Η Nissan ανανέωσε πλήρως το 370Z Nismo

Τη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι, επέλεξε η Nissan για να αποκαλύψει το πλήρως ανανεωμένο 370Z Nismo, το μοντέλο  - ορόσημο στην κατηγορία των Super Sport αυτοκινήτων. Έχοντας ως γνώμονα την  αξιοποίηση των 30 ετών εμπειρίας και τεχνογνωσίας της NISMO, το νέο 370Z NISMO έχει ανασχεδιαστεί εκτενώς, προκειμένου  να προσφέρει ακόμα πιο έντονη και πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Ακολουθώντας τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία του GT-R NISMO της “ναυαρχίδας” της σειράς Nismo, το νέο 370Z Nismo ενσωματώνει μια σειρά από σχεδιαστικές και μηχανολογικές βελτιώσεις, όντας  το πιο σπορ και πιο ολοκληρωμένο 370Z, μέχρι στιγμής.

Σχεδιαστικές αλλαγές
Οι άμεσα εμφανείς σχεδιαστικές αλλαγές αφορούν τον εμπρός προφυλακτήρας ο οποίος διαθέτει μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα, όπως και επιπλέον εισόδους αέρα μπροστά από τους  θόλους των τροχών, τα ειδικά χαρακτηριστικά κόκκινα trims NISMO στη βάση του προφυλακτήρα, το επανασχεδιασμένο μαρσπιέ, τους  νέους πλαϊνούς καθρέπτες, αλλά και την  ειδική σηματοδότηση της NISMO. Στα  στοιχεία της ανανέωσης, εντάσσονται η εισαγωγή των μαύρων bezels προβολέων καθώς και τα νέα φώτα ημέρας LED.  Το ανανεωμένο 370Z NISMO, διαθέτει επίσης νέες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών,  με τελείωμα σε μαύρο και ασημί χρώμα. Στο πίσω μέρος οι αλλαγές αφορούν την τοποθέτηση ενός  ανασχεδιασμένου προφυλακτήρα, καθώς και μιας καινούργιας αεροτομής που αποτελούν επιτομή  σχεδιασμού και μηχανικής για την μάρκα. Στο πλαίσιο της πλήρους ανανέωσης της αεροδυναμικής του μοντέλου, η νέα έκδοση 370Z NISMO,   διαθέτει μια μικρότερη πίσω αεροτομή που λειτουργεί σε συνδυασμό με τον νέο εμπρός προφυλακτήρα, ώστε  να δημιουργήσει σημαντικά περισσότερη κάθετη δύναμη (τη μεγαλύτερη από οποιοδήποτε άλλο ανταγωνιστικό μοντέλο της  κατηγορίας του, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nissan)  κατά την οδήγηση σε υψηλές ταχύτητες. Ως εκ τούτου, η δύναμη είναι τώρα πιο ομοιόμορφα κατανεμημένη σε όλο το εύρος του εμπρός και πίσω άξονα, δίνοντας μια πιο ισορροπημένη αίσθηση στο δρόμο.

Αλλαγές στο εσωτερικό
Πρωταρχικός στόχος των σχεδιαστών- μηχανικών της Nissan όταν επιχειρούσαν τις αλλαγές στο εσωτερικό ήταν να ικανοποιήσουν στο μέγιστο δυνατό βαθμό, τις απαιτήσεις των ιδιοκτητών του μοντέλου , οι οποίοι έχουν πάθος για την οδήγηση με επιδόσεις και οι οποίοι θέλουν να εκμεταλλευτούν πλήρως την απόδοση του 370Z. Προκειμένου λοιπόν  να ανταποκριθούν σε αυτή την ανάγκη τοποθέτησαν νέα καθίσματα Recaro, που προσφέρουν σημαντικές βελτιώσεις στην υποστήριξη και την άνεση του οδηγού και του συνοδηγού. Με βάση το περίφημο Recaro Sportster, τα νέα καθίσματα έχουν σχεδιαστεί ειδικά για χρήση στο 370Z NISMO και διαθέτουν μια σειρά από λεπτομερείς αλλαγές για να προσφέρουν τη μέγιστη υποστήριξη στους οδηγούς. Η αλλαγή στο εσωτερικό ολοκληρώνεται με τα καθίσματα σε κόκκινο και μαύρο δέρμα και με την προσθήκη Alcantara που ταιριάζει άψογα με την αντίστοιχη επένδυση στο τιμόνι.

Αστείρευτη δύναμη
Το νέο 370Z NISMO τροφοδοτείται από τον 3.7-λίτρων εξακύλινδρο κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 344PS, προσφέροντας  απίστευτη δύναμη και κατ’ επέκταση μια  αξέχαστη οδηγική εμπειρία. Με εξαιρετική ροπή στις χαμηλές στροφές και μια ευρεία ζώνη ισχύος, το 370Z NISMO μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ/ω σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα. Για την “αναπνοή” του κινητήρα, φροντίζει το διπλό σύστημα εξάτμισης της NISMO.
Διαθέσιμο μόνο ως coupe με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, το νέο 370Z NISMO διαθέτει μια σειρά από βελτιώσεις και στην ανάρτηση. Για να βελτιωθεί η οδηγική άνεση, τα πίσω αμορτισέρ έχουν επαναρυθμιστεί , ενώ οι αλλαγές στην επένδυση του εσωτερικού των θόλων στους πίσω τροχούς, έχουν συντελέσει στο να μειωθεί περαιτέρω ο θόρυβος από τον δρόμο.
Υιοθετώντας ένα νέο κέλυφος δομικής κατασκευής του νέου 370Z Nismo αντί του παραδοσιακού σωληνωτού πλαισίου, η Nissan έχει επιτύχει τη βελτίωση της ακαμψίας αλλά  και ταυτόχρονα  τη μείωση του βάρους του.
Εκτός από τις εκτεταμένες αλλαγές για την έκδοση NISMO  του 370Ζ, η Nissan έχει επίσης επιφέρει μια σειρά από σχεδιαστικές και μηχανολογικές βελτιώσεις και  για το υπόλοιπο των εκδόσεων της σειράς 370Z, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο την εμπειρία οδήγησης, αλλά και προσφέροντας στους ιδιοκτήτες του μοντέλου μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία.

Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης