Follow Όλοι Μαζί Μπορούμε on Facebook

AUTO

ΔΟΚΙΜΗ


H νέα BMW 116i - 122hp

Στην BMW 116 ο συνδυασμός αντιληπτής ποιότητας και σπορτίφ συμπεριφοράς είναι πολύ ψηλά. Οι διαστάσεις, της επιτρέπουν να κινείται με την ίδια άνεση και στην πόλη και στο εθνικό δίκτυο. Χαμηλή κατανάλωση και καλές επιδόσεις τα άλλα της ατού.

 
|
 
 
 
Στην BMW 116 ο συνδυασμός αντιληπτής ποιότητας και σπορτίφ συμπεριφοράς είναι πολύ ψηλά. Είναι ευθύβολη, ήσυχη, η είσπραξη ευχάριστων συναισθημάτων είναι ψηλά, η αίσθηση από το τιμόνι και τον επιλογέα πολύ καλή.

Οι εκδόσεις των αυτοκινήτων της BMW με τον «βασικό» κινητήρα της κάθε σειράς έπαιζαν πάντα σημαντικό ρόλο στην ελληνική αγορά, ειδικά στα 1600 κ.εκ., λόγω του φορολογικού μας συστήματος. Αν αυτό ισχύει λοιπόν για τη σειρά 3, προφανώς ισχύει ακόμα περισσότερο για τη σειρά 1, που λόγω μικρότερου βάρους δημιουργεί και λιγότερους συμβιβασμούς στον τομέα των επιδόσεων. Πολλά αυτοκίνητα άλλωστε στην κατηγορία της "1" προσφέρονται ακόμα και με κινητήρες 1.400 κ.εκ., οπότε η «μικρή» BMW με τον νέο, ισχυρότερο 1.6 μόνο συμβιβασμός δεν είναι.

Για το νέο κινητήρα, με τον άμεσο ψεκασμό, το διπλό μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων και τους 122 ίππους θα τονίσουμε για μια ακόμα φορά ότι είναι ένας από τους κορυφαίους ατμοσφαιρικούς 1.6 σήμερα, αν όχι ο κορυφαίος. Όχι μόνο χάρη στην ισχύ του (7 ίπποι παραπάνω σε σχέση με τον προηγούμενο 1.6 της BMW), αλλά χάρη στη συνολική λειτουργία του. Εύστροφος και ελαστικός, είναι ιδιαίτερα ευχάριστος κατά την καθημερινή οδήγηση προσφέρει απολύτως επαρκείς επιδόσεις για το αυτοκίνητο, το οποίο αν τον πιέσεις μπορεί να κινηθεί με αρκετά γρήγορους ρυθμούς (προφανώς δεν μιλάμε για «σπορ» επιδόσεις, αλλά για αξιοπρεπέστατες επιδόσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες όλων των ελληνικών δρόμων). Ιδανικά συνεργάζεται μαζί του και το εξαιρετικό εξάρι κιβώτιο, που έχει σωστή κλιμάκωση των σχέσεων και είναι κορυφαίο σε ακρίβεια και αίσθηση.

Στο δρόμο, ο κάτοχος αποκαλύπτει τον κρυφό – ή αν θέλετε τον κρυμμένο κάτω από το καπό- άσσο του μοντέλου. Τον κινητήρα των 1.600 κυβικών εκατοστών και 122 ίππων που ταιριάζει απόλυτα στο αμάξωμα των 1340 κιλών

Το σύστημα start/stop, που αποτελεί μέρος το συστήματος Efficient Dynamics (όπως και η ανάκτηση ενέργειας από το φρενάρισμα, η ένδειξη σημείου αλλαγής ταχύτητας στον πίνακα οργάνων, η λειτουργία της αντλίας νερού ανάλογα με τις ανάγκες και άλλα μέτρα μείωσης της κατανάλωσης) λειτουργεί πολύ καλά, με μηδενική υστέρηση εκκίνησης του κινητήρα μόλις πατηθεί ο συμπλέκτης και σίγουρα βοηθάει στη μείωση της κατανάλωσης του αυτοκινήτου στην πόλη.

Στο δρόμο, ο κάτοχος αποκαλύπτει τον κρυφό – ή αν θέλετε τον κρυμμένο κάτω από το καπό- άσσο του μοντέλου. Τον κινητήρα των 1.600 κυβικών εκατοστών και 122 ίππων που ταιριάζει απόλυτα στο αμάξωμα των 1340 κιλών. Τα 10.2 δεύτερα που χρειάζεται η 116 για να πιάσει τα 100 χιλιόμετρα από στάση και τα 204 χιλιόμετρα τελικής είναι απόλυτα ανταγωνιστικά για την κατηγορία αλλά αυτό που καθιστά την 116 εκτός σύγκρισης είναι η οικονομία καυσίμου του κινητήρα που κινείται σε επίπεδα υβριδικού αυτοκινήτου! Συγκεκριμένα, η 116i θα καταναλώσει μόλις 4,8 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χιλιόμετρα σε κίνηση εκτός πόλης, ενώ και εντός, η κατανάλωσή της δεν θα ξεπεράσει τα 7.5 λίτρα.

Όσοι κάθονται μπροστά θα χαρούν περισσότερο γιατί θα βιώσουν την εργονομία και την ποιότητα που η BMW εισάγε σε όλα της τα μοντέλα, από το μικρότερο μέχρι το μεγαλύτερο. Όλα είναι εκεί που πρέπει και εκεί που τα περιμένεις, όπως οι διακόπτες, και τα περιστροφικά χειριστήρια του κλιματισμού και του ηχοσυστήματος αλλά και τα υποσυστήματα ασφάλειας για το αυτοκίνητο.

Με το ζήτημα της οικονομίας να αντιμετωπίζεται πολύ καλά από την 116i πρέπει να παραδεχτούμε ότι ο μικρός κινητήρας είναι μικρός μόνο στις καταναλώσεις και την φορολογική επιβάρυνση αφού στην πράξη, αποδεικνύεται αρκετά μεγάλος. Η 116i κινείται με χαρακτηριστική άνεση στο δρόμο με μικρές ή μεγάλες ταχύτητες ενώ έχει και αρκετά αποθέματα ροής για τα απαραίτητα προσπεράσματα.

Με την τιμή της 116i να ξεκινά από τα 23.675ευρώ, κάποιοι θα αποθαρρυνθούν. Ωστόσο, το πακέτο που προσφέρει η 116i στον υποψήφιο κάτοχο είναι υπολογίσιμο. Το μοντέλο έχει υπερπλήρη εξοπλισμό ασφάλειας και άνεσης και κινητήρα που δεν ενοχλεί το ελληνικό κράτος αλλά μπορεί να ικανοποιήσει τον οδηγό.

Οι διαστάσεις, της επιτρέπουν να κινείται με την ίδια άνεση και στην πόλη και στο εθνικό δίκτυο ενώ η χαμηλή κατανάλωσή το bonus που τελικά καθιστά την 116i ένα μοντέλο για τους οδηγούς που θέλουν το αυτοκίνητό τους να «σκοράρει» πόντους σε όλους τους τομείς.
 
Η Seat ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία
Η συνδεσιμότητα με φορητές συσκευές, η αναβάθμιση του συστήματος Infotainment, το σύστημα σύνδεσης Car-2-Car...
29.07.2015, 13:19
Η νέα SKODA Fabia στην ελληνική αγορά από 10.990€
Η νέα Fabia 3ης γενιάς θα είναι αρχικά διαθέσιμη σε τρεις εκδόσεις (Active, Ambition και Style) με...
29.07.2015, 11:46
Πρώτη σε πωλήσεις αυτοκινήτων παγκοσμίως η Volkswagen - Ξεπέρασε την Toyota
Η γερμανική Volkswagen ξεπέρασε την ιαπωνική Toyota και έγινε η μεγαλύτερη από πλευράς πωλήσεων...
28.07.2015, 17:57
Δοκιμή Ford Mondeo - 1.5 Ecoboost και Mondeo - 1.6 D
Η νέα γενιά του ευρύχωρου και ποιοτικού μεσαίου οικογενειακού σεντάν της Ford εξακολουθεί να είναι αρκετά...
27.07.2015, 18:48
Δοκιμή Suzuki Jimny - 1.3 VVT 85 PS
Ποιο μικρό καθαρόαιμο τετρακίνητο προσπερνά εύκολα τα φυσικά εμπόδια, δεν διαλύεται εις τα εκτός συνετέθη...
27.07.2015, 18:39
Η νέα 16MY Honda CRF1000L Africa Twin
H νέα CRF1000L Africa Twin, που αναμένεται στις Ευρωπαϊκές εκθέσεις της στα τέλη του 2015. Όπως οι ξακουστοί...
27.07.2015, 17:49
Προνομιακά πακέτα συντήρησης Peugeot πενταετίας και άνω
Τα προγράμματα συντήρησης Peugeot υλοποιούνται από το εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό της μάρκας μέσω του...
27.07.2015, 14:31
Το θρυλικό Ford Transit συμπληρώνει φέτος μισό αιώνα ζωής
Στοιχισμένα το ένα πίσω από το άλλο, τα 8 εκ. Transit που έχουν παραχθεί μέχρι σήμερα θα μπορούσαν να...
27.07.2015, 14:27
Προσιτή λύση για επαγγελματίες το νέο Fiat Panda Van
Το νέο μικρό επαγγελματικό της Fiat Professional διακρίνεται για τη μοντέρνα εξωτερική σχεδίασή του, τις...
24.07.2015, 17:58
Το SSΑNGYONG TIVOLI απέκτησε και έκδοση 1,6 diesel
Έχει ισχύ 115 ίππων, ροπή 300 Nm (διαθέσιμη από τις 1.500 σ.α.λ.), προσφέρει τελική πάνω από 180 χλμ./ώρα...
24.07.2015, 13:43

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ... | 20  Επόμενη

Σχόλια Αναγνωστών
Αποστολή Παραπόνων
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Θα απαντήσουμε στο αίτημα σας το συντομότερο δυνατόν.
 

Κίνηση στην Αθήναmyroute.gr

ΧΩΡΟΣ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟΥ

ΚΛΕΙΣΤΗ Η ΔΕΞΙΑ ΛΩΡΙΔΑ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ, ΑΠΟ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΣΕΦ.

Μποτιλιάρισμα

ΑΛΙΠΕΔΟΥ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΥΤΙΚΑ, ΑΠΟ ΤΗ ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΙΠΠΟΔΑΜΕΙΑΣ (καμία μεταβολή)