Ηλεκτρονικές αξιολογήσεις ελαστικών Michelin

Με στόχο οι υποψήφιοι πελάτες της να έχουν άμεση πρόσβαση στην πληροφορία που τους βοηθάει να λαμβάνουν τη σωστή απόφαση για την αγορά οποιουδήποτε τύπου ελαστικών ταχύτερα και με αξιοπιστία η Michelin δημιούργησε τις ηλεκτρονικές αξιολογήσεις ελαστικών.  Στην ιστοσελίδα της www.michelin.gr πρόσθεσε μία ενότητα επισκόπησης ανά ελαστικό, προκειμένου να διευκολύνει την διαδικασία αγοράς τους. Οι καταναλωτές έτσι έχουν πλέον τον προσωπικό οδηγό αγοράς ελαστικών καθιστώντας την επιλογή ελαστικών όσο το δυνατόν πιο εύκολη.

Για κάθε ελαστικό MICHELIN για επιβατικά οχήματα, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να βρουν:
- Μία συνολική βαθμολογία
- Μια αξιολόγηση των διαφορετικών χαρακτηριστικών και επιδόσεων
- Σχόλια καταναλωτών που έχουν χρησιμοποιήσει το ελαστικό αυτό.

Προκειμένου να επιτύχει σε αυτό, η Michelin προσκαλεί τους καταναλωτές να αξιολογήσουν τα ελαστικά για επιβατικά αυτοκίνητα σύμφωνα με τα παρακάτω κριτήρια: πρόσφυση στο στεγνό και φρενάρισμα, πρόσφυση στο βρεγμένο και φρενάρισμα, διάρκεια ζωής, οικονομία καυσίμου, άνεση και επίπεδα θορύβου, αλλά και να γράψουν τις εμπειρίες τους με τα ελαστικά MICHELIN.
Με τη νέα αυτή ενότητα, η Michelin δείχνει για ακόμη μια φορά τη συνέπειά της ως προς την στρατηγική MICHELIN Total Performance. «H ενότητα με τις αξιολογήσεις και τα σχόλια για τα ελαστικά, αντικατοπτρίζουν την αξία που έχει για μας η γνώμη των καταναλωτών, και ευθυγραμμίζεται με την φιλοσοφία μας ότι πουλάμε επιδόσεις και όχι λάστιχα» εξηγεί ο Remi Paupert, Περιφερειακός Διευθυντής Marketing για τη Michelin Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης. «Ενώ θα ήταν ευκολότερο να προωθήσουμε ένα συγκεκριμένο χαρακτηριστικό  για τα ελαστικά μας, στη Michelin προσφέρουμε το maximum όλων των επιδόσεων ταυτόχρονα, χωρίς συμβιβασμό σε καμία, από τις βασικές για τους καταναλωτές, ιδιότητα: την ασφάλεια, την διάρκεια ζωής ελαστικού και την οικονομία καυσίμου. Αυτό είναι που ονομάζουμε MICHELIN Total Performance »
Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης