Peugeot 207 sport pack 1.4 - 95ίπποι: Γοητεία με σπορ χαρακτήρα!


Το peugeot 207 είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μικρά αυτοκίνητα. Kυρίως, είναι ένα αυτοκίνητο που σε κάνει να περνάς καλά οδηγώντας το, στοιχείο που το κάνει πάντα να ξεχωρίζει. Και η έκδοση Sport  είναι η κορυφαία των 1,4 λίτρων που επιμένοντας ατμοσφαιρικά, συνδυάζει επιδόσεις με χαμηλό κόστος κτήσης.

Ο γόνος της συνεργασίας της γαλλικής εταιρίας με την Bmw έδωσε άλλη πνοή στο ατμοσφαιρικό super mini. Τη λειτουργία του μοτέρ χαρακτηρίζει η ομοιογενής συμπεριφορά και η ελαστικότητα σε όλο το φάσμα των στροφών

Ο κινητήρας που έχει αναλάβει την κίνηση του αυτοκινήτου της δοκιμής είναι γνώριμος, ο 1400άρης με τους 95 ίππους, που άλλη μια φορά τα καταφέρνει εξαιρετικά, κυρίως με την ζωντάνια και τη γραμμικότητά του. Είναι ένα εξαιρετικά ομοιογενές μηχανικό σύνολο που μπορεί να δείχνει τα όριά του στην πίεση (σπορ οδήγηση ή φορτωμένο σε επαρχιακό) αλλά κάνει πολύ καλά ό,τι περιμένεις από ένα κινητήρα 1400 κ.εκ. Μεγάλο μερίδιο για το θετικό του αποτέλεσμα έχει η συμπεριφορά του στο ταξίδι, που χαρίζει στο αυτοκίνητο ένα ολοκληρωμένο πρόσωπο, μια γραμμική ικανότητα να κερδίζει την εμπιστοσύνη σου. Αν όμως ο κινητήρας δεν σε κουράζει στην εθνική και αποδεικνύεται και οικονομικός σε ανάγκη για καύσιμο, η συνολική ικανότητα του αυτοκινήτου στο δρόμο είναι αυτή που σε κερδίζει κάθε στιγμή.

Μπορεί να μη χαρίζει στο 207 κορυφαίες για την κατηγορία επιδόσεις, όπως οι υπερτροφοδοτούμενοι ανταγωνιστές του, υπόσχεται όμως οικονομικές και απροβλημάτιστες μετακινήσεις. Η επιλογή κοντύτερων σχέσεων στο κιβώτιο ταχυτήτων, κρίνεται επιτυχημένη, αφού οι στροφές του κινητήρα είναι πάντα εντός ροπής, χαρίζοντάς του σβέλτες επιδόσεις. Για τα 0-100, χρειάζονται 12,5΄΄, ενώ αρκετά καλές είναι και οι εν κινήσει επιταχύνσεις. Η κατανάλωση ωστόσο έχει κρατηθεί σε λογικά πλαίσια, κοντά δηλαδή στα 7,8 λτ/100χλμ.

Πρώτο στοιχείο για την εξαίρετη οδική και οδηγική του ικανότητα είναι η εμπιστοσύνη που σου δημιουργεί. Το 207 έχει θετικότατο τιμόνι, αν και όχι κορυφαίο, ενώ ο επιλογέας του ποτέ δεν ήταν ό,τι καλύτερο έχει να δείξει η κατηγορία. Ωστόσο τα περιθώρια πρόσφυσης είναι εξαιρετικά, η συμπεριφορά στο όριο ζυγισμένη, φιλική και σίγουρη, η συμπεριφορά στο ταξίδι κορυφαία για την κατηγορία.

Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή και τα καθίσματα τύπου μπάκετ στηρίζουν καλά το σώμα. Yφασμάτινη επένδυση των καθισμάτων σε μαύρο κόκκινο και ζάντες αλουμινίου race 15'' και bluetooth. Το ηλεκτροϋδραυλικό τιμόνι με την πολύ καλή αίσθηση και πληροφόρηση, προδιαθέτουν για γρήγορους ρυθμούς στις κλειστές και γεμάτες στροφές διαδρομές. Το όριο της πρόσφυσης είναι ψηλό χάρη στο μεγάλο μετατρόχιο του μοντέλου, ενώ είναι ευκολοδήγητο σε γρήγορους ρυθμούς, ακόμα και τη στιγμή που θα αρχίσει να υπερστρέφει.

Στα παραπάνω συμβάλει και η σφιχτότερη ρύθμιση των αναρτήσεων που βελτιώνει το κράτημα και περιορίζει τις κλίσεις δίχως να κουράζει στις καθημερινές μετακινήσεις. Καλή είναι η αίσθηση και η αποτελεσματικότητα των φρένων σε αντίθεση με το κιβώτιο ταχυτήτων που δεν διακρίνεται για την αίσθηση και τη σαφήνεια του στις γρήγορες αλλαγές.

Η πολύ καλή ηχομόνωση προσφέρει κι αυτή πολλά στο τελικό αποτέλεσμα, ενώ το αυτοκίνητο παραμένει άνετο και στις κακοτεχνίες, χωρίς η άνεσή του να επηρεάζει την οδική του συμπεριφορά. Το 207 σε κρατάει ξεκούραστο στα πολλά χιλιόμετρα, δημιουργεί μια πολύ ωραία ατμόσφαιρα με την ποιότητα παραμονής, την ηχομόνωση, την γενικότερη άνεσή του και την ευκολία οδήγησης, ενώ σε κάθε ζήτηση αποδεικνύει με ευκολία την τεχνογνωσία των γάλλων μηχανικών σε ζητήματα ορίων, πρόσφυσης, φιλικής συμπεριφοράς. Το 207 δεν θα φέρει τον οδηγό του σε δύσκολη θέση και επιπλέον σε κάθε μέτρο θα νομίζεις πως οδηγείς μεγαλύτερο αυτοκίνητο.


Το 207 στην 3θυρη έκδοση Sport pack κοστίζει 15.530 ευρώ και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων στον εξοπλισμό του έξι αερόσακους, abs, διζωνικό κλιματισμό, υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικούς καθρέπτες, παράθυρα και κλειδαριές, αισθητήρες βροχής, ράδιο cd και προβολείς ομίχλης. Διατίθεται με έκπτωση 1000ευρώ, ενω το όφελος απόσυρσης είναι 960ευρώ.
Πηγή: skai.gr