Κλείσιμο

Suzuki GSX-R1000: Ο εκατομμυριούχος

Το GSX-R γιορτάζει την μακρά του ιστορία και την επιτυχία των πωλήσεων με μια ειδική, ξεχωριστή έκδοση

Στην Ελλάδα έχει κερδίσει τον τίτλο του πιο ευκολοδήγητου superbike, καθώς οι συνήθειες εδώ είναι διαφορετικές και τα superbike κυκλοφορούν καθημερινά στους δρόμους. Συμβαίνει συχνά στα καθήκοντα μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας να περιλαμβάνονται περισσότερα χιλιόμετρα δρόμου, παρά πίστας. Αυτό όμως ισχύει και οπουδήποτε στον κόσμο κάποιος επιφυλάσσει σε μια μοτοσυκλέτα της κατηγορίας, αντίστοιχη χρήση. Απλά εδώ η απουσία κατάλληλων πιστών, και η γενικότερη κουλτούρα μοτοσυκλετισμού αναδεικνύουν περισσότερο την ευελιξία και την εργονομία της θέσης οδήγησης, του GSXR.

Η Suzuki παράγει το GSXR από το 1985, έχοντας συμπληρώσει το ένα εκατομμύριο πωλήσεων, και αυτά είναι νούμερα που επιβάλλεται κάποιος να γιορτάσει, ακόμα και με ένα μικρό βαθμό ματαιοδοξίας. Οπότε μια γιορταστική έκδοση με αλλαγές στα γραφικά χωρίς καμία άλλη διαφορά, μπορεί και πάλι να προκαλέσει αίσθηση, απέναντι σε έναν ανταγωνισμό που έχει προχωρήσει με ραγδαία βήματα. Χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα φτιαγμένα να δουλεύουν εντός του περιβάλλοντος μιας πίστας, το GSX-R προτάσσει άλλο είδος τεχνολογίας για να προσελκύσει και να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό. Είναι η συσσωρευμένη εμπειρία στην κατασκευή μοτοσυκλετών της κατηγορίας.

 Η ροπή του καταλήγει με προοδευτικό τρόπο στον πίσω τροχό και το γκάζι του είναι εύκολα ελεγχόμενο, βοηθώντας τον αναβάτη να επιταχύνει ομαλά στην έξοδο. Για κάποιον που θέλει αρκετή ισχύ, σ’ ένα πακέτο με προστιθέμενη αξία μεταπώλησης στη χώρα μας, λόγω φήμης, τότε το GSXR δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από τις πολύ καλύτερα εξοπλισμένες superbike των άλλων κατασκευαστών. Από την άλλη δεν μπορεί να ανταγωνιστεί το BMW S1000RR, που είναι η μοτοσυκλέτα με τις περισσότερες πωλήσεις στην κατηγορία, σε περιβάλλον πίστας.

 Πίστες στην Ελλάδα όμως δεν υπάρχουν, έχουν κλείσει μάλιστα των Σερρών και των Μεγάρων, αλλά και έτσι να μην ήταν οι επισκέψεις έχουν μειωθεί δραματικά εξαιτίας του κόστους. Οπότε με βάση τη χρήση που οι περισσότεροι επιφυλάσσουν σε μια μοτοσυκλέτα της κατηγορίας, το GSXR εξακολουθεί να παραμένει μια από τις πιο συμφέρουσες σε τιμή και προσόντα μοτοσυκλέτες, απλά με καλύτερη εμφάνιση. Όπως ακριβώς ίσχυε και μέχρι τώρα δηλαδή.
Πηγή: skai.gr