Follow Όλοι Μαζί Μπορούμε on Facebook

AUTO

ΔΟΚΙΜΗ


H νέα BMW 116i - 122hp

Στην BMW 116 ο συνδυασμός αντιληπτής ποιότητας και σπορτίφ συμπεριφοράς είναι πολύ ψηλά. Οι διαστάσεις, της επιτρέπουν να κινείται με την ίδια άνεση και στην πόλη και στο εθνικό δίκτυο. Χαμηλή κατανάλωση και καλές επιδόσεις τα άλλα της ατού.

 
|
 
Στην BMW 116 ο συνδυασμός αντιληπτής ποιότητας και σπορτίφ συμπεριφοράς είναι πολύ ψηλά. Είναι ευθύβολη, ήσυχη, η είσπραξη ευχάριστων συναισθημάτων είναι ψηλά, η αίσθηση από το τιμόνι και τον επιλογέα πολύ καλή.

Οι εκδόσεις των αυτοκινήτων της BMW με τον «βασικό» κινητήρα της κάθε σειράς έπαιζαν πάντα σημαντικό ρόλο στην ελληνική αγορά, ειδικά στα 1600 κ.εκ., λόγω του φορολογικού μας συστήματος. Αν αυτό ισχύει λοιπόν για τη σειρά 3, προφανώς ισχύει ακόμα περισσότερο για τη σειρά 1, που λόγω μικρότερου βάρους δημιουργεί και λιγότερους συμβιβασμούς στον τομέα των επιδόσεων. Πολλά αυτοκίνητα άλλωστε στην κατηγορία της "1" προσφέρονται ακόμα και με κινητήρες 1.400 κ.εκ., οπότε η «μικρή» BMW με τον νέο, ισχυρότερο 1.6 μόνο συμβιβασμός δεν είναι.

Για το νέο κινητήρα, με τον άμεσο ψεκασμό, το διπλό μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων και τους 122 ίππους θα τονίσουμε για μια ακόμα φορά ότι είναι ένας από τους κορυφαίους ατμοσφαιρικούς 1.6 σήμερα, αν όχι ο κορυφαίος. Όχι μόνο χάρη στην ισχύ του (7 ίπποι παραπάνω σε σχέση με τον προηγούμενο 1.6 της BMW), αλλά χάρη στη συνολική λειτουργία του. Εύστροφος και ελαστικός, είναι ιδιαίτερα ευχάριστος κατά την καθημερινή οδήγηση προσφέρει απολύτως επαρκείς επιδόσεις για το αυτοκίνητο, το οποίο αν τον πιέσεις μπορεί να κινηθεί με αρκετά γρήγορους ρυθμούς (προφανώς δεν μιλάμε για «σπορ» επιδόσεις, αλλά για αξιοπρεπέστατες επιδόσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες όλων των ελληνικών δρόμων). Ιδανικά συνεργάζεται μαζί του και το εξαιρετικό εξάρι κιβώτιο, που έχει σωστή κλιμάκωση των σχέσεων και είναι κορυφαίο σε ακρίβεια και αίσθηση.

Στο δρόμο, ο κάτοχος αποκαλύπτει τον κρυφό – ή αν θέλετε τον κρυμμένο κάτω από το καπό- άσσο του μοντέλου. Τον κινητήρα των 1.600 κυβικών εκατοστών και 122 ίππων που ταιριάζει απόλυτα στο αμάξωμα των 1340 κιλών

Το σύστημα start/stop, που αποτελεί μέρος το συστήματος Efficient Dynamics (όπως και η ανάκτηση ενέργειας από το φρενάρισμα, η ένδειξη σημείου αλλαγής ταχύτητας στον πίνακα οργάνων, η λειτουργία της αντλίας νερού ανάλογα με τις ανάγκες και άλλα μέτρα μείωσης της κατανάλωσης) λειτουργεί πολύ καλά, με μηδενική υστέρηση εκκίνησης του κινητήρα μόλις πατηθεί ο συμπλέκτης και σίγουρα βοηθάει στη μείωση της κατανάλωσης του αυτοκινήτου στην πόλη.

Στο δρόμο, ο κάτοχος αποκαλύπτει τον κρυφό – ή αν θέλετε τον κρυμμένο κάτω από το καπό- άσσο του μοντέλου. Τον κινητήρα των 1.600 κυβικών εκατοστών και 122 ίππων που ταιριάζει απόλυτα στο αμάξωμα των 1340 κιλών. Τα 10.2 δεύτερα που χρειάζεται η 116 για να πιάσει τα 100 χιλιόμετρα από στάση και τα 204 χιλιόμετρα τελικής είναι απόλυτα ανταγωνιστικά για την κατηγορία αλλά αυτό που καθιστά την 116 εκτός σύγκρισης είναι η οικονομία καυσίμου του κινητήρα που κινείται σε επίπεδα υβριδικού αυτοκινήτου! Συγκεκριμένα, η 116i θα καταναλώσει μόλις 4,8 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χιλιόμετρα σε κίνηση εκτός πόλης, ενώ και εντός, η κατανάλωσή της δεν θα ξεπεράσει τα 7.5 λίτρα.

Όσοι κάθονται μπροστά θα χαρούν περισσότερο γιατί θα βιώσουν την εργονομία και την ποιότητα που η BMW εισάγε σε όλα της τα μοντέλα, από το μικρότερο μέχρι το μεγαλύτερο. Όλα είναι εκεί που πρέπει και εκεί που τα περιμένεις, όπως οι διακόπτες, και τα περιστροφικά χειριστήρια του κλιματισμού και του ηχοσυστήματος αλλά και τα υποσυστήματα ασφάλειας για το αυτοκίνητο.

Με το ζήτημα της οικονομίας να αντιμετωπίζεται πολύ καλά από την 116i πρέπει να παραδεχτούμε ότι ο μικρός κινητήρας είναι μικρός μόνο στις καταναλώσεις και την φορολογική επιβάρυνση αφού στην πράξη, αποδεικνύεται αρκετά μεγάλος. Η 116i κινείται με χαρακτηριστική άνεση στο δρόμο με μικρές ή μεγάλες ταχύτητες ενώ έχει και αρκετά αποθέματα ροής για τα απαραίτητα προσπεράσματα.

Με την τιμή της 116i να ξεκινά από τα 23.675ευρώ, κάποιοι θα αποθαρρυνθούν. Ωστόσο, το πακέτο που προσφέρει η 116i στον υποψήφιο κάτοχο είναι υπολογίσιμο. Το μοντέλο έχει υπερπλήρη εξοπλισμό ασφάλειας και άνεσης και κινητήρα που δεν ενοχλεί το ελληνικό κράτος αλλά μπορεί να ικανοποιήσει τον οδηγό.

Οι διαστάσεις, της επιτρέπουν να κινείται με την ίδια άνεση και στην πόλη και στο εθνικό δίκτυο ενώ η χαμηλή κατανάλωσή το bonus που τελικά καθιστά την 116i ένα μοντέλο για τους οδηγούς που θέλουν το αυτοκίνητό τους να «σκοράρει» πόντους σε όλους τους τομείς.
 
H Pirelli στο Αυστριακό Grand Prix
Για την ετήσια επίσκεψη της Formula 1 στο Red Bull Ring που περιβάλλεται από ένα εκπληκτικό σύμπλεγμα...
30.06.2016, 17:38
H Jaguar F-Pace στις δύο ρόδες
Στο Goodwood το πρώτο SUV της Jaguar κατάφερε να τραβήξει την προσοχή κάνοντας μερικά εντυπωσιακά ακροβατικά...
29.06.2016, 18:47
Συνεργασία Volvo και Ι.Ο.ΑΣ. για την οδική ασφάλεια
Η Volvo, η premium μάρκα που στην παγκόσμια βίβλο της αυτοκίνησης κατέχει την κορυφαία θέση στο κεφάλαιο της...
29.06.2016, 18:43
5 αστέρια στο Euro NCAP για το νέο SEAT Ateca
Το νέο SEAT Ateca απέσπασε την υψηλότερη βαθμολογία στα πλαίσια του προγράμματος των πρόσφατων δοκιμών του...
28.06.2016, 16:40
Πως θα καταβληθούν τα τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα
Κοινοποιήθηκε η ΠΟΛ 1083/2016 σχετικά με τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 117 του ν. 4387/2016 και...
27.06.2016, 16:48
Χουάν Μανουέλ Φάντζιο: Ποιός ήταν και γιατί είναι αφιερωμένο σε αυτόν το Doodle της Google
Κατάφερε να κερδίσει 5 παγκόσμια πρωταθλήματα Φόρμουλα 1 (1951,1954-1957), με τέσσερις διαφορετικές ομάδες...
24.06.2016, 18:36
Νέο Piaggio Medley που συνδυάζει πλεονεκτήματα
Η ευελιξία του οχήματος στις αστικές μετακινήσεις, ο δυναμικός χαρακτήρας που προσδίδουν οι μεγάλοι τροχοί...
24.06.2016, 18:14
Τα Michelin στην κορυφή των αγώνων αντοχής
Η 84η διοργάνωση των 24 Ωρών του Le Mans, που ολοκληρώθηκε την Κυριακή 19 Ιουνίου με νίκη της Porsche –...
23.06.2016, 17:50
Ξεκινούν πάλι οι εξετάσεις των υποψήφιων οδηγών
Από τις 7 Μαρτίου είχαν σταματήσει να διενεργούνται εξετάσεις υποψήφιων οδηγών, μιας και οι διαμαρτυρόμενοι...
23.06.2016, 17:48
Επικράτησε η Ford στο θρυλικό LeMans
Το #68 Ford GT των Sébastien Bourdais (FRA), Joey Hand (US) και Dirk Müller (GER) διέσχισε τη γραμμή...
22.06.2016, 18:04

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ... | 17  Επόμενη

Σχόλια Αναγνωστών
Αποστολή Παραπόνων
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Θα απαντήσουμε στο αίτημα σας το συντομότερο δυνατόν.
 

Κίνηση στην Αθήναmyroute.gr

Μποτιλιάρισμα

ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ, ΑΠΟ ΤΗ ΣΟΛΩΜΟΥ ΕΩΣ ΤΗ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ (καμία μεταβολή)