Καινούργια μοντέλα από Porsche, Suzuki, VW

Πολύ συχνά υπάρχει ο προβληματισμός στους δημοσιογράφους που καλύπτουν το χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, αν είναι «δόκιμο» ή αν θέλετε αν αποτελεί είδηση, η δημοσίευση στοιχείων από μελλοντικά αυτοκίνητα που θα αντικαταστήσουν μοντέλα που ήδη πωλούνται.  Για παράδειγμα το νέο Golf όγδοης γενιάς  αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2017. Ήδη έχουν δημοσιευτεί κάποιες λεπτομέρειες  από τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα του μοντέλου  με την επισήμανση «επιτέλους όλα αλλάζουν…». Αυτό για κάποιους έχει διπλή σημασία. Η πρώτη έχει να κάνει με την  πρόθεση της μάρκας να επισημοποιήσει τη νέα σχεδιαστική της φιλοσοφία δημιουργώντας την αναγκαία προσμονή, άρα είναι είδηση,  ενώ η δεύτερη έχει να κάνει με τον προβληματισμό που αναπτύσσεται  στον σημερινό υποψήφιο αγοραστή του συγκεκριμένου μοντέλου ο οποίος πιθανόν να αναστείλει την αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου δίνοντας    χρόνο στην επιλογή του για την έλευση του νέου που αισθητικά τουλάχιστον τον ενδιαφέρει περισσότερο, άρα είναι  «καθοδήγηση». Αυτό το δίλλημα αφορά βέβαια μοντέλα που θα αντικατασταθούν μακροπρόθεσμα. Στην ουσία οι περισσότεροι ακολουθούν το δόγμα: «Η είδηση δεν μπορεί να κρατηθεί» και εμείς είμαστε αυτής της άποψης. Όμως πρέπει να υπάρχει  μέτρο στην καταγραφής της είδησης και να μην προχωράμε σε σχόλια που έχουν να κάνουν με συγκρίσεις για την αισθητική, ποιότητα, αξιοπιστία και οδική συμπεριφορά του νέου μοντέλου σε σχέση με το υπάρχον γιατί το ένα είναι «εικονική» πραγματικότητα  που βρίσκεται σε φάση εξέλιξης ενώ το υπάρχον έχεις όλα τα στοιχεία να το αξιολογήσεις. Ήδη σας έχουμε προϊδεάσει για το  νέο VW Golf όγδοης γενιάς  για το οποίο οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα είναι από πλευράς διαστάσεων μεγαλύτερο πλάτος και χαμηλότερο σε ύψος.  Σχεδιαστικά θα δούμε «τελείως νέες γραμμές» που δεν θα θυμίζουν σε τίποτα το υπάρχον μοντέλο ενώ από πλευράς κινητήριων συνόλων  θα υπάρχει μια πλούσια γκάμα που θα είναι προσαρμοσμένα στις ευρωπαϊκές προδιαγραφές για εκπομπές 95 γρ. διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο.Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι  θα υπάρχουν  και εκδόσεις  με κινητήρες τεχνολογίας «cylinder on demand», χάρη στην οποία θα κινείται με 2 ή με 4 κυλίνδρους ανάλογα με τις συνθήκες και θα εξοικονομεί έτσι καύσιμα.
Και μιας και κάνουμε αναφορά σε μελλοντικά μοντέλα  στις αρχές του 2015 η Suzuki θα τοποθετήσει στις αγορές ένα  νέο κόμπακτ SUV το οποίο θα καλύψει το κενό ανάμεσα στο SX4 και το μεγαλύτερο Grand Vitara. Το νέο κόμπακτ SUV θα βασίζεται στο πρωτότυπο iV-4 και θα διαθέτει το σύστημα τετρακίνησης Allgrip (θα προσφέρεται ως έξτρα εξοπλισμός).
Τέλος σε δύο περίπου μήνες αναμένεται το Πανευρωπαϊκό λανσάρισμα της τρίτης γενιάς της Porsche Cayenne που θα κυκλοφορήσει σε πέντε εκδόσεις: Cayenne S, Cayenne Turbo, Cayenne Diesel, Cayenne S Diesel και Cayenne S E-Hybrid. Η τελευταία αποτελεί το πρώτο υβριδικό μοντέλο με τεχνολογία Plug-in στην κατηγορία των πολυτελών SUV.
Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης