Πανευρωπαϊκή ψηφιακή καμπάνια της Clarion για τις τεχνολογίες της Smart Access και Intelligent VOICE

Με στόχο την προώθηση της ολοκληρωμένης συνδεσιμότητας που παρέχουν οι πλατφόρμες  ανάλυσης και ανταλλαγής πληροφοριών της μάρκας, Intelligent Voice και Smart Access (υπηρεσία Cloud) αντίστοιχα η Clarion ξεκίνησε μια πανευρωπαϊκή ψηφιακή εκστρατεία μέσω των μεγαλύτερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης. 
Η τεχνολογία Smart Access αποτελεί ένα σημαντικό κεφάλαιο για την Clarion  όπου σε συνάρτηση με την προσφάτως αποκαλυφθείσα τεχνολογία αναγνώρισης φωνής Intelligend  VOICE από την Google,  έχει ως στόχο να ενισχύσει την έννοια της  συνδεσιμότητας  στο αυτοκίνητο. Για μια περίοδο έξι μηνών, η Clarion θα δημιουργήσει περιεχόμενο το οποίο και θα διαμοιράσει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να παρουσιάσει τα οφέλη από την καθημερινή χρήση των τεχνολογιών Smart Αccess και Intelligent Voice. Η πρώτη φάση της καμπάνιας θα επικεντρωθεί σε όλα τα επιμέρους χαρακτηριστικά και τις δυνατότητες των προϊόντων της Clarion, ενώ η δεύτερη φάση θα παρουσιάζει  τα εν λόγω προϊόντα,  σε πραγματικές συνθήκες, με τη χρήση βίντεο. Όλα αυτά θα περιλαμβάνουν αρκετή αίσθηση από  χιούμορ και ένα ελαφρώς εκκεντρικό στυλ.
Εκτός της  σελίδας της  στο Facebook  που λειτουργεί σε 5 διαθέσιμες  γλώσσες, η Clarion ενισχύει την παρουσία της στα δίκτυα κοινωνικής ενημέρωσης, με νέους λογαριασμούς στο  Twitter και το Google.
Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης