτου του Los Angeles 2014 τιμά το BMW i3 ως το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό όχημα της premium κατηγορίας. Το Green Car Journal ειδικεύεται στις αναφορές σχετικά με βιώσιμες τεχνολογίες που αυξάνουν την απόδοση και πρωτοποριακές τάσεις στη βιομηχανία αυτοκινήτου ενώ διοργανώνει το θεσμό Βραβείων Green Car of the Year κάθε χρόνο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του LA από το 2005. Η αξιολόγηση του Green Car Journal βασίστηκε στις μηδενικές εκπομπές ρύπων του BMW i3 στη φάση της χρήσης του, στην καινοτόμο σχεδίαση ελαφρού βάρους και στο υψηλό ποσοστό των βιώσιμα παραγόμενων υλικών που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή του. Με τον τίτλο Green Car of the Year 2015, το BMW i3 προσθέτει μία ακόμα επιτυχία στην εντυπωσιακή λίστα βραβείων που κατέκτησε την πρώτη χρονιά της κυκλοφορίας του.
Πάνω από 12.000 BMW i3 έχουν πουληθεί από το Νοέμβριο του 2013. Ένα χρόνο αφότου λανσαρίστηκε, το BMW i3 είναι ήδη τρίτο σε πωλήσεις από τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα της αγοράς.
Οι πρώτοι αγοραστές του BMW i3 στη Γερμανία εκθειάζουν κυρίως τις σπορ επιδόσεις του. Αυτές απορρέουν από τον ηλεκτροκινητήρα 125 kW/170 hp, που προσφέρει άμεση απόκριση κατά την επιτάχυνση και τον προηγμένο σχεδιασμό του πλαισίου. Οι οδηγοί αυτοί χρησιμοποιούν το BMW i3 τους για καθημερινές διαδρομές στην πόλη και μετακινήσεις στη δουλειά. Κατά κανόνα φορτίζουν τη μπαταρία ιόντων λιθίου τις νυχτερινές ώρες στο σπίτι. Κύριοι λόγοι που οδήγησαν τους πρώτους πελάτες στην αγορά του πρώτου ηλεκτρικού μοντέλου του BMW Group ήταν η φιλοσοφία βιώσιμης μετακίνησης και η αναγνωρισμένη τεχνογνωσία της BMW. Τα χαρακτηριστικά του BMW i3 που κάνουν τη διαφορά είναι ο κλωβός επιβατών από ανθρακονήματα (CFRP), τα ανανεώσιμα υλικά της καμπίνας, η ώριμη τεχνολογία του συστήματος κίνησης, η προηγμένη συνδεσιμότητα και το ‘φουτουριστικό’- κατά γενική ομολογία - στυλ.
Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης