Κλείσιμο

Πιο δυναμικό και εξωστρεφές το νέο Toyota Aygo

Με στόχο να διεγείρει τη φαντασία  των πελατών, κυρίως νέων σε ηλικία αλλά και νέων ως προς την οικογενειακή κατάσταση σε όλη την Ευρώπη η  TOYOTA δημιούργησε τη δεύτερη γενιά του Βενιαμίν του στόλου της, το Aygo.  Ένα μοντέλο που λανσάρει νέα επίπεδα απόλυτης απόλαυσης και διασκέδασης στην κατηγορία του. Το  Aygo από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε (2005) βρίσκεται σταθερά στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων πανευρωπαϊκά (συνολικές πωλήσεις περισσότερες από 760.000 μονάδες), με κύριο σημείο αναφοράς την αξιοπιστία του αφού αποδεδειγμένα έχει καταγράψει τις  λιγότερες βλάβες σε σχέση με τον ανταγωνισμό ο οποίος σημειωτέον είναι ιδιαίτερα έντονος.
Η δεύτερη γενιά του Aygo που κατασκευάζεται στο Kolin της Τσεχίας σε συμπαραγωγή με τα «ξαδέλφια» του Peugeot 107 και Citroen  C1, έχει διαστάσεις 3,455 μέτρα μήκος- είναι αυξημένο κατά 25 χιλ.-, 1,615 μ. πλάτος και 1,460 μ . ύψος- μειώθηκε κατά 5 χιλ. βελτιώνονταν τον  αεροδυναμικό  συντελεστή (Cd 0.29).
Κύριο χαρακτηριστικό της εξωτερικής εμφάνισης της συμπαγούς κατασκευής του  νέου Aygo είναι το σχήμα «Χ» που σχηματίζεται στη μάσκα του αυτοκινήτου και που αποτελεί τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας για τα επόμενα μοντέλα της. Η οροφή έχει χαμηλώσει και όλες οι γραμμές καταλήγουν στη βάση του σχήματος «Χ». 
Στην ουσία τα πλαϊνά φτερά και ο προφυλακτήρας αποτελούν ένα ενιαίο τμήμα όπου φιλοξενούνται οι πρωτότυπης σχεδίασης προβολείς με φώτα ημέρας τύπου LED– και της ομίχλης- καθώς και οι αεραγωγοί της μάσκας. Στο πίσω μέρος το σχήμα που εμφανίζεται είναι το οβάλ με αρκετά χαμηλωμένο το παρμπρίζ  κάτι που προσθέτει σημαντικούς πόντους στην ορατότητα.
Στο εσωτερικό κυρίαρχο σχεδιαστικό στοιχείο αποτελεί η τραπεζοειδής κεντρική κονσόλα η οποία  υποστηρίζει το μονοκόμματο  ταμπλό με υλικά σε ματ αίσθηση. Παρά το γεγονός ότι  το  μεταξόνιο παρέμεινε στα 2.340 χιλ., το μήκος του χώρου των επιβατών έχει αυξηθεί κατά 9 χιλ. εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη άνεση για τους τέσσερις ενήλικες επιβάτες αλλά και γενικότερα υψηλότερο επίπεδο εργονομίας. Ο χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί στα 168 λίτρα και έχει γίνει πιο «καθαρός» για καλύτερη τοποθέτηση «τετραγωνισμένων συσκευασιών.
Στο βασικό εξοπλισμό του νέου Aygo (έκδοση X-Cool) βρίσκουμε: 
• Φώτα ημέρας τύπου LED
• Προβολείς Αλογόνου
• A/C
• Τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση
• ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος
• Θύρα USB
• Αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα
• Υποδοχή παιδικών καθισμάτων ISOFIX
• ABS
• VSC/TRC
• Σύστημα ελέγχου σε ανηφόρα (HAC)
• Σύστημα Προειδοποίησης
• Πίεσης Ελαστικών
• 6 Αερόσακοι

Στις πιο πλούσιες εκδόσεις X-City, X-Play, X- Touch,  X- Play sport βρίσκουμε επιπλέον :
• Οθόνη αφής 7”
• Κάμερα Οπισθοπορίας
• Δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια Audio/Tel
• Δερμάτινος Λεβιές Ταχυτήτων
• Κεντρικός έλεγχος παραθύρων
• Κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος
• Εξ. Καθρέπτες Ηλ. Ρυθ/νοι, Θερμ/νοι
• Σύστημα Ελέγχου σε ανηφόρα (Hill Assist)
• Σύστημα Προειδοποίησης Πίεσης Ελαστικών
• Ζάντες Αλουμινίου 15”
• Προβολείς ομίχλης
• Κιβώτιο x-shift: Χειροκίνητο κιβώτιο με αυτόματες αλλαγές ταχυτήτων στο τιμόνι (paddles)
Για το νέο Aygo είναι διαθέσιμος ένας χιλιάρης,  3κύλινδρος VVT-i κινητήρας που αποδίδει ισχύ 69 PS. Ένας κινητήρας που αν και «θορυβώδης» εντούτοις κινεί με ιδιαίτερη δύναμη και ευελιξία το «λιλιπούτειο»  όχημα της Toyota.  Είναι εντυπωσιακά οικονομικός με μέση - εργοστασιακά τα νούμερα- κατανάλωση τα 4,1 λτ/100χλμ., ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι στα 95γρ/χλμ. κάτι που εξασφαλίζει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Σύντομα θα μπορούμε να σας μεταφέρουμε τις οδηγικές μας εμπειρίες από το νέο Aygo αφού η στην επίσημη πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου μοντέλου στην Ολλανδία δεν μας έδωσε την ευκαιρία να  σχηματίσουμε ακριβή γνώμη για την ποιότητα κύλισης και τις επιδόσεις του αυτοκίνητου.

Οι τιμές διάθεσης του νέου Aygo, ανάλογα με την έκδοση διαμορφώνονται ως εξής:
X-Cool  3θυρο 10.190 (9.446)- 5θυρο  10.540 ( 9.771)
X-City   3θυρο 10.560 (9.788)-  5θυρο 10.910 (10.113)
X-Play  3θυρο 11.100 (10.311) – 5θυρο 11.450 (10636)
 X- Touch 5θυρο  11.750 (10.914)
X- Play sport 5θυρο 12.350 (11.470)





Πηγή: Αποστολή στην Ολλανδία: Άρης Γαλανόπουλος