Κλείσιμο

SYM Wolf 250i: "Λύκος" με μεγάλο πεδίο δράσης!


Κάθε αρχή και εύκολη, γίνεται με το SYM Wolf 250i, ενα μοντέλο που θα το χαρακτηρίζαμε ιδανικό για όσους θέλουν  να μπουν στον μοτοσυκλτιστικό κόσμο ή θέλουν να αφήσουν πίσω τους αυτόν των σκούτερ. O νέος υγρόψυκτος κινητήρας έχει τροφοδοσία από ψεκασμό, είναι μονοκύλινδρος, διαθέτει αντικραδασμικό άξονα και κιβώτιο έξι ταχυτήτων.Μια μοτοσυκλέτα με χαμηλό κόστος απόκτησης(3.795 ευρώ) και χρήσης το Wolf 250i μπορεί να αποτελέσει την πρώτη επιλογή σας

Αποδίδει 26 ίππους στις 7.500 στροφές και υπόσχεται τελική ταχύτητα 150 χιλιομέτρων για τη μοτοσυκλέτα που ζυγίζει 163 κιλά, στεγνή

Η ανάρτηση του πίσω τροχού γίνεται με ένα αμορτισέρ, ενώ τα φρένα περιλαμβάνουν έναν δίσκο διαμέτρου 288 χιλιοστών με ακτινική δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων στον μπροστινό τροχό και έναν 228 χιλιοστών για τον πίσω. Tα ελαστικά στις χυτές αλουμινένιες ζάντες έχουν διαστάσεις 110/70-17 το εμπρός και 140/70-17 το πίσω. Τα όργανά του περιλαμβάνουν αναλογικό στροφόμετρο, ενώ τα πίσω φώτα είναι τεχνολογίας led. Με την καρίνα και τα πλαστικά καπάκια να δίνουν την αίσθηση μοτοσυκλέτας με μεγαλύτερο κινητήρα, το Sym Wolf 250i είναι ήδη διαθέσιμο σε μαύρο, λευκό και γκρι ματ χρώμα με την τιμή του να έχει καθοριστεί στα 3.795 ευρώ.

Η θέση οδήγησης χαρακτηρίζεται άνετη εως πολύ άνετη, ανάλογα με το σωματότυπο.Όρθια όσο πρέπει και τα πόδια σε αρκετά σωστή θέση.  Για να ξεκινήσεις θέλει λίγο περισσότερες στροφές καθότι μονοκύλινδρο. Οι δονήσεις είναι ελάχιστες και γενικά τα έχουν καταφέρει καλά με την αντικραδασμικότητα! Στο δρόμο οι  κάτι αλλαγές κατεύθυνσης έρχονται πολύ εύκολα και απροβλημάτιστη η κίνηση ανάμεσα στα τετράτροχα θηρία, ενω τα φρένα δουλεύουν καλά! Ισορροπημένη και καλοζυγισμένη. Τα όργανα πολύ όμορφα και ευδιάκριτα Τα πλαστικά του είναι πάνω του μετρίου και στο σύνολο πολύ όμορφα.

Ο συνεπιβάτης έχει δική του ξεχωριστή σέλα, όπου κάθεται ψηλότερα και δεν θα κουραστεί στις αστικές διαδρομές. Η μικρή σχάρα-χειρολαβή είναι αυτή που δεν επιτρέπει υψηλότερα επίπεδα άνεσης, καθώς κουράζει γρήγορα τα χέρια.

Στον δρόμο, το 250άρι μοτέρ δείχνει αρκετά δυνατό και κινεί με άνεση το Wolf. Οι επιταχύνσεις από στάση θυμίζουν μοτοσυκλέτα μεγαλύτερου κυβισμού, ενω  τα χιλιόμετρα στο κοντέρ ανεβαίνουν σχετικά γρήγορα και η ένδειξη των 140 χλμ./ώρα δεν αργεί να έρθει, ενω έχει και ενα μικρό περιθώριο για λίγα χιλιόμετρα ακόμα. Το καλύτερο πρόσωπό του θα το φανερώσειστο μεσαίο φάσμα λειτουργίας στροφών μεταξύ 4.000 και 7.000 σ.αλ.

Το τιμόνι που βρίσκεται στο ύψος των καθρεπτών των τετράτροχων και εκεί θα χρειαστεί λίγη παραπάνω προσοχή, ειδικά σε γρήγορους ρυθμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα.

Σε ανοιχτούς δρόμους, το Wolf  μπορεί να μην κινήται με την ίδια άνεση, αλλά η δύναμη του κινητήρα επιτρέπει την εύκολη διατήρηση της ταχύτητας μεταξύ 120-130 χλμ./ώρα. και θα μπορέσετε να διανύσετε αρκετά μεγάλες αποστάσεις πάνω στη σέλα του έχοντας μάλιστα χαμηλή κατανάλωση με το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων. Σε δρόμο με στροφές θα κινηθεί εξίσου φιλικά

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Wolf250i


ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ 1335 mm
ΠΛΑΤΟΣ 790 mm
ΜΗΚΟΣ 2005 mm
ΥΨΟΣ 1050 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 790 mm
ΒΑΡΟΣ (ΣΤΕΓΝΟ) 163 kg
ΧΩΡΗΤΙΚ. ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 14 lit

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ΤΥΠΟΣ 4Τ, 4V ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ 71mm x 63mm
ΚΥΒΙΚΑ 249.4 cc
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ 10.5 : 1
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ 26 PS / 7500 rpm

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ 20.59 Nm / 6500 rpm
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 150 km / h
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ E.F.I
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (με 50km/hr) 2.44 lit / 100km
ΚΑΥΣΙΜΟ ΑΜΟΛΥΒΔΗ
ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΙΖΑ
ΨΥΞΗ ΥΓΡΟΨΥΚΤΟ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ – ΣΑΣΜΑΝ ΣΑΣΜΑΝ 6 ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΜΕ ΑΛΥΣΙΔΑ

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΟΥ
ΤΥΠΟΣ ΑΤΣΑΛΙΝΟ ΣΩΛΗΝΩΤΟ ΧΩΡΟΔΙΚΤΥΩΜΑ
ΕΜΠΡΟΣ ΕΛΑΣΤΙΚΟ 110/70-17
ΠΙΣΩ ΕΛΑΣΤΙΚΟ 140/70-17
ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ – ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ – 110mm
ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ – ΔΙΑΔΡΟΜΗ MONOSHOCK ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ – 125mm
ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΟ ΔΙΣΚΟΣ 288 mm
ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ ΔΙΣΚΟΣ 222 mm
Πηγή: skai.gr