Δοκιμή διαρκείας: Fiat 500 0.9T -Η ζωή στην πόλη πιο εύκολη και πιο φτηνή!


Αν ζούσε ο Φρόιντ και ο Λακάν θα περιελάμβαναν στη μετάφραση της λέξης λίμπιντο και αυτό το αυτοκίνητο, αφού από ότι αντιληφθήκαμε τις μέρες που ζήσαμε μαζί τους, όλο το ζήτημα είναι ο τρόπος που ρωτούσε ο κόσμος γι' αυτό, εκείνος ο τρόπος διατύπωσης της ερώτησης που κρύβει από πίσω της ορμή, διάθεση, επιθυμία

Εδώ συναντάμε μια ασφαλή πρόταση,  αυτοκίνητο πόλης που ταξιδεύι κιόλας, χωρίς την παραμικρή ανασφάλεια και δημιουργώντας ένα πολύ καλό επίπεδο εμπιστοσύνης στον οδηγό τους. Το ιταλικό μοντέλο είναι ευκολοδήγητο κι έχει πολύ καλή πρόσφυση, δεν υπερστρέφει καθόλου εύκολα και διακρίνεται για τη γραμμική του απόδοση εντός τερέν. Είναι άμεσο, είναι αρκετά ζωηρό κι έχει καλά φρένα. Γενικότερα η οδική του συμπεριφορά θα μπορούσε να ανήκει σε μεγαλύτερη κατηγορία.. Το στάνταρ ESP προσφέρει την παραπάνω απαιτούμενη ασφάλεια αν το παρακάνει κανείς, αλλά αφήνοντας πρώτα τον οδηγό να απολαύσει μια... τζούρα από τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου του. Το  500, είναι πολύ ευέλικτο και έχει καλή ευθυβολία. Η ανάρτηση είναι σφιχτή και η άνεση ως εκ τούτου είναι... νεανική κι αυτή, χωρίς να προβληματίζει, δηλαδή αλλά σαφώς με πιο σφιχτή αίσθηση πάνω από τις εγκάρσιες ανωμαλίες. Το τιμόνι είναι αμεσότατο μεν, αλλά δεν παρέχει την πληροφόρηση που θα ήθελε ο οδηγός, αν και στα αστικά του καθήκοντα προσφέρει ικανοποίηση με την αμεσότητά του. Το αυτοκίνητο σε κερδίζει λοιπόν με την πρόσχαρη ευελιξία του να σε ακολουθήσει, αν και δεν σε «βάζει στην πρίζα» με το μπρίο του. Δηλαδή έχουμε μια λύση με νεανικότητα και καλό μπρίο, που δεν θα ενθουσιάσουν τον οδηγό που αρέσκεται να οδηγεί με σπορτίφ τρόπο, αλλά έχει το δικό του τρόπο να προσφέρει ικανοποίηση και στον αρκετά απαιτητικό.

Η γνωστή πια φόρμα του 500 τονίζει τη ρετρό εικόνα του, το φιλέτο στο ταμπλό κερδίζει τις εντυπώσεις, αλλά η εκμετάλλευση των χώρων γνωρίζει τους περιορισμούς όλων των μοντέλων του είδους.

Συμπερασματικά,  ανήκει σε μια κατηγορία που πρώτα βάζει την εμφάνιση, το στιλ και τη νεανικότητα και μετά τις επιδόσεις και τα στροφιλίκια.  Άντρες, γυναίκες, διαφορετικοί μεταξύ τους ως προς τις ερωτήσεις και το στιλ, έδειχναν τεράστιο ενδιαφέρον για το 500. Αυτό ίσως οφείλεται και στο ότι είναι νέο, αλλά έστω και με την προσθήκη αυτού του παράγοντα δικαιωματικά παίρνει την πρώτη θέση στην κατηγορία του. Αν θέλετε, σε αυτό συμβάλλει η θέση οδήγησης, τα καλά φρένα και το μεγάλο εύρος απόδοσης του κινητήρα.
Πηγή: skai.gr